KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۱۰ سوال از هواردان ِ نامزدهای سرویس دهندگی

10 سوال زیر از طرفداران ِ نامزدهای انتخابات همکلاسی مطرح شده است:


  1. نام نامزد مورد نظر جهت سرویس دهندگی: ..........
  2. دلایل شما برای انتخاب نامزد مورد نظرتان چیست؟
  3. انتظار شما از نامزد مورد نظرتان چیست؟
  4. انتقاد شما از نامزد مورد نظرتان چیست؟
  5. کدام ویژگی برای سرویس دهنده ی همکلاسی، مهمتر از سایر ویژگی هاست؟
  6. آیا نامزد مورد نظرتان را یکی از نویسنده های خوب همکلاسی می دانید؟
  7. کدام افراد را برای تیم مدیریتی ِ نامزد مورد نظرتان پیشنهاد می کنید؟
  8. اگر ایشان نامزد نمی شدند، از بین سه نامزد باقیمانده به چه کسی رای می دادید، چرا؟
  9. رای دادن به کدام نامزد یا نامزدها را اشتباه می دانید؟ چرا؟
  10. نامزدهای مورد نظرتان برای شورای نظارت چه کسانی هستند؟ چرا؟
نظرات 2 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 20:40

اممم .... خب! من میخوام جواب بدم:

1- رویا خدابخش

2-در یک متن جداگانه خواهم گفت

3-انتظار دارم به فکر همکلاسی باشه ، حضورش در همکلاسی حی بشه ، باعث پیشرفت همکلاسی بشه، عدالت رو رعایت کنه ، از قدرتش سوء استفاده نکنه، تبلیغ کنه واسه همکلاسی، تیم مدیریتی خوبی انتخاب کنه، بچه های جدیدتر رو جذب کنه .... (الان تا فعلا همینا!)

4-امم... البته با خودش هم مطرح کردیم با چندتا از دوستان و خیالمون راحته بابت این قضیه ولی خب چون باید انتقاد کنم میگم. اینکه به نظر من بد نیست در یه زمینه هایی رویا اقتدارش رو بالاتر ببره و یه کم محکم تر برخورد کنه ()
آهان الان یه چیز دیگه هم یادم اومد: رویا معمولا خوب نظر میده و همیشه حضورش در همکلاسی با نظرهای خوبش حس میشه. اما کمتر متن میزنه. خوبه متونش رو هم بیشتر کنه. البته همین نظراتی که میده کلی مشوق هست برای بچه ها!

5- اینکه فکر نکنه الان که دسترسیش به پنل بیشتر شده پس حق بیشتری داره تو همکلاسی و تافته جدا بافته شده.ینی درواقع حس قدرت و اینا بهش دست نده!

6- بله. رویا هم متن های خوبی مینویسه هم نظات بسیار خوبی میده!

7- اممم. به نظر من خوب نیست بقیه بدونن تیم مدیریتی چه کسانی هستند. پس اگرم پیشنهادی داشته باشم به خود نامزد مورد نظر می گم. البته تا حدی میدونم چه کسانی رو انتخاب میکنه (با توجه به دیدگاهش)

8- آقای عرفان پرویزی. تازه نفس هستند، معتدل هستند، اهمیت می دند به کاری که میکنند و....

9- بنظر من هر کدوم از نامزدها یه سری ویژگی های منحصر به فرد و خوبی دارند. هر کدوم از این چند نفر انتخاب بشن ما همه پشتشون هستیم و کمشون میکنیم و حمایتشون خواهیم کرد!

10- من بیشتر از سه نفر مد نظرم هست. بعد باید از بین اونایی که بیشتر از سه نفر هستند ، سه نفر رو انتخاب کنم! (اگر فهمدین چی گفتم؟!)

آخیش! تموم شد!

ممنون از پاسخ های خوب شما!
چنانچه میسر است این پاسخ ها را در یک متن منتشر کنید!
پیروز و پایدار باشید!

رویا خدابخش جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 22:32

ممنون!! هیجان انگیزناکتر میکنه انتخابات رو!

و خیلی به دیدگاه بقیه اعضای شرکت کننده در انتخابات کمک می کنه!

سوال 9 خطرناکه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد