KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پاسخ به ۱۰ سوال ِ آقای حمید توکلی در مورد رویا خدابخش!!!

http://s1.picofile.com/hooriehjafary/KNToosi/Royall.jpg


۱. نام نامزد مورد نظر جهت سرویس دهندگی: رویا خدابخش


۲. دلایل شما برای انتخاب نامزد مورد نظرتان چیست؟

در متنی مجزا پاسخ خواهم داد.


۳. انتظار شما از نامزد مورد نظرتان چیست؟

انتظار دارم به فکر همکلاسی باشه ، حضورش در همکلاسی حس بشه ، باعث پیشرفت همکلاسی بشه، عدالت رو رعایت کنه ، از قدرتش سوء استفاده نکنه، تبلیغ کنه واسه همکلاسی، تیم مدیریتی خوبی انتخاب کنه، بچه های جدیدتر رو جذب کنه .... (الان تا فعلا  همینا!)


۴. انتقاد شما از نامزد مورد نظرتان چیست؟

امم... البته با خودش هم مطرح کردیم با چندتا از دوستان و خیالمون راحته بابت این قضیه ولی خب چون باید انتقاد کنم میگم. اینکه به نظر من بد نیست در یه زمینه هایی رویا اقتدارش رو بالاتر ببره و یه کم محکم تر برخورد کنه ()

آهان الان یه چیز دیگه هم یادم اومد: رویا معمولا خوب نظر میده و همیشه حضورش در همکلاسی با نظرهای خوبش حس میشه. اما کمتر متن میزنه. خوبه متونش رو هم بیشتر کنه. البته همین نظراتی که میده کلی مشوق هست برای بچه ها!


۵. کدام ویژگی برای سرویس دهنده ی همکلاسی، مهمتر از سایر ویژگی هاست؟

اینکه فکر نکنه الان که دسترسیش به پنل بیشتر شده پس حق بیشتری داره تو همکلاسی و تافته جدا بافته شده.ینی درواقع حس قدرت و اینا بهش دست نده!



۶. آیا نامزد مورد نظرتان را یکی از نویسنده های خوب همکلاسی می دانید؟

بله. رویا هم متن های خوبی مینویسه هم نظرات بسیار خوبی میده!


۷. کدام افراد را برای تیم مدیریتی ِ نامزد مورد نظرتان پیشنهاد می کنید؟

اممم. به نظر من خوب نیست بقیه بدونن تیم مدیریتی چه کسانی هستند. پس اگرم پیشنهادی داشته باشم به خود نامزد مورد نظر می گم. البته تا حدی میدونم چه کسانی رو انتخاب میکنه (با توجه به دیدگاهش)


۸. اگر ایشان نامزد نمی شدند، از بین سه نامزد باقیمانده به چه کسی رای می دادید، چرا؟

آقای عرفان پرویزی. تازه نفس هستند، معتدل هستند، اهمیت می دند به کاری که میکنند و....


۹. رای دادن به کدام نامزد یا نامزدها را اشتباه می دانید؟ چرا؟

بنظر من هر کدوم از نامزدها یه سری ویژگی های منحصر به فرد و خوبی دارند. هر کدوم از این چند نفر انتخاب بشن ما همه پشتشون هستیم و کمکشون میکنیم و حمایتشون خواهیم کرد!


۱۰. نامزدهای مورد نظرتان برای شورای نظارت چه کسانی هستند؟ چرا؟

من بیشتر از سه نفر مد نظرم هست. بعد باید از بین اونایی که بیشتر از سه نفر هستند ، سه نفر رو انتخاب کنم! (اگر فهمیدین چی گفتم؟!)

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 00:49

ممنون از پاسخ های خوب شما!
پیروز و پایدار باشید!

محمد رضا کمالی فرد جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 01:50

این نی نی یه کیه ؟

رویا خدابخش

حمید توکلی جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 08:15

اون نی نی، خانم خدابخش هستن!

درسته!

فاطمه رنگرز جدی جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 14:18

آخی چه عکسی!!! ♥

با تک تک پاسخ ها موافقم!

ممنون از متن خوبت ^_^
___________________

iiaiie manam iioiiast!

آره بامزه ست!

ممنون از نظر خوبت!

___________________

iiaiie hame iioiia!

رویا خدابخش جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 22:42

ممنونم از متنت!!

انتقاداتت هم خیلی عالی و به جا بود!! حتما در حلشون تلاش میکنم!!

اگه انتخاب شدم، حتما در برآورده شدن این انتظارات حرکت میکنم و اگر هم انتخاب نشدم، به منتخب دراین راه یاری میرسونم!!

این نی نی کیه؟!! آهان منم!! :پی مرسی حوریه جون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد