KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هیچ کس زنده ای دوباره این اتفاق را نخواهد دید !


این لحظه را با دوستان خود شریک شوید زیرا هیچکس زنده ای دوباره این اتفاق را نخواهد دید. 

 منبع نوشته محمد حسین باقری

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدحسین باقری جمعه 5 شهریور 1389 ساعت 22:35

میگفتن خالی بندی ولی به هرحال 5 شهریور گذشت ساعت 12:30 am اش

ایمان زندیه شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:33 http://www.siteshoma.ir

الان ساعت ۱۲:۳۰
من به آسمان نگاه می کنم !
یک ماه بیشتر در آسمان نیست !
البته در منطقه سکونت ما هوا کاملا ابری است ولی نور ماه بسیار قوی شده است !
شاید هم دو ماه است و من نمی بینم !
به هر حال امیدوارم یک بادی بیاید و بتوانم درست ببینم !

-----------
یکی از دوستان هم گفت که گویا سر کاریه ! نمی دونم والا!

حسین محمدی نصرآبادی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:40

ابر بود
منم نگاه کردم یکی بیشتر نبود
هم علت ممکنه آلودگی نوری باشه
هم ابری بودن
هم :دی
ایشالا یه 1200 سال دیگه میبینیم چیزی نیست که

مصطفی کاظمی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:02

با سلام
یه سرچ تو گوگل انجام بدید این شایعه رو تکذیب کردن!

اینجا آسمان صاف صاف؛ فقط یک ماه در آسمان دلفریبی می کند!!!

محمد کلانتری شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 14:09

من دیشب 2 تا ماه دیدم

صغری شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 15:56

منم نیگا کردم طرف ما صاف صاف هم بود ولی دو تا نبود
تا صبح چشمای ما چارتا شد ولی ماه دو تا نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد