KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

لیست نهایی نامزدهای تعیین سرویس دهنده و شورا نظارت

اسامی نامزد های دومین انتخابات همکلاسی
نامزد های سرویس دهندگی نامزد های شورای نظارت
عرفان پرویزی حمیده احمدی
رویا خدابخش حوریه جعفری
امیر رباط رضا خیاط
سپهر سارجانی سید مرتضی قاسم پور
  روزبه کریمی
  هوداد مسلمی نژاد
  سید حسین هاشمی
نظرات 4 + ارسال نظر
حمید توکلی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 03:33

از ستون راست، یک نفر
و از ستون چپ، حداکثر سه نفر را انتخاب خواهیم کرد!

پیروز و پایدار باشی!

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 13:57

ممنون از مرتب کردن اسامی!

و ممنون از پیگیری و اطلاع رسانی های خوبتون!

جواد ارجمند_mba جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 13:58

1- من خیلی خوشحالم که این انتخابات داره انجام می شه، چون از همین الان ما دموکراسی را امتحان و تجربه می کنیم.
2- من امیدوارم که دوستان به توانایی هایی کاندیداها رای بهند، نه به گرایش سیاسی و یا اینکه فلانی پسیر یا دختر و چندین دلیل بی مورد.مهمترین چیز برای مدیر همکلاسی بودن برنامه های دقیق و منسجم است.
3- امیدوارم بعد از انتخابات فضای دوستی شما ها بهم نخوره و انتخابات سالامی را بتونید برگزار کنید.
4- البته من آقای حمید توکلی را بیشتر از شورای نگهبان خودمون قبول دارم
شد باشید

رویا خدابخش جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 23:22

آخیش مرسی چه مرتب!

راستی قضیه ی دختر بودن مدیر رو من برای شوخی پیش کشیدم!

خودم احتمالا قراره به یکی از پسر ها رای بدم! سوء تفاهم نشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد