KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دعوت به نامزدی جهت انتخابات شورای نظارت بر سرویس دهنده

 

با توجه به اعلام نامزدی چهار نفر از عزیزان برای سرویس دهندگی همکلاسی و آغاز رقابت های انتخاباتی آنها از همکلاسی های محترمی که مایل به عضویت در شورای نظارت بر سرویس دهنده  هستند تقاضا می شود در نظرات این متن اعلام نامزدی نمایند.

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید توکلی یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 22:02

شورای نظارت در سالی که گذشت، حتی یک جلسه هم تشکیل نداده و هیچ خودنمایی ای نکرد، این نشان از بی خاصیت بودن شورای نظارت نیست، بلکه نشان از آن دارد که تو دوست گرامی، آنقدر ناظر بر خویشتن بودی که نیازی به شورای نظارت احساس نشد!

درود بر تو!
و بر این احساس مسئولیت و پاسخگویی!
به امید پیروزی آن نامزدی که نیازی به شورای نظارت نداشته باشد!
پیروز و پایدار باشی!

ممنون حمید جان شما لطف دارید!
سرویس دهنده که خوب باشه٬ شورای نظارت بی خاصیت میشه!‌:پی
شما هم موفق باشی

حوریه جعفری - کامپیوتر یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 22:11

امیدوارم سرویس دهنده های بعدی مثل شما نباشند! اسمایلی یک شورای نظارتی بلااستفاده شده!


اما ما امیدمون رو از دست نمیدیم! پارسال قرار بود کودتا کنیم نشد ، امسال ان شاالله!

---------------------------------------

من اعلام نامزدی میکنم! (بیکار بودن اونقدرها هم بد نبود! )

---------------------------------------

ممنون از همه زحمات شما در این مدت!

من هنوز زندم!‌
اسمایلی وعده های خودتون که عملی نشد!

حقوق بی کاری به شورای نظارت تعلق میگیره؟

سید حسین هاشمی یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 23:29

امیدوارم مانند سال قبل بیکار نباشند دوستان

بخصوص اون بند آخری که گفته بودی "در صورت فوت ناگهانی سرویس دهنده و اینا"

دوست دارم نامزد شم.
ولی خب!
خودم نامزد دارم

کاندیداتوری هم اسمش ترسناکه آدم یاد فتنه و کودتا و اینا می افته

حالا نمی دونم چطوری اعلام کنم که می خوام باشم !؟

فوت ناگهانی سرویس دهنده به علت نا معلوم!
بند حبس ابد و یا فرار از کشور رو هم اضافه کنید! با این وضعیت وبلاگ ممکنه کاربرد پیدا کنه!

شما از همینجا اعلام کن نامزدی!‌! البته نامزد سرویس دهندگی یا شورای نظارت!

حمیده احمدی دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 19:41

خب اگه واقعا اینقده بی کار بودند من هم هستم

حمید توکلی دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 22:42

با توجه به اینکه امورات شورای نظارت وقت گیر نیست امید است افراد بیشتری اعلام نامزدی کرده و انتخابات با رقابت بیشتری صورت گیرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد