KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سِف بیگیر نیوفتی ...

به جان خودم اگه بذارم بدون من برید سینما



















حج خانوادگی !







جونم برات بگه که .....






دیوار مدرسه دخترونه !







به جان خودم !!! :دی






بعد داشبوردت مثل بالا باشه خب وضعیت دنده هم میشه این دیگه :دی






به حق چیزای ندیده :دی






نظرات 10 + ارسال نظر
نفیسه شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 23:17

همسران مکرمه!!!

(: اسلام :)

3pehr یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 01:13

حاجی چندتا چندتا میزنه به رگ
ولی من مریضه آخریم خیلی عطفه

آمپول خوردتیم :دی

سرسری یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 02:04

doost dashtameshun
dandehe kheili bahal bood :))))))))

دی

سید حسین هاشمی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 04:18

همتون تو قلبمونین

مرجان IT یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 08:31

دستتون درد نکنه خیلی جالب بود , کلی خندیدیم.

) خواهش

:دی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 13:24

شایدم ههممون تو قلبتونیم
این حاجی خیلی فعال و مستعد ببخشیدا ولی یاد بگیرید انقدر .... هستید که یکیشم نمیتونید پیدا بکنید
بقیشم دیگه خب برادرا همه میدونن یه خانما هستن و یه آرایش مهم نیست بذار دلشون خوش باشه

دی

رویا خدابخش یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 17:36

ماشینه منه!! !

))

شقایق - جابرانصاری یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 20:02

عجب امکانات توژی داره اون ماشینه ! منم می خوام !
عکس آخرم خیلی جالب بود :))

بچه های نصیر دارن نمونه داخلیش رو تولید میکنن مث اینکه :دی

شقایق - جابرانصاری یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 20:03

توپی *

حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 21:16

ببخشید من درحال استفاده از داشبورد ماشین بودم ، متوجه نشدم، وقتی دننده رو به اون سمتی که نوشتین پارک ببریم ، ماشین خود به خود پارک میشه ینی؟

مگه کشتی یوگیه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد