KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جزوه +Network مجتمع فنی تهران ( استاد کاویانی )

توصیه میکنم دوستانی که علاقه مند به یادگیری شبکه از پایه هستند این جزوه رو حتما دانلود و مطالعه کنن  

 

دانلود فصل اول 

فصل دوم 

فصل سوم 

فصل چهارم

نظرات 18 + ارسال نظر
3pehr چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 18:46

چه مردی ؟!
یعنی میشه گفت واقعا عالی بود ازین کارا بازم بکن منم اگر داشته باشم میزارم.
آقا خیلی ممنون از پستت

ای جان
قابلی نداشت سپهر جونم . ایشالا اگه وقت بشه فایلهای ویندوز7 و بقیه درسای MCITP2008 رو هم آپلود می کنم.

سابین چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 21:55

مرسی مهندس...بازم ازینکارا کن... عالیه

بله حتما
ممنون.موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 21:58

خیلی ممنون ... عالی بود

خواهش میکنم
ممنون.موفق باشید

منا رحیم اربابی ـIT پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 00:16

بسیار ممنون از لطفتون
عالی بود.

خواهش میکنم
امیدوارم همه دوستان همکلاسی از این جزوه استفاده کنن ، چون استاد کاویانی بدون شک یکی از بهترین اساتید این درس هستن.
ممنون.موفق باشید.

ارش پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 10:22

ممنون

قابلی نداشت دوست عزیز
ممنون.موفق باشی

آرزو پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 12:31

آقای قهرمانی بسیار ممنون . پست های شما همیشه عالیه

.خواهش میکنم.ممنون از لطفتون
موفق باشید.

Bahare.Riahi پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 13:57

عالی بود امیدوارم خدا بهتون یک در ئنیا صد در آخرت بده بازم بذارید مخصوصا در زمینه شبکه !

بله چشم .ُُ انشاالله در فرصت مناسب حتما اینکارو انجام میدم.
ممنون.موفق باشید.

اکبر ترکاشوند-فوق برق پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 14:07

فوق العاده بود دوست عزیز.جای بسی تشکر دارد.

خیلی ممنون.واقعا خوشحالم که یک دانشجوی کارشناسی ارشد برق به یادگیری شبکه اهمیت میده
موفق باشید

sama.kzm/it شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 10:54

تشکر...

حسینیIT یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 08:54

واقعا ممنون لطفا بقیه فایل ها رو هم که گفتی آپلود کن- بازم ممنون

ترانه - نرم افزار چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 10:08

چرا نمی تونم دانلود کنم ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من - چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 10:18

سلام
می شه مراحل دانلودشو برام بگید
این صفحه ای که توی رپیر شیر باز می شه رو باید چه کار کنم؟

امید رمضانی سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 03:26

با تشکر از پستی که گذاشتید
متاسفانه آدرس وبلاگ شخصی استاد کاویانی در آدرس http://sepehr12.persianblog.ir مسدود شده است.
من دنبال بقیه جزوه هاشون میگردم.

خواهش میکنم.
بله ُ متاسفانه وبلاگ شخصی ایشون از پرشین بلاگ حذف شده .
البته ایشون همه جزوات رو در سایت قرار نداده بودند . ومیشه گفت به غیر از این جزوه که قابل استفاده بود بقیه مراجعی که ایشون در سایت گذاشته بودند فقط اسلاید پاورپوینت بود که بدون توضیح مدرس قابل فهم نبودند.

بهار / نرم افزار پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 12:00

سلام اول ممنون بابت لینک
یه سوال داشتم من می خوام دوره های MCITP مجتمع فنی رو بگذرونم البته بدون گذروندن Network+ می خوام بدونم شما با آقای کاویانی دوره ایی رو گذروندین ؟ من می خوام window 7 رو ثبت نام کنم با روزایی که می تونم بردارم آقای کاویانی این دوره رو آموزش می دن اگه با ایشون دوره ایی دیدید راضی بودین؟ممنون میشم راهنماییم کنین .

سلام
بابت ابراز لطفی که داشتید سپاسگذارم.
بله بنده با ایشون 2 درس شبکه + و ویندوز سرور رو گذراندم و جزو اساتید خوب و باسواد مجتمع فنی هستند .
توصیه میکنم در دوره های عادی ( 3 روز در هفته ) ثبت نام کنید چون بازدهی مناسبتری نسبت به دوره های روزهای تعطیل داره .

a دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 00:26

besyar ali

هادی رهنما/الکترونیک شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 15:10

amir sedghi پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 00:45

آدرس جدید استاد کاویانی
www.kaviany.com

زهرا دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 15:49

من به این جزوه احتیاج دارم ولی نتونستم فایل دانلود رو پیدا کنم. چند سال از آپلود شما میگذره.باید چیکار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد