KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آیا می‌دانید یک دکتر چه بلاهایی می‌تواند بر سر یک کشور آورد؟!(۴)

آیا می‌دانید که در جنگ ۸ ساله؛ سالانه بطور متوسط ۱۲۵ میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد، اما عملکرد یکی از دولت‌ها باعث شد سالانه ۱۸۸ میلیارد دلار خسارت به کشور زده شود؟ (جدول متن ثروت‌های ملی بر باد رفته در همین مطالب عملکرد اقتصادی)  

آیا می‌دانید خسارت همان دولت در اقتصاد، حدود ۷۵ درصد جنگ ۸ ساله با صدام بوده و خسارت‌های اجتماعی، علمی و معنوی و فرهنگی و سیاسی آن قابل محاسبه نیست؟(جدول متن ثروت‌های ملی بر باد رفته در همین مطالب عملکرد اقتصادی) 

آیا می‌دانید که خسارت اقتصادی همان دولت آنقدر زیاد است که به هر خانواده ایرانی بیش از ۵/۱ کیلوگرم طلا می‌رسید؟ (مقاله فرصت سوزی‌ها و خسارات اقتصادی همان دولت) 

لینک‌های قبلی در همین ارتباط: آیا می‌دانید یک دکتر چه بلاهایی می‌تواند بر سر یک کشور آورد؟!( ۱ - ۲ - ۳ )

نظرات 6 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 17:32

کاش نمیدانستیم!!
....

ممنون

م ن چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 17:36

آقای صدا ابی
ممنون از پستهای کارشناسیت

ش-شیمی چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 23:29

برگرفته از خبرگزاری فارس:



در مراسم افتتاح نمایشگاه منشور کوروش
«کوروش» بسیجی شد
خبرگزاری فارس: در مراسم افتتاح نمایشگاه منشور کوروش، چفیه بسیجی به گردن کوروش نمادین، انداخته شد.

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه منشور کوروش در محل موزه ملی ایران که با حضور 60 تن از سفرای کشورهای خارجی برپا شد، یک چفیه مشکی را به گردن کوروش نمادین انداخت.

احمدی‌نژاد در مراسم امروز که یک هنرور با شکل و شمایل کوروش، وارد سالن برگزاری مراسم شد، با ایستادن در مقابل سن، چفیه‌ای را بر گردن کوروش نمادین انداخت که هم‌زمان تمام سفرا و میهمانان به پا خاستند

اعتراض را به وادی ابتذال کشانده‌ان شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 12:47

فرشته‌ای که در شانه چپ من نشسته، هیچ دعوایی با فرشته سمت راستی ندارد. این بگومگوها مباحث طلبگی است. چپ و راست چیست؟ داستان دیگری در میان است. از نظر من پسر همت، نه چپ است نه راست، نه سبز و نه قهوه‌ای. من یک حرف دارم: چرا برخی‌ها، خود همت را جزو خانواده همت نمی‌دانند؟ پدر و مادر همت هم، خانواده همت‌اند و یکی از روزنامه‌ها به جای چاپ وصیتنامه همت، پسرش را به جنگ من فرستاده، تا یک چیز او بار من کند و یک چیز من بار او کنم و سارکوزی به هر دوی ما بخندد. من برای همت فاتحه می‌خوانم و در قطعه منافقین، سوره منافقون. قلم من جوهری دارد به رنگ بصیرت که در شناخت دوست و دشمن دچار اشتباه نمی‌شود. من قابل ناسزاهایی نیستم که دختر باکری نثار لباس‌شخصی‌ها کرد. حمید باکری، خود لباس‌شخصی بود و می‌گفت: بعد از جنگ، مردم ۳ دسته می‌شوند، عده‌ای خسته می‌شوند، عده‌ای از انقلاب برمی‌گردند و یک عده هم آنقدر خون‌دل می‌خورند تا دق کنند. من جزو همین دسته سومم و همین روزها دق خواهم کرد. این نوشته شاید نامه‌ای باشد به پسر همت یا نه، بهتر است درد دلی باشد با سردار خیبر. سردار! «دوباره دشنه بردار، آن سو همه نهروانی‌اند». دشمن تو صدام بود و اینجا دشمن قصد کرده مرا به جنگ فرزند تو بفرستد. اینجا ما روی هر کسی دست می‌گذاریم، سابقه‌اش را به رخ ما می‌کشد. به ما می‌گویند، «بسیجی‌های جنگ‌ندیده». راست می‌گویند. نسل من از جنگ، فقط مزه بی‌پدری‌اش را چشیده و من «با همه بی‌سروسامانی‌ام، باز به دنبال پریشانی‌ام».

نویسنده سایت بالاترین شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 12:57

مسلمانان، اسلام حداقلی را به معنای مثله کردن اسلام می دانند. تا زمانی که اسلام در ایران باشد ما روی آرامش را نخواهیم دید. باید به اصلاح طلبان و جریان سبز اندیش توصیه کرد که این قدر خودشان را خسته و مردم را فرسوده نکنند تا بخواهند اسلام را با اصول لیبرال- دموکراسی ممزوج نمایند چون محصول نهایی این تجزیه و ترکیب ها یقیناً بدتر خواهد شد.

بارامانت سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 12:51

بار امانتی که بر دوش ما نهاده شده انسانیت ماست
انسانیت عین راستی و درستی
راستی و درستی عین پاکی
پاکی عین عشق است
انسان باشیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد