KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

میخواهم طراح وب شوم – آموزش HTML به زبان ساده – روز اول

پیرو آموزشهای مقدماتی طراحی وبی که جناب حمید توکلی ، دوست عزیزم زحمتش رو کشیدند ، من هم در بلاگ شخصیم که مدتیست راه اندازی کردم، سعی دارم آموزش طراحی وب اصولی از مقدماتی تا پیشرفته رو در دستور کارم قرار بدم و تجربیات هرچند ناچیزم رو با همه‌ی شما تقسیم کنم. در ادامه دو متنی که در همین راستا منتشر شده رو خدمتتون ارائه میکنم که میتونید بخونید و ادامه‌ی این بحث رو پیگیری کنید.


میخواهم طراح وب شوم ، از کجا شروع کنم؟


میخواهم طراح وب شوم – آموزش HTML به زبان ساده – روز اول

نظرات 3 + ارسال نظر
حمیده احمدی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 21:38


واقعا مرسییییییییییییی

خواهش میکنم. امیدوارم مفید باشه

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 01:56

ممنون!
بسیار مفیده

ممنونم حسین جان

حمید توکلی چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 18:19

نحوه تدریست بسیار عالی است، امیدوارم ادامه دار باشد، پیروز و پایدار باشی!

ممنونم. ببخشید ما جسارت کردیم و کاره عالیه شما رو تکرار میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد