KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یک روز بر خانه نشسته بودیم تیلیفین زنگ زد ورداشتم گفتم کیسته ؟؟ :دی

مرتضی قاسمپور پی ام داد گفت رضا کاندید میشی واسه شورای نظارت ؟

گفتم چه جوریه ؟ وقت میکنم ؟

گفت آره کار خاصی نداره

گفتم چی کار باید بکنم مثلا ؟

گفت هیچی میز نیم با هم سرویس دهنده جدید رو کله پا میکنیم

منم که کلا تو کار تخریبم با این پیشنهاد کلی اغوا شدم که کاندید شم

گفتم باشه اسم منم بنویس

بعدش دیدیم که نه خـــــــیر نهضت ادامه دارد . مرتضی داره پیشنهاد های بیشرمانه دیگه هم میده

با اون خونسردی خاص خودش  با کمال وقاحت گفت باید بری به این پست هم پاسخ بدی

منم دیگه چاره ای نداشتم

در کمال زیق وقت پاسخ میدم پس اگه دیدید دارم شر و ور میگم پنجره رو ببندید . :دی حتی اگه خیلی ناراحت شدید فحش هاتونو اس ام اس کنین برام ناراحت نمیشم :دی


جواب سوال 1 : به جان خودم اگه بدونم . فقط می دونم قرار بوده مرتضی رو اذیت کنن ولی مثل اینکه نتونستن .


جواب سوال 2 : کلاً چیز مفیدی بود . اگه میشه زمانشو یه کم بیشتر کنین


جواب سوال 3 : 2 - 3 باری از رو سوال خوندم ولی از اونجایی که 3:20 دقیقه نیمه شبه یه کم هم خوابم میاد از 9 صبح هم سر پا بودم . خودتون درک کنین که چرا نباید منظور سوال رو متوجه بشم


جواب سوال 4 :همه میدونن من از سیاست بدم میاد ولی نظر هر کی به خودش مربوطه مگه حسین هاشمی نظارتی نبود این همه هم متن سیاسی منتشر کرد مشکلی هم پیش نیومد (حسین جان عرض ادب و ارادت ) :دی


جواب سوال آخر (آخیش) :اگه قرار بود فرق نکنه پس برا چی انتخابمون میکنن بابا باید یه فرقی بکنه دیگه



پ.ن 1 : یحتمل مرتضی می خواسته سیاهی لشگر بیاره به من گفته بیام وگرنه از همین الآن هم امیدی به رای آوردنم نیس


پ.ن 2 : به من رای بدید دور هم یه کم بخندیم :دی (تبلیغات کاندیداها مثلن ) (الکی ) :دی


پ.ن 3 : من دیگه از زور خواب چشام واز نمیشه . برم ب خوابم


پ.ن 4 : شب به خیر

پ.ن 5 : عاقبتتون به خیر

پ.ن 6 : هیچ دقت کردین پی نوشت ها از خود متن اصلی طولانی تر شد ؟

پ.ن 7 :دی

پ.ن (به خدا این دیگه آخریشه ) : حقوقم میدن ؟ :)) :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید توکلی یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 08:00

ممنونم از پاسخهای خوبی که ارائه دادی!
پیروز و پایدار باشی!

) خواهش :دی

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 01:43

حقوق؟؟!!!

نمیدن ؟ :دی

سید حسین هاشمی دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 16:55 http://www.kntoosi.in

بامزه بود!
حالا یخورده دیگه می موندی پیشنهاد وقیح سرویس دهندگی هم می داد بهت!

بلا به دور :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد