KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

پاسخ به 7سوال آخر از 17 سوال کاندیدها!!!





این هم باقی جواب ها!








قبل از هر چیز بگم که طی انتقادی که بابت انتقاد نکردنم از مدیران قبلی ازم شد،

کلی فکر کردم، کلی فکر کردم، فکر کردم ...

یادم اومد مساله ای بود که همیشه دلم می خواست بگم اما فراموش میکردم، اون هم اینکه به نظر من تیم مدیریتی باید چند وقت یک بار جلسات منظمی تشکیل می دادند! البته زمان مدیریت آقای توکلی چند شیوه ی مجازی برای ارتباط و مشورت بین اعضای تیم تدارک دیده شده بود توسط ایشون، که متاسفانه اون چند شیوه منقرض شد! الان من انتقاد کردم لطفا شرمنده شید مدیر قبلیا!!  

 


خب جواب پنج سوال اول و پنج سوال دوم رو از 17 سوال قبلا دادم،

حالا این هم باقی جواب ها:



11. اگر نامزد نمی شدید از بین نامزدهای فعلی به چه کسی رای می دادید؟ چرا؟


آقای سارجانی رو که اینقدر قبول دارم که اصن هیچی! آقای رباط هم خیلی در مسائل و مشکلات همکلاسی همراه و کمک بودند که ایشون هم کلی خوبن! ولی چون دلم می خواد ورودی های جدیدتر هم بیشتر از نوشتن در همکلاسی و عضو شدن و فعال بودن دراینجا استقبال کنن و همینطور هم خوبه که سرویس دهنده بودن همکلاسی دست به دست بین ورودی های مختلف بگرده، احتمالا به آقای پرویزی که از دوستی هم شنیدم در مدیریت توانا هستن رای میدادم! البته با اعتماد به پشتیبانی دو کاندید دیگه و مدیران قبلی و اینا!



12. اگر سرویس دهنده نشدید، چطور در توسعه ی همکلاسی مشارکت خواهید داشت؟


با مشارکت در بحث ها، کمک در مشکلات، حضور در نظر خواهی ها و انتخابات ها، انتقاد و پیشنهادات جدید، درخواست همکاری در تیم مدیریتی، و ...



13. حقوق افرادی که از لحاظ اندیشه در اقلیت قرار دارند، تا چه میزان برایتان مهم است؟


اندیشه ی هر کس در جای خودش از اهمیت برخورداره! ولی از نظر حق و حقوق دو صورت هست:

1) مساله ی حق و حقیقت  در میان باشه که حتی اگر حق با اقلیت هست، باید از اقلیت حمایت کرد!

2) مساله ی نظرسنجی و رای گیری باشه که حتی اگه خودم جزء اقلیت بودم، باید از اکثریت حمایت کرد!!



14. چنانچه در سه زمینه ی "برنامه نویسی تحت وب"، "امنیت" و "گرافیک" کار کرده اید، توضیح دهید؟


سالهاست با نرم افزار های گرافیکی کار میکنم، هم روی عکس های زیادی کار کردم هم طرح ها، اگر هم یادتون باشه یه نمونه کارم رو هفته ی مهندسی سال 87 که قالب تغییر کرد دیدید! البته از نظر "برنامه نویسی تحت وب" همون قالب همکلاسی بود که دستکاری کرده بودم (چون در این حرفه مبتدی هستم!) اما از جهت "گرافیکی" کاری تازه طراحی شده بود!

از نظر امنیت راستش هیچی حالیم نیست! یعنی اگه خدای نکرده سرویس دهنده شم و خدای نکرده آدم فضایی ها آقای معصوم پور رو، که تاحالا امنیت همکلاسی رو کنترل میکردند، بدزدن، مجبور میشم بگم خودتون روی پست هاتون دزدگیر نصب کنید!  



15. آیا وبلاگ شخصی دارید و یا در وبلاگ گروهی دیگری عضویت داشته اید؟


در وبلاگ های پخش و پلایی عضو بودم قبلا، اما هیچ کدوم به اندازه ی همکلاسی من رو معتاد خودشون نکردن! وبلاگ شخصی هم یکی دوباری داشتم، ولی فعلاً فعال نیستن!! یکیش اینه که متاسفانه چون عکس هاش تاینی پیک بوده باید با فیل تر شکن ببینید! قالبش رو روزهایی که آموزش HTML همکلاسی رو تمرین می کردم ساختم!



16. در صورت انتخاب شدن، چه کسانی را برای تیم مدیریتی همکلاسی انتخاب کرده و به آنها دسترسی مدیریتی می دهید؟  دلیل انتخاب هرکدام را توضیح دهید!


چه سوال خوبی!! من اگه انتخاب بشم، اول با همین تیم فعلی ادامه میدم چون خودم باهاشون بودم و هم بهشون اعتماد دارم و هم می شناسمشون! بعد کم کم با بیشتر شناختن این اعضا و شناختن مشتاقان دیگه ای برای کمک در تیم، ممکنه تغییراتی در اعضای فعلی تیم بدم!!



17. سوال آخر را خودتان از خودتان بپرسید؟

سوال من: آیا وقتی برای نامزدی در انتخابات اعلام کاندیداتوری کردی، به مشکلات پیش روی سرویس دهنده و مسئولیت سنگینش فکر کردی؟ یا الکی کاندید شدی مارو مسخره کردی؟؟!


اوا این دیگه چه سوالیه؟؟!! بنده در سلامت و هوشیاری کامل اعلام کاندیداتوری کردم و به همه ی جوانبش یکی دو هفته فکر کردم! خیلی ها بهم گفتن آخه روانی!! مگه مریضی برا خودت دردسر می تراشی؟! روی حرف های بقیه هم فکر کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که می تونم با کمک شماها، و انرژی و علاقه ای که در خودم سراغ دارم از عهده ی این مسولیت بر بیام! چون در این وبلاگ گروهی، تنهایی معنایی نداره!



آخیش! تموم شد!!

اگه سوال جالب و یا حتی ناجالبی دارید در نظرات بگید جواب بدم!!


                                                                             با تشکر

                                                                         رویا خدابخش!!

نظرات 8 + ارسال نظر
حمیده احمدی سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 22:07


رای من تویی رویا جونم

:) !!

حمید توکلی چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 00:13

ممنونم از پاسخهای خوبی که ارائه داده اید!
پیروز و پایدار باشید!

مرسی که خوندید!
پایدار و پیروز باشید!!

حوریه جعفری - کامپیوتر چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 01:02

ممنون از پاسخ هات رویا جان!

اممم...من الان سوال جالبی به ذهنم نمیرسه. ولی برا اینکه یه چیزی سوال کره باشم:

اگر مدیر شدی تیم مدیریتی رو معرفی میکنی؟چرا؟

چیز دیگه ای به ذهنم رسید میگم.

ممنونم که خوندی! :)

ایول سوال!! :

خب راستش معتقدم تیم مدیریتی معرفی نشه بهتره چون خود من چند بار به عنوان عضو این تیم ازم خواستن مثلا نظرشون رو از یه پستی پاک کنم در صورتی که نویسنده نمی خواست اون نظر پاک شه، و من باید به این دوستان می فهموندم که حق و اجازه ی دستبرد زدن به پست کسی رو ندارم!! و درخواست های دیگه از این قبیل!

برای بر نخوردن به این جور مشکلات فکر میکنم بهتره این اعضا معرفی نشن!

محمدحسین باقری چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 08:51

همکلاسی رو کجکی گرفتید . . .


ممنون بابت پاسخ ها!

چشمام بستست دیگه! :دی :پی

مرسی!

۰ چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 12:08

سلام علت اینکه چند تا مو از دختر خانم ها تو نقاشی ها بیرون می زنه چیه ؟
سازمان یافته است ؟
دین گفته ؟
سیلقه خانمهای کم ایمانه؟

و.....

نه این تصاویر عیناً شبیه خودمه! چیزیه که هست، دلیل خاصی نداره! :دی

3pehr چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 12:22

ای کسانی که ایمان آورده اید دیدید که چگونه همکلاسی را وارونه میخواهند.

بعضی ها اینجا رو با اونجا اشتباه گرفتن بنده بشدت این حرکات رو محکوم میکنم .
(اسمایلی کاندیدای رقیب)

!

محکوم؟! من فقط در حضور وکیلم صحبت می کنم!!

رضا خیاط چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 12:52

من شیفته این نقاشیهام ینی ها

عاااالیه

ایول مرسی!!

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 20:01

من قهرم! منو تحویل نمی گیری تو پستات

همین الان یه پست اختصاصی براتون زدم!! !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد