KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هدیه ای از جنس لبخند

برای کمک به فرشتگانی کوچک گرد هم آییم  تا با قطرات باران نگاه های مهربان آن عزیزان ، دریایی از محبت و عشق بسازیم .

تقدیمش کنیم به آنان که در زمان تولدشان غم را تجربه کرده اند.

 برای نو باوگان و شیر خوارانی که غم بی مادری را چشیده اند .

آنان که با وجود آنکه اختلالات جسمانی دارند ، لیکن ، حق عاشقانه زیستن را دارند.


بیایید دردی را از سینه کوچک کسانی بر داریم که توان تحمل این همه زجر را ندارند


چه ما بیش از آن ها نیازمند این یاری هستیم . نیازمند یافتن خود در لا به لای نگاه های معصومانه این کودکان .

 

امسال هم  می آیم

نه برای کمک به کودکان


امسال می آیم برای نو کردن لبخندی که سال گذشته از این ها هدیه گرفتم





امام علی علیه السلام :

هر مرد مومن وزن مومنه ای که دست نوازش ومهر ومحبت بر سر یتیمی بکشد خداوند به تعداد هر مویی که از زیر دست او گذشته است در نامه عمل او ثواب می نویسد.


بحار ج 75 /ص 4

نظرات 10 + ارسال نظر
حمیده احمدی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 18:55

پارسال بعد از پایان جشن یکی از بچه ها اومد سمتم یه لبخندی زد و بهم گفت : خاله دوستت دارم

این جمله از یادم نمی ره
این همون انگیزه ای است که برای امسال بهتر از پارسال تلاش کنم.

رویا خدابخش یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 20:12

کار زیباییه! آدم حیفش میاد از دست بده!!

خوش میگذره دور هم! !!

امسال هم می آییم!

مهدیه فاضلی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 21:28

پارسال واقعا برنامه ی عال بود
امسال هم
حتما شرکت خواهم کرد

سید حسین هاشمی دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 10:45

هرگز فراموش نمی کنم اون روز رو

شادی لبخندی که عمقش هر چی بود، دلبستن نمی تونست باشه

و یه سوال تکراری که عمو فردا هم میای پیش من؟
و یه جواب تکراری که بازم میام...
شاید عادت کردن که به این جواب نمی شه اعتماد کرد!

سال قبل فقط تماشا گر زحمات دوستان بودم

امسال دوست دارم هر کاری از دستم برمیاد برای شاد کردن این فرشته های کوچولو انجام بدم...

این پری کوچولو فک کنم اسمش سمانه بود

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 20:30

چه ما بیش از آن ها نیازمند این یاری هستیم . نیازمند یافتن خود در لا به لای نگاه های معصومانه این کودکان ....

واقعا باورم نمیشه یک سال از اون روز قشنگ گذشته باشه!

چقدر برام جذاب بود یک دفعه خاله ی کلی بچه ناز و با محبت شده بودم! چقدر قشنگ ابراز حبت میکردند!

ان شالله امسال هم دوباره می بینیمشون!

mohammad _sanaye 87 دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 21:24

من که خیلی‌ دلم براشون تنگ شد بده جشن! آره این عکس‌ام مال سمانه هستش!! :(( دلم خیلی‌ براش تنگ شده! اون آخر گریه میکرد نمیزاش من برم!! :((

سید محمد کلانتری دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 21:41

علی رغم اینکه آدم دل کلی فرشته های آسمونی رو شاد می کنه؛ موقعیت بسیار خوبیه برای خودش که ببینه کجای دنیاست !!!
میام ،با شوق زیادم میام

هوداد مسلمی نژاد دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 21:42

امسال می آیم نه برای کمک به کودکان
امسال می آیم تا لبخندشان لبخند را بر صورتم شکل دهد :)

علی منتجبی سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 16:48

ممنونم از متن زیبای شما؛حتما شرکت می کنیم و تا اون حد که در توانم باشه کمک مالی خواهم کرد

صالح هوشنگی سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 20:24

واقعا علیه حتما شرکت میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد