KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

شنبه هم تعطیل...!

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد ؛ نرم افزار پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 23:15

آی نگو
میخوام اون کسی که تعطیل میکنه رو خفه کنم !
نه بابا شوخی کردم . نرین باز این دامنه رو هم فیلتر کنین . هرچی دوس دارین تعطیل کنین .

[ بدون نام ] جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 00:52

مگه فقط شنبه است!؟
۱ ماه مملکت تعطیل بود! + 5روزبدلیل گرمی هوا!
فقط این تعطیلیا برای تابستان...
اینه سال همت و کار مضاعف این قوم

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 01:21

من شخصا از هر تعطیلی استقبال می کنم!

اسمایلی یک کارمند!

من متأسفم که شنبه تعطیل شد!
این تعطیلی یک سیلی به آینده ی من بود!
موفق باشی مهندس.

کلا کشور ما تعطیله رسمیه. نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر احساس مسئولیت میکنن که با وجود تعطیلی میان و کار میکنن!!

محمدحسین باقری جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 13:46

کلا همیشه تعطیله بعضی وقت ها اعلام میکنند که حضور هم لازم نیست . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد