KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم ....

سلام علیکم


برای اعتراض به هتک حرمت قران کریم و امضای این اعتراض نامه به سایت زیر مراجعه فرمایید.

امضای الکترونیکی اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم

http://www.condemnworld.com/

کد قرار دادن بنر در وبلاگ و سایت :

نظرات 4 + ارسال نظر
م ن سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 16:58

به نظر من قرآن در دل است و دین و اعتقاد هم.تا هنگامی که ما برای پاره شدن چند ورق کاغذ و عکس امام و ... سینه چاک میدهیم بازی دادن ما ساده خواهد بود.این همه شلوغ بازی جز این که ما را از کار مضاعف بازدارد تنیجه دیگری ندارد.

مگر ما هزاران بار عکس سران و پرچم کشورهای مختلف را نسوزاندیم.چه تاثیری داشت؟امریکا ضعیف یا تحقیر شد؟

از طرفی عقیده دارم که بلندگوهای مسلمین ایران(خصوصا امامان جمعه) آنقدر توهین و جسارت به عقاید گوناگون کرده اند که حداقل برای من ندای مظلومیت این عده از مسلمین مسخره است.

تلاش شما برای میانه رو نشان دادن بیهوده است چرا که مشخص است کسی که برای کلام خداوند احترام قائل نباشد به خود اجازه میدهد آن را با کلام حقیر بشر و بشر مقابسه کند.

حامد ؛ نرم افزار سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 19:41

"مگر ما هزاران بار عکس سران و پرچم کشورهای مختلف را نسوزاندیم.چه تاثیری داشت؟امریکا ضعیف یا تحقیر شد؟"
صدای سردی داری رفیق
این طوری نیست که فکر میکنی .
تمام شد . مهمترین ارزش را در ملا عام سوزاندند .
منتظر حکم شرعی هستیم هرچند روشنفکر نما یان به پز غبایشان بر بخورد که اعتراض کنند .هر چند عالمان دنیای تکنولوژی این اقدام ددمنشانه را شایسته پرستیژ علمی خود ندانند که اعتزاض کنند . آماده رها کردن درس هستیم .

م ن پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 22:02

آقای نصر آبادی این که میفرمایید این کلمات از خداست قابل اثبات نیست!ولی بحث من در مورد به کار نبردن خشونت و تحریک شدن بیهوده و مضرات اینگونه حرکات قابل اثبات است!ضمنا به فرض اینکه قبول کنیم این کلمات مستقیما از طرف خدا بیان شده باز هم باید توضیح دهید که شما به چه دلیلی و چه متر و معیاری حکم قتل بشری را که خداوند آفریده به خاطر آتش گرفتن کاغذی که روزانه هزاران بار توسط بشر!چاپ و نابود میشود صادر میکنید؟
عکس حمله طرفداران حاکمیت که شما مردم مینامیدشان به دفاتر مراجع را هم که دیده اید؟به قرآنهای زمین زده شده و سوزانده شده و کتابهای فراوان مذهبی که بقول شما هتک حرمت شده اند هم توجه کردید؟به نظرتان محکوم کردن نمیخواست؟
به بی احترامیهای گوناگونی که از تریبونهای حاکمیت به عقاید گوناگون میشود نیز گوش دادید؟فکر نمیکنید همانقدر که شما اعتقادتان را فرا زمینی و کتابتان را از طرف خداوند میدانید،دیگرانی که سالهاست به اعتقادشان توهین میشود نیز چنین تعصبی داشته باشند؟
آقای نصرآبادی عزیز تلاشی برای میانه رو نشان دادن خودم ندارم.تلاشم این است که شما دوست عزیز که الان طعم توهین به اعتقادت را میچشی و ظاهرا عمیقا ناراحت هستی لحظه ای خودت را به جای منی بگذاری که در سایه ولایت این سرزمین اگر از اعتقادم،از آموزه هایم ،از جهان و خدایم بگویم ذر حالیکه محمد(ص) و قرآنش را محترم میشمرم (و قبول دارم که خیلی از آن آموختم) به غیر از توهینهای هر روزه ای که میشنوم بی هیچ بحثی همفکرانت مرا با همین هتاکان آتش افروز یکی کرده و حکم قتلم را خواهند داد!

موضوعی که در خط اول مطرح کردید را نادیده می گیرم چرا که تاریخ بحث در مورد آن گذشته است و حجت تمام است.

قرآن تنها کتاب الهی است که ذره ای در آن تحریف وارد نشده است و از جانب خداوند و پیامبر و امامان معصوم برای آن احترام بالایی در نظر گرفته شده است.
پایین اوردن منزلت قران در حد کاغذ و سپس مقایسه کردن با کفرنوشته های تحریف شده ای به نام ادیان واقعا تعجب برانگیز است !!!
جالب است از اصل دین و اعتقادات صحبت می کنیم و شما به فرافکنی به حکومت و درگیری های سیاسی میرسید و هرچه بدی است به نام حکومت زده و می گویید این حکومت حق دفاع از دینش را ندارد و هده و کذا ...
هیچ کشور و حکومتی به اندازه جمهوری اسلامی ایران به ادیان دیگر احترام نگذاشته و انها را در سایه خود بنا به دستور همین قران بلند مرتبه نگه نداشته است

م ن جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 12:09

هیچ کشور و حکومتی به اندازه جمهوری اسلامی ایران به ادیان دیگر احترام نگذاشته و انها را در سایه خود بنا به دستور همین قران بلند مرتبه نگه نداشته است

همین جمله تان را امضا کنید و روی یک تابلو بچسبانید ببینید چند نفر را با خاندنش میخندانید!عزیز من حکومت جمهوری اسلامی هر مسلمان زاده ای را مسلمان مینامد تا آمار مسلمین جهان را بصورت کذایی بالا ببرد!و هر کس قبول نکند به راحتی جانش را میگیرد!جانی که از هر آیه قران شریف تر است!!همین کافیست که بگوییم جمهوری اسلامی احترامی برای اشخاص و ادیانشان قایل نیست.با کسی که اندکی شک در خود راه نمیدهد بحث فایده ای ندارد.تا هنگامی که هر چیز به غیر از این دین و این کتاب از نظر شما تحریف شده است دیگر جای صحبتی نیست!همین که خودت میگویی و خودت حجت تمام میکنی و خودت حکم صادر میکنی بیشتر شیفته عدالت اسلامی میشوم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد