KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خشم مسلمانان از " توهین به قرآن کریم"

بسم الله الرحمن الرحیم
 
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره صف آیه8)

مى‏خواهند نور خدا را با سخنان خویش خاموش کنند، ولى خداوند نمی‏گذارد، تا نور خود را کامل کند، هر چند کافران را خوش نیاید.


بیانیه فعالان سایبری

امروز که آحاد جامعه اسلامی از یک سو داغدار مصیبت عظمای برادران و خواهران خود در پاکستان می باشد و از سویی دیگر از ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار ملت مظلوم فلسطین رنج می برد استکبار جهانی اینبار غمی دیگر بر آلام مسلمانان افزود و با گستاخی هر چه تمام تر قرآن کریم مقدس ترین کتاب آسمانی را به آتش کشاند تا یکبار دیگر خوی سگ صفتانه خود را به نمایش گذارد.
 
آتش زدن قرآن یعنی بی رحمتی و گستاخی به تمام ادیان الهی و کتب آسمانی، یعنی بی حرمتی به تمام ارزشهای انسانی و این به یقین برای امت اسلامی روشن است اینگونه اقدامات زائیده نیات خصمانه و پلید صهیونیستهای جنایتکار است که از انسانیت بدورند.
اینگونه اقدامات نه تنها تفرقه و انشقاق در صفوف امت اسلامی ایجاد نخواهد کرد بلکه موجبات اتحاد و همدلی بیشتر امت اسلام را فراهم خواهد نمود و راه انحطاط و نابودی رژیم صهیونیستی و همه عمال این رژیم سفاک را هموار خواهد ساخت.
 
بدون شک سکوت هیچ مسلمان آزاده ای در برابر این گستاخی جایز نخواهد بود و بر همگان لازم است به هر نحو ممکن اعلام انزجار و خشم خود را از بی حرمتی به ساحت قرآن کریم اعلام نمایند.
جبهه وبلاگی غدیر و شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی  این مصیبت عظما را به محضر صاحب قرآن حضرت بقیه ا... الاعظم و مقام معظم رهبری و ملت مسلمان جهان بخصوص مردم انقلابی ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای نابودی استکبار جهانی و ظهور منجی عالم بشریت دست بدعا بر می داریم....
 

 ***
متنی برای ارسال به آمریکایی ها :
 
***
چنگیز دوباره زنده شده  ، مغول ها برگشته اند . دوباره علم می سوزانند
چهارصد سال  ادعای تمدن  غرب به باد فنا رفت !
قرآن را خدا حافظ است
این ایالات متحده ی آمریکا بود که در آتش سوخت .
Chengiz is alive again. Moguls are back. They burn science again
Four hundred  years of culture claim is gone with the wind.
Allah protects Koran.
It was the US that was burnt in fire


منبع : مجاهدان مجازی با همکاری جبهه وبلاگی غدیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد