KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چرا نباید مرا انتخاب کنید.

ضمن سلام. این متن تنها جهت رفع تکلیف بوده و من جون خودم نمی خواستم این رو بنویسم و از آنجایی که مجبورم کردن ساعت 2 و نیم بعد از نصف شب این متن رو بنویسم پس از الان گفته باشم، بعداً نگید ما با استناد به این، تو را انتخاب کردیم،اتفاقاً این رو نوشتم که با استناد به این، عمراً من رو انتخاب نکنید/ با سپاس فراوان


اصلاح شد:‌ یک عنوان چرت و پرت اضافه شد.

                در موضوع بندی نا مربوط قرار گرفت.


این ادامه ی مطلب هم اگه یکی راهنمایی کنه که کجا بود ممنون میشم.

یافت شد.

ضمن تیریک عید سعید فطر، در همین ابتدا با نقض قانون حق کپی شروع می کنیم،(من همینجا از حمید توکلی به خاطر این که 2 ساعت این پنج تا سوأل رو نوشت و اون کسی که دستور copy و paste  رو درست کرد، کمال تشکر رو دارم.)


توجه: برای نوشتن این متن هِی هَمش کُلی وقت صرف شده پس لطفاً تا انتها خوانده شود.


۱. اولین شورای نظارت همزمان با آغاز مدیریت دوست خوبمان سید مرتضی قاسم پور تشکیل شد، در طول مدیریت این دوست عزیز هرچند اعضای شورای نظارت به عنوان یکی از همکلاسی ها چشمانشان باز بود اما حتی یک بار هم تشکیل جلسه نداده و هیچ اعلام شکایتی از این سرویس دهنده نکردند، عملا شاید بتوان گفت که بود و نبود شورای نظارت در این مدت برابر بود، با این وجود  (* از نظر شما لازمه ی تشکیل این شورا چیست؟ )*   


پاسخ: که دور هم باشیم ؟



۲. نظرتان در مورد نحوه عملکرد اولین شورای نظارت در مدت مدیریت سید مرتضی قاسم پور چیست؟ 


پاسخ:کلاً من چه در زمان مدیریت نویسنده ی این سوأل و چه در زمان مدیریت آقای قاسمپور اصلاً به فعالیت چنین شورایی توجه نداشتم که حالا بخوام نظر بدم.


3. در متن های مختلفی که برای تعریف شورای نظارت منتشر شده است، پیش از شروع تعریف شورای نظارت، دو مرحله ی نظارت یادآوری گردید، مرحله ی اول، نظارت سرویس دهنده بر خود بود و مرحله ی دوم نظارت کلیه همکلاسی ها بر سرویس دهنده، در مرحله ی آخر که مرحله ایست که همکلاسی ها از پاسخگویی سرویس دهنده ناامید شده و سرویس دهنده بی توجه به اصول، همکلاسی را از مسیر طبیعی خارج کرده است، تازه شورای نظارت احساس می کند که باید تشکیل جلسه دهد، تا چه میزان قبول دارید که وظیفه ی شما در قالب شورا باید در مرحله ی آخر نظارت صورت بگیرد؟


پاسخ:من به شدت با این نوع تعریف وظیفه موافقم چون شورای نظارت را اصولاً انسانهایی تشکیل می دهند که باید خوب بلد باشند یکجا بشینند و نظارت کنند و نه این که سر هر چیزی جلسه تشکیل بدهند (یعنی 2 ساعت بلند شوند از اینجا بروند یکجای دیگر دور هم بشینند) و خب این اصلاً چه کاریست، همانجا که نشستند از طریق اینترنت دور هم بنشینند دیگر.  


۴. قرار است در شورای نظارت منصف و بی طرف باشید، آیا فکر میکنید خارج از جایگاه عضویت در شورای نظارت، زمانی که به عنوان یکی از نویسندگان متن منتشر میکنید، باز هم لازم است که بی طرف باشید؟ مثلا فرض کنید که قلبا طرفدار فلان سیاستمدار هستید، آیا فکر میکنید باید برای بی طرف بودن، نظر واقعی خودتان را مخفی کنید یا خیر؟


پاسخ:من اصلاً علاقه ای به نوشتن در این وبلاگ گروهی ندارم پس خیالتان از این بابت راحت باشد.



۵. سرویس دهنده در مورد حذف یک قانون نظرخواهی میکند، اکثرا می گویند حذف کن و فقط شما می گویید حذف نکن، با توجه به اینکه شما منتخب یک جمع هستید، فکر میکنید نظر شما باید با نظر دیگران تفاوت کرده و بیشتر به آن بها داده شود یا خیر؟ چرا؟


پاسخ:پس من دو ساعته دارم الکی به این سولات جواب می دم؟خب معلومه دیگه  ولی خیالتان راحت من اصولاً حوصله ی نظر دادن در اینجور زمینه ها را ندارم.


من دیگه انگشتام کبود شد پای این کیبورد پس با سپاس فراوان از اینکه تا آخرش خوندین و خدانگهدار











نظرات 5 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 03:31

ممنونم از پاسخهای خوبی که ارائه دادی!
پیروز و پایدار باشی!

همکلاسی گرامی، از شما تقاضا می شود، به بند ب-9 قوانین توجه نمایید .

(چرکنویس شده)

. جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 21:13

خیلی باحالی موسیو

رویا خدابخش جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 23:04

اوه من جای آقای توکلی بودم ازینکه کتکم نزدید تشکر میکردم! :پی

پست بی حوصله و باحالی بود! مرسی!!

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 21:16

ممنون از پاسخ هاتون!

یه چیزی!

ما شما رو خوب نمیشناسیم (من شخصا نمیدونم شما ورودی چه سالی هستید و اینکه رشته تون چی هست؟)

بنظرم خوبه که پروفایلتون رو هم کامل کنید!

موفق باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد