KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

مشکلات زیاده؛هزینه های ترمیم و به سازی بالاست و دست ما خالی

روز ختم پدر کیارش مظفر ی بود که یکی از اعضای تیم مدیریتی مراسم سال گذشته را دیدم و از ایشان پرسیدم که برای مراسم امسال هم همکاری می کنید یا نه؟و ایشان جواب دادند با توجه به مشکلات مراسم سال گذشته گمان می کردم امسال شما تمایلی به همکاری در مراسم امسال نداشته باشید.خلاصه اینکه آنروز صحبت اولیه انجام شد و چند هفته بعد تر اولین جلسه ی مراسم امسال با حضور ۴ نفر از تیم مدیریتی سال گذشته برگزار شد و مدتی بعد تر پست اعلام همکاری در همکلاسی گذاشته شد. 

زمانی که باخبر شدم تعدادی از همکلاسی های خودمان از مراسم سال گذشته به صورت هفتگی با جمعیت های خیریه به فعالیت پرداخته اند بسیار خوشحال شدم. 

مراسم امسال در ابتدای امر با استقبال خوبی مواجه شد؛۱۵ نفر اعلام همکاری کردند و در جلسات حاضر شدند و هر یک از آن عزیزان که مسئولیتی بر عهده گرفتند به نحو احسن در حال پیگیری مسئولیت خودشان هستند.

با توجه به نظرات دوستان حاضر در جلسات امسال قصد داریم برنامه امان بیش از این باشد که چند ساعتی؛لحظات شاد برای این بچه ها فراهم کنیم و زمانی که بچه ها به شیرخوارگاهشان بر می گردند دوباره در دنیای مشکلاتشان غرق شوند. 

قصد بر این است تا امسال برای شیرخوارگاهی محروم تر از شیرخوارگاه آمنه(که تا حد زیادی برای مردم شناخته شده است)مراسم برگزار کنیم.قصد داریم تا به غیر از اینکه یک روز کاملا شاد و مفرح برای این کودکان درست کنیم؛سعی امان را بکنیم تا آنجا که در توانمان هست مشکلات این کودکان را در داخل شیرخوارگاهشان کم کنیم. 

اگر در و دیوار اتاق هایشان نیاز به رنگ شدن دارد برایشان انجام دهیم؛مثلا یکی از مواردی که یکی از شیرخوارگاهها مطرح می کرد بحث اتصالی برق شیرخوارگاه بود که برای کودکان این شیرخوارگاه بسیار خطرناک بود و نیاز به تعمیرات داشت؛یکی دیگر از مشکلات این بود که وسیله و فضای بازی مناسبی نداشتند اگر امکان داشته باشد فضاهایی مانند استخر توپ یابرخی دستگاههای بازی یا.... که بتواند مناسب باشد برایشان ایجاد کنیم؛کار بزرگی کرده ایم.مشکلات حل نشده در این مجموعه ها بسیار است؛مشکلاتی که من و امثال من تا زمانی که(ما)نشویم نمی توانیم حل کنیم. 

قصد داریم که تا قبل از روز ۲۴ شهریور که روز مراسم اصلی است؛قسمتی از این کارها انجام شود و قسمتی هم بعد از روز مراسم انجام شود و ادامه دار باشد.این تیم ۱۵ نفره که امسال مراسم را برگزار می کنند قصد دارند این حرکت در طول سال ادامه دار باشد و حتی قصد دارند تا این شیرخوارگاه و به سازی موقعیت آن تنها شروعی باشد برای به سازی شیرخوارگاههای دیگری که در مناطق محروم در جنوب تهران وجود دارند. 

در حال حاضر مهمترین و اساسی ترین مسئله؛نیاز شدید مالی برای اجرای این امر بزرگ است.از تک تک شما دوستان عزیز درخواست می کنم تا هر چقدر که در توان خودتان یا عزیزانتان که وسع مالی دارند؛هست به عملی شدن این ایده های قشنگ کمک کنید.کسانی که هزینه های عمده ای را تقبل کنند؛از طرف این جشن رسما دعوت شده و به عنوان فرد خیر روز مراسم در کنار دانشجویان و کودکان شیرخوارگاه خواهند بود 

در آخر اینکه:مشکلات زیاده؛هزینه های ترمیم و به سازی بالاست و دست ما خالی.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیده احمدی چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 23:03

خدا قوت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد