KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

گله از دوستی ها

دوست آمد؛ای دشمن به فریادم برس  

 

منظورم فرد خاصی نیست؛به جهت امری به بیمارستان رفته بودم در آنجا یکی از داش مشتی های جنوب شهر این جمله را طی یک حکایت برایم گفت.زمانی که با دنیای امروزمون مقایسه کردم متوجه شدم بیراه نمیگه

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 15:36 http://www.ksna.ir

من چندیست در همین وضعیت قرار گرفتم.

3pehr یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 17:38

دادش من نوکرتم چرا با فونت بزرگ مینویسی مگه خودت این قانون رو تایید نکردی چاکرت برم ..

بیراه نمیگه حتی تصویر زندگیتم سیاه سفیده

به تو هم میگن دانشجو؟؟؟ دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 16:59

بنیاد مثلا شهید به لج فرزندان شاهد ندید بدید تازه ترین لیست شهدا و جانبازان و غیره را بدین شرح اعلام کرد:

شیخ ساده لوح؛ سید شهیدان اهل کلم!

شیخ بی سواد؛ جانباز جنگ نرم. نامبرده به دلیل کتک خوردن فراوان از امت حزب الله به این درجه رفیع رسیده است!

مهدی هاشمی؛ مفقودالاثر. پیکر پاک این آقازاده هنوز از زیر خاک پاک لندن برنگشته است!

خاتمی ملعون؛ ایثارگر آن لاین!

مهندس موسوی؛ جانباز چیز درصد!


زهره کوهنورد؛ داماد طبقه هفتم بهشت!

موسوی خوئینی ها؛ پستوء الاثر!

محمد علی ابطحی؛ آزاده از زندان کبریت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد