KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

۵ سوال از نامزدهای محترم شورای نظارت بر سرویس دهنده

ضمن اعلام یادآوری ۱۷ سوالی که از نامزدهای محترم سرویس دهندگی پرسیده شد، 5 سوال زیر از نامزدهای محترم شورای نظارت بر سرویس دهنده مطرح می شود:



۱. اولین شورای نظارت همزمان با آغاز مدیریت دوست خوبمان سید مرتضی قاسم پور تشکیل شد، در طول مدیریت این دوست عزیز هرچند اعضای شورای نظارت به عنوان یکی از همکلاسی ها چشمانشان باز بود اما حتی یک بار هم تشکیل جلسه نداده و هیچ اعلام شکایتی از این سرویس دهنده نکردند، عملا شاید بتوان گفت که بود و نبود شورای نظارت در این مدت برابر بود، با این وجود از نظر شما لازمه ی تشکیل این شورا چیست؟ 


۲. نظرتان در مورد نحوه عملکرد اولین شورای نظارت در مدت مدیریت سید مرتضی قاسم پور چیست؟ 


۳. در متن های مختلفی که برای تعریف شورای نظارت منتشر شده است، پیش از شروع تعریف شورای نظارت، دو مرحله ی نظارت یادآوری گردید، مرحله ی اول، نظارت سرویس دهنده بر خود بود و مرحله ی دوم نظارت کلیه همکلاسی ها بر سرویس دهنده، در مرحله ی آخر که مرحله ایست که همکلاسی ها از پاسخگویی سرویس دهنده ناامید شده و سرویس دهنده بی توجه به اصول، همکلاسی را از مسیر طبیعی خارج کرده است، تازه شورای نظارت احساس می کند که باید تشکیل جلسه دهد، تا چه میزان قبول دارید که وظیفه ی شما در قالب شورا باید در مرحله ی آخر نظارت صورت بگیرد؟


۴. قرار است در شورای نظارت منصف و بی طرف باشید، آیا فکر میکنید خارج از جایگاه عضویت در شورای نظارت، زمانی که به عنوان یکی از نویسندگان متن منتشر میکنید، باز هم لازم است که بی طرف باشید؟ مثلا فرض کنید که قلبا طرفدار فلان سیاستمدار هستید، آیا فکر میکنید باید برای بی طرف بودن، نظر واقعی خودتان را مخفی کنید یا خیر؟


۵. سرویس دهنده در مورد حذف یک قانون نظرخواهی میکند، اکثرا می گویند حذف کن و فقط شما می گویید حذف نکن، با توجه به اینکه شما منتخب یک جمع هستید، فکر میکنید نظر شما باید با نظر دیگران تفاوت کرده و بیشتر به آن بها داده شود یا خیر؟ چرا؟



  1. 17 سوال از نامزدهای سرویس دهنده همکلاسی
  2. سوالهای سال قبل از نامزدهای سرویس دهنده همکلاسی
  3. سوالهای سال قبل از نامزدهای شورای نظارت بر سرویس دهنده
  4. اخبار کاملی از انتخابات سال گذشته

برای عضویت در این شورا اعلام نامزدی کنید!

نظرات 1 + ارسال نظر
حوریه جعفری - کامپیوتر دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 23:32

چه سریع سوال مطرح میکنید شما!

بزارید اول نامزد ها مشخص بشن خب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد