KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

عقب انداختن انتخابات برای هیجان بیشتر!!

بنده به دلیل کمبود وقت برای تبلیغات و مناظره و اینا در زمان کوتاه قبل از انتخابات

و همچنین احتمال کم بودن بازدید به دلیل مسافرت های آخر تابستانی،


درخواست می کنم انتخابات سرویس دهنده و شورای

  نظارت همکلاسی را عقب بندازید!! 

تشکرات:

تشکر ویژه از آقای شایان شهسواری بابت حمایت هاشون در نظرات پست هام تاکنون و همچنین بابت پست های تبلیغاتی که قراره برام بزنن!!


و همینطور تشکر میکنم از خانم حوریه جعفری که ایشون هم از ستاد حمایت از زنان قراره پست های تبلیغاتی برام بترکانند!


نظرات 9 + ارسال نظر
محمد رودسرابی چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 23:02

ای ول
چه شود!!
این بار انتخابات همکلاسی خیلی هیجان انگیز شده
من براتون آرزوی موفقیت می کنم.
در ضمن به خاطر زحمت هایی که برای جشن خیریه همکلاسی کشیدید صمیمانه تشکر می کنم.

حسین محمدی نصرآبادی چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 23:39

منم موافق هستم :دی
از مناظره حمایت می شود.
از پست های تبلیغاتی نیز حمایت می شود.
کلا هیجان سالم چیزه خوبیه

حمیده احمدی پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 00:10

موافقم شدیدا

صابره درخشنده پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 00:18

منم موافقم برای هیجان

ShaYan پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 00:26

چییییییییییییییییییی میییییگییییییی ؟؟؟!!! گرخیدم بابا! ممنون!
حالا کی حال داره ‍ست تبلیغاتی بزنه!

هوداد مسلمی نژاد پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 01:56

دوستان کاندید کیک و ساندیس هاشون رورو کنند :دال
از ساندیس 120 تومانی شروع میکنیم :دال
120 تومن 1
120 تومن 2
...
نبود؟ :دال

حمید توکلی پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 09:40

نظر سایر نامزدها، دوستان گرامی ام عرفان پرویزی، سپهر سارجانی و امیر رباط در مورد به تعویق انداختن تاریخ انتخابات چیست!؟

پیروز و پایدار باشید!

حمید توکلی پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 19:18

انتخابات تا روز دوم و سوم مهرماه به تعویق خواهد افتاد.

پیروز و پایدار باشید!

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 01:22



خواهش میکنم ، قابلی نداره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد