KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نویسنده های همکلاسی

مدتی است که پست های منتشر شده در همکلاسی را بیشتر دنبال می کنم؛برخی نویسنده ها بسیار زیبا و حیرت آور می نویسند؛برخی دیگر با متون منطقی و معقول خود جای در دل خواننده ها باز کرده اند.برخی دیگر با دل مهربان و خیر خواهی که نسبت به همه ی همکلاسی ها دارند توجه خواننده ها را جلب کرده اند و با قلب مهربانشان فضای همکلاسی را از مهر و محبت پر کرده اند. 

در این بین یکی از نویسنده های همکلاسی به نحوی کاملا متفاوت برخورد می کند؛در گذشته ی دور تر همکلاسی؛محمد حسین باقری چنین نقشی را در همکلاسی بازی می کرد؛حال نمی دانم محمد حسین باقری در حال حاضر چه نقشی ایفا می کند. 

اوایل که پست های جناب م.ح را می خواندم گمان می کردم که دانشجوی ورودی جدید است و شاید با فضای دانشجویی آشنائیت ندارد؛اما زمانی که متوجه شدم هم ورودی هستیم؛متعجب شدم. 

دوست عزیز و گرامی تنها قصد دارم تذکری دوستانه خدمت شما بدهم و بگویم که حقیقتا این ره که تو می روی به ترکستان است.گمان می کنم اگر تغییر رویه ندهید روز به روز منزوی تر و غیر منطقی تر جلوه کنید.

نظرات 10 + ارسال نظر
عباس احمدی چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 20:49

آقای منتجبی از این جور ره ترکستانه ها حسنی فر رو نترسون شما در نوع دیدگاه هاتون تغییر ایجاد کنید
این استدلال آمریکا است که هر که با ما نیست تروریسم است
شما هم انگار کسی را که از نوع فکر شما رو نداشته باشه را متهم به بی منطقی و یاوه گویی می کنید
این نوع تفکر اقفاقا در بین بچه های همکلاسی منزوی می شود موفق موید وپایدار باشید میلاد امام حسن علیه السلام بر شما مبارک

هوداد مسلمی نژاد چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 21:07

آقای احمدی یک سوال داشتم
شما اگه این آمریکا رو نداشتید چیکار میکردید؟
بخدا قدیمی شده استفاده از این آمریکا

عباس احمدی چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 21:14

تو ماه رمضان قسم بخدا چه راحته

آقای مسلنی نزاد
اگر ولایت رو نداشتیم چی کار می کردیم آمریکا که روز به روز ضعیفتر از قبل شده داداش
کجای کاری از آنخ ماهو هاتون چه خبر
اون هم ماه رومضون روزه می گیره؟
شما نمی خواین به مرز خود کفایی برسید
غضنفر چهار تا قالب صابون می‌خوره تا به مرز خودکفایی برسه!

کیان چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 21:24

آمریکا روز به روز ضعیفتر شده
ذااااااااارت

هوداد مسلمی نژاد چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 21:32

شما اونقدر دقت نمی کنید که فامیلی من رو درست بنویسید.
ماه رمضون رو لطفا پتک نکنید
آقای احمدی خدای شما با خدای من زمین تا آسمون فرق میکنه.
شما بجز تمسخر دیگه چه کاری بلدید؟
شما در جهتی دارید خود کفا میشوید که ملت داره پر پر میشه.
اگر افراد، از حدود اختیاراتشون که در تبیین جمهوری اسلامی چیده شده سهم بیشتری نمی خواستند اوضاع غیر از این بود.

امین چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 21:33

دوستان بجای کوبندن به هم احترام بذارند
نظر آقای منتجبی محترمه اگرچه با ایشون موافق نیستم...

⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 23:10

دلم واسه پستای محمدحسین باقری تنگ شده
هر چند که همیشه تو پستای هم فحش میدادیم به هم!!

مهرداد چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 23:40

من دلم برای پست های مهدی تقدسی تنگ شده!
چون منطقی بود و توش افراط نبود.
ولی الان همکلاسی روزی ۴تا پست بی منطق افراطی داره می خوره توش!!!

اقا یعنی جدا همکلاسی دیگه کارش تمومه!
این اخطار من بود

ایمان زندیه پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 01:57 http://www.siteshoma.ir

آمریکا روز به روز داره ضعیف تر میشه !


LOL........


Some One Tell Me:What ????!?!?

عباس احمدی دوشنبه 8 شهریور 1389 ساعت 11:20

ذااااااااارتبه قول برره ای ها یعنی چه ؟؟؟؟

شما باور بکنید یا نکنید فروپاشی آمریکا نزدیکه

به این فرمایش حضرت امام دقت کنید
آمریکا طبل تو خالی است
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

انصافا با اون همه برو بیا و نعره زدنش در مورد ایران تونسته حمله نظامی بکنه
سودی که امریکا برای ایرانی غیور داره ایجاد اتحاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد