KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آزادی و جان مردم را نمی‌توان فدای مصلحت حکومت و انقلاب کرد

بیت شهید آیت‌الله قدوسی در بیست و نهمین سالگرد شهادت او، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده است که همچون سال گذشته، از برگزاری مراسم سالگرد خودداری کرده و ضمن اعلام وفاداری به آن شهید، همگان را به فاصله گرفتن از برنامه‌های تبلیغاتی پرهزینه و بی‌محتوائی که روح آن شهید از آن بیزار بود، دعوت کرده است. 

این اطلاعیه که خطاب به مردم صبور و مقاوم ایران صادر شده تأکید دارد که: آن بزرگ تمام سعی خود را نمود که نسلی را تربیت کند که هدفش استفاده درست از قدرت است و نه حفظ آن؛ و نگاه اصلاحی‌اش به خویشتن و دوستان و افراد خود است و نه دیگر اندیشان و مخالفان؛ و نیز امر به معروف را از خود و خودی شروع می‌کند و نه از دیگران و غیر خودی‌ها. وی تمام تلاش خود را نمود تا به نسل انقلاب، مردم مسلمان و روحانیت جوان بفهماند که خطرناکترین دشمن طریق، انبوه طرفدارانی است که پشت سر انسان گرد آمده‌اند و نه صدای مخالفانی که بر علیه ما فریاد می‌کشند. او سعی کرد تا این نسل بفهمد که زندانی و خانواده‌اش در اسلام حرمتی دارند که نمی‌توان آن را نادیده گرفت...

نظرات 2 + ارسال نظر
جنگ یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 18:28


گفت: بعد از حضور کم نظیر مردم در روز قدس، سایت ها و گروه های ضد انقلاب بدجوری به جان هم افتاده و علاوه بر فحاشی علیه یکدیگر، سران فتنه را هم به باد فحش و تحقیر گرفته اند.
گفتم: از قدیم و ندیم گفته اند اسب های درشکه وقتی به سربالایی می رسند و توان حرکت ندارند، همدیگر را گاز می گیرند.
گفت: به سران فتنه اعتراض می کنند و می گویند، شما که عرضه ندارید چند نفر را علیه جمهوری اسلامی ایران به خیابان ها بیاورید، چرا بیانیه می دهید و برای کیهان سوژه درست می کنید؟!
گفتم: حیوونکی ها حق دارند!
گفت: یکی از همین سایت ها خطاب به موسوی و کروبی نوشته است؛ آنهمه شعار دادید و گفتید هواداران زیادی دارید پس چرا روز قدس یک نفر از آنها در خیابان دیده نشد؟!
گفتم: شخصی به یکی از نقاش ها سفارش داد که برایش یک تابلو از صحنه جنگ را نقاشی کند و چند روز بعد که برای تحویل گرفتن تابلو مراجعه کرد، مشاهده کرد که نقاش تصویر یک کوه را کشیده است. با عصبانیت پرسید؛ پس صحنه جنگ چی شد؟ و نقاش گفت؛ این کوه را می بینی؟ پشت این کوه جنگ سختی در جریان است!

و گفت این همه خیال پردازی مکن در وهم خویش و ببین که حتی تشکیلات خودگردان فلسطینی هم از سخنان دکترت اینگونه می‌گوید که: "فردی که نماینده مردم ایران نیست و قدرت را دزدیده نمی‌تواند درباره فلسطین و رئیس جمهور آن سخن بگوید."
دیگر در کجا اعتبار دارید...؟!
شاید در پس تاریکی و مخوفان...

همکلاسی گرامی، از شما تقاضا می شود، به بند ج-2 قوانین توجه نمایید .

متأسفانه اشکال بوجود آمده از جانب بنده نبوده و تا بعد از ظهر نیز اندازه‌ی متن در استاندارد تعریف شده بود٬ ولی در بسیاری از پست‌ها همانطور که دیده می‌شود از بعد از ظهر امروز تغییر فونتی مشاهده می‌شود که موجب تغییر سایز آن‌ها شده٬ از جمله این نوشتار که تلاش بنده در راستای استاندارد نمودن آن نیز بی نتیجه بوده٬ لذا از شما سرویس دهنده‌ی گرامی تقاضای رفع این مشکل را دارم.
با سپاس از تلاش و کوشش شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد