KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آی تی کاتور این هفته





شما چه برداشتی میکنیی؟

لطفا در نظرات بنویسید







نظرات 4 + ارسال نظر
پویا صفری شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 22:18

درود بر یکه‌تاز عرصه‌ی مجازی...
هر کسی به حتم از ظن خود یار این آی تی کاتور می‌شود٬ من هم از ظن خود٬ و با اندکی تغییر!
به گمانم در میان این دو چشم جستجوگر٬ سایت‌های وافری یافت می‌شود که همچون همکلاسی فیلتر می‌شوند و می‌شوند! ولی غافل از مانایی آن‌ها و استواری بیشترشان...!
و چه خبر مفرحی بود جایگزینی "یا حق" به جای یاهو و گوگل که می‌خواهد چنین نقشی را در ایران ایفا کند...
فکرش را کنید...
خودت بهتر از همه‌ی ما می‌دانی که ما کجا و آن‌ها کجا (البته در رده‌ی اجرایی و مسئولان و... و نه جوانان نخبه‌ای همچون تو دوست عزیزم)
پس تا بعد٬ یا حق!

این پروژه یا حق خوبه ها ، اما نه برای امثاله من و شما! نه برای ایران! و نه برای دنیا!

تنها بسنده میکنم به یک جمله از مدیر ارشد گوگل!

"دنیا نیاز به کپی نداره!"

البته بلانسبت که اینا بتونن الگوریتمی مثل گوگل بنویسن و به گردش برسن! حتی توی کشور خودمون!

مهندس من رو شرمسار میکنی با این الطاف. ممنونم . بزرگی...

حوریه جعفری - کامپیوتر شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 22:35

بنظرم این تصویر میزان تاثیرگذاری دنیای مجازی را در جهان نشان می دهد که خواه نا خواه انسان را مسحور ویژگی های منحصر به فردش می کند!

تعبیره جالبیه.
موافقم.

ممنونم از ارائه نظر. موفق باشید.

3pehr یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 02:47

اینقدر نشسته پشت کامپیوتر قیافش مثه من شده

مگه مجبوری از صب پشت این ... باشی

مرسی از متن های خوب دانشجویی علمی فراوانی باحال

مرسی نظر جالبی بود

M.Naseri یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 23:35

اگه خوب نگاه کنی تصویر داره میگه IT !
I:که همون چشمه(eye)
T:کل ساختار چهره مثل یه حرف تی انگلیسیه!

البته خودم هم ترجیح میدم به جای تفسیر از تصویر لذت ببرم.امان از این چشم عدد بین مصلحت اندیش ما!(به قول مرحوم شریعتی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد