KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مدیریت زمان با GMAIL

مدیریت زمان داستانی است که این روز ها از اهمیت فراوانی برخوردار است ..

اخیرا" ، گوگل هم در سرویس جیمیل خودش برای مدیریت زمان بهتر کاربرانش ، اقدام مفیدی انجام داده است .. اولویت بندی  !


با فعال کردن این امکان جدید ، اینباکس شما به سه قسمت تقسیم می شود :

نامه های مهم خوانده نشده ،

نامه های مهم خوانده شده ( ستاره دار ) ،

نامه های معمولی .



این تقسیم بندی شما را وادار می کند که به ترتیب اولویت به نامه ها پاسخ دهید و مدیریت بهتری روی زمان اختصاص داده شده به ایمیل هایتان داشته باشید .

برای فعال سازی این امکان جدید در جیمیل کافیست به گوگل اجازه دهید آن را برای شما فعال کند .

روی لینک جدیدی که در سمت راست بالای جیمیل اضافه شده است کلیک کنید :


New Priority Inbox


و از پنجره باز شده ، گزینه زیر را انتخاب نمایید :


Try It Now


تبریک ! نامه های شما در جیمیل اولویت بندی شده است .

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام.

عالی بود.

هاتمیل هم اخیرا سرویسهایی اضاف کرده.

مرسی بابات متن خوبت مهندس.

پایدار و سرافراز باشی.

سلام محمد جان
راستش قصد دارم یکمی فضای وبلاگ رو عوض کنم ، اگه دوستان موافق باشن یک سری تکنیکهای کاربردی راه اندازی کسب و کار و مدیریت رو شروع میکنیم ..

به یادت هستم رفیق .. پیشرفتت باعث افتخار ماست
با آرزوی موفقیت روز افزون

مهسا احمدی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 10:43

سلام ,

ممنون از پست مفیدتون .

این روزها اینجور پست ها کمتر توی همکلاسی پیدا میشه

موفق باشید

سلام
ممنون از نظرتون .. قصد منم همینه که یه حال و هوای دیگه به وبلاگ بدم .. البته با کمک همه دوستان

محمد رشیدی - فناوری بی اطلاعات یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 15:40 http://www.ksna.ir

شدیدا موافقم مهندس.

اتفاقا سایت "تراوشات ذهنی فعال" رو هم راه اندازی کردم که از همین مدل متن ها منتشر کنم. ولی وقت تا الان که اجازه نداده بهم.

ولی با متون کوتاه و آموزنده موافقم.

من میخوام در خصوص وضعیت وب ایران بنویسم. نظرت چیه؟

بودن در کنار شما بزرگان به من آرامش میده و احساس غرور و بالندگی!

به همه دوستان پیشنهاد میکنم حتما به وب سایت جدید محمد به آدرس activemind.ir سری بزنند ..

ایده خیلی خوبی داری محمد جان ، حتما راهکارهای اساسی رو چاشنیش کن .. واقعا به این نقد احتیاج داریم
منم یه سری مقاله در حال نگارش دارم که خوشحال میشم از تجربیاتت استفاده کنم .. فکر میکنم دیدگاهمون خیلی به هم نزدیکه

به امید ایده های نو ..

1dastkhat شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 15:24 http://1dastkhat.mihanblog.com

سلام
ممنون کاربردی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد