KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جزئیات دامنه جدید blog.kntoosi.com

با توجه به اینکه دامنه ی blog.kntoosi.net نیز فیلتر شده است 

از این پس از دامنه ی قدیمی که از فیلتر خارج شده است استفاده می کنیم    

 

blog.kntoosi.com  

  

دوستان لطفا اگر برای کسی این دامین فیلتر است در نظرات اعلام کند تا دامنه را عوض کنیم 

با تشکر 

مدیریت همکلاسی

نظرات 7 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 18:24

پیشنهاد می کنم هر کسی اسم آی اس پی خودش رو اعلام کنه و بگه فیلتر هست یا خیر

من از شاتل سرویس می گیرم و باز هست برای من

اگر درست یادم باشه برای یوزر های لایزر و داتک احتمال اینکه فیلتر باشه وجود داره

ممنون از پیگیریت امیر جان

حمیده احمدی چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 19:20

من از آسیاتک سرویس می گیرم و برای من هم باز است

رویا خدابخش چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 23:43

به نام خدا منم داتک هستم اوکی هستم!

محمد رودسرابی چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 23:59

منم صبا نت هستم
اوکی هستم
به خاطر زحمتاتونم از تون تشکر می کنم

پرویزی IT پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 00:32 http://www.sedayerasa.ir

پارس آنلاین که طبق معمول پیشتاز فیلترینگه !
پارس آنلاین فیلتره

$ پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 00:45

لایزر فیلتره!!!

سید حسین هاشمی پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 08:07 http://www.kntoosi.in

با توجه به اینکه حداقل دو آی اس پی دامنه ی مذکور رو مسدود کرده ند، دامنه ی جدیدی که مدتی قبل پیش بینی شد جایگزین شد.

از این به بعد با این دامنه وارد همکلاسی می شویم

http://www.kntoosi.in

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد