KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جنگ ستارگان

سلام

امروز تو کنفرانس انجمن رمز (که آخرین روز بود) یچیز خیلی جالب دیدم!


راستی یسری مسابقه رمز شکنی (!) و امن سازی بستر شبکه و نهان نگاری و ... هم برگزار شد. با ۲نفر دیگه از دوستان که یکیشون از دانشگاه امیر کبیر بود شرکت کردیم. بعد از مسابقه  یکی که مسئول داوری و اینا بود به ما گفت: " اول شدید! اگرهم اول نشید دوم میشید چون هم نتیجتون کامله هم زمانتون از همه کمتر بود! " ما رو میگی کلی بالا پایین پریدیم!

خلاصه منتظر شدیم تا بهمون ۳ سکه تمام بهار بدن  ولی ۱ ساعت پیش زنگ زدن گفتن شما چهارم شدید سه شنبه بیایید بهتون آنتی ویروس بدیم!!! نامردا......




کافیه از وارد start ویندوزتون بشید و روی Run کلیک کنید. (اگه ویندوز Vista یا 7 دارید دکمه ی ویندوز کیبورد رو بعلاوه ی دکمه ی R بگیرید تا Run براتون باز بشه.)

سپس واژه ی telnet را وارد کنید و Enter بزنید.

تو صفحه جدیدی که براتون باز میشه کلمه ی O را تایپ کنید و Enter بزنید.

حالا آدرس زیر را تایپ کنید :

towel.blinkenlights.nl


بعد از زدن Enter چند لحظه ای صبر کنید و ببینید چی میشه :دی



(من خودم توی لینوکس امتحان کردم پس اگه لینوکس دارید هم می تونید ازش لذت ببرید! با یه Shell-terminal تلنت (telnet) رو اجرا کنید و با وارد کردن O و بعدش زدن آدرس بالا کمی بخندید و کلی حال کنید! )


ممنون.

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید توکلی پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 23:36

تبریک میگم مهرداد عزیز!
ممنون از متن های علمی و مفیدت!
پیروز و پایدار باشی!

محمد رضا کمالی فرد جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 02:15

البت ویندوز 7 تلنطش غیر فعاله :دی

از کجا فهمیدی telnet با ط دسته داره!؟
دوما مگه نمی تونی enableش کنی؟

حامد ؛ نرم افزار جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 02:50

خیلی جالب بود
من جنگ ستارگان رو ندیدم . قصد داشتم دانلود کنم ولی خوب دیگه شما زحمتشو کشیدی ! البته با گرافیک اچ دی !
من که میگم تمام سریال ها رو همینطوری بیان درست کنن ! با دایال آپ هم میشه آن لاین نگاه کرد !
ممنون از این پست جالب

موافقم ! :دی

خواهش.

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 13:07

از نظر ما شوما اولین!

اصلا می خواین نفرتان اول تا سوم رو سر به نیست کنیم که همش بشین شما؟

بعد اینی که گفتین برا من نیومدا! من ویندوز سون دارم!

در مورد enabling telnet under windows seve سرچ کن...
---

ماااااااااااااااااا اول بوووووووووووووودیم و هستتتتتتییییییییییییییییییییییم! :دی:دی

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 19:12

البته منظورم از سومین کلمه در خط دوم "نفرات" هست! !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد