KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هر کسی که نام من به گوشش خورده است بخواند






این،نه یک شعار تبلیغاتی بلکه یک خواهش ملتمسانه است.قسمتان می دهم.








۱-من تو سایت دانشگاه یه میل ساختم به آدرس meghdad.karimi@sina.kntu.ac.ir

به همین خاطر جیمیلمو پاک کردم و میل یاهوم رو هم به یکی دیگه واگذار کردم! گفتم منو با یکی دیگه اشتباه نگیرین!


۲-احتمالا می دونین من سال آخر ارشدم(همون سال دوم میشه) و از همین تابستون باید کار پایان نامه ام رو شروع کنم.مراحل اولیه که از همه وقت گیر تره رو از همین هفته باید شروع کنم.گفتم بدونین اگه دیگه مطلب ندادم نگران نشین دیگه.۲۴ ساعته باید برم سراغ درس.ان شاء الله هر وقت سرم خلوت بشه برمی گردم و دوباره درخدمتم.البته دلم نمیاد مطلب ها رو نخونم ولی خوب فرصت تفکر و انتشار مطلب کم نصیبم خواهد شد.از دوستانم هم (مخصوصا محمدرضا حسنی فر و آقای عباس احمدی)یه درخواست دارم.با متن های خوبشون همکلاسی رو سرپا نگه دارن و نذارن مثل گذشته ها این سایت محفلی برای دروغ گویی های سبزهای لجنی،موسوی چی ها و ضدانقلاب ها بشه.خیلی مهم نیس که من بنویسم یا نه مهم دغدغه مشترکمونه که سرافرازی نظاممون به رهبری امام خامنه ایه.


۳-مهم ترین دغدغه من بعد از تغییر اثری بود که متن های سابق ام بر دیگران گذاشته بود.من فریب سبزها را خوردم.خودم پشیمان شدم و دنیا و آخرتم را نجات دادم فقط می ترسم دیگرانی باشند که با متن های من فریب خورده باشند و هنوز نجات پیدا نکرده باشند.من از آن چرندیاتم اعلام بیزاری می کنم.باشد که شما نیز آگاه شوید.از همه آنها و همچنین از دوستان امروزم حلالیت می طلبم.از کسانی که من خیلی به آنها بد کرده ام و حتی از شرم نمی توانم به اسمشان خیره بنگرم.

وقتی به درگاه خدا توبه کردم گفت برو از آنها که فریبشان دادی عذرخواهی کن.از آنها که بهشان اهانت کردی و من یاد حلالیت خواهی پیامبر در مسجد افتادم

من غیرمستقیم از رهبرم،امام خامنه ای حلالیت طلبیدم و مرا بخشید. بعد،از دیگران.حالا نوبت دوستانم در همکلاسی است.اول از اقای احمدی عذرخواهی می کنم به خاطر همه چیز. بعد از دیگران چون نمی خواهم از قلم بیفتند نامی نمی آورم.از هر کسی،اصلاحاتی و انقلابی که از من کینه ای به دل دارد حلالیت می طلبم و عاجزانه می خواهم اگر حقی بر گردنم مانده،آن فرد در کامنت ها بگوید



از همه می خواهم دعایم کنند.دعایم کنند و هیچ نگویند من تاثیرش را خواهم دید.






نظرات 12 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 09:24

خلایق هر چه لایق

نگران نباش! کسی از مطالب شما در همکلاسی چیز با ارزشی نبرده است چه حال چه گذشته.

ممنون از شما

ش-ش دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 11:03

حالتون خوبه!!!!؟

خوبم.خیلی خوب

عباس احمدی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 13:43

میخواستم بنویسم اقا مقداد چاکریم
نوشته مهرداد رو دیدم (اقا مهرداد نمی شناسمت ) یه مقدار از اون واهمه ها که شیطان هنگام کار خوب می خواد سنگ اندازی کنه به تزلزل انداختم

اما آقا مقداد هر جا هستی موفق؛ پیروز و سر بلند باشی
ماه رومضونی برای ما هم دعا کن

بزرگوارین شما
==
ممنونم ازتون واقعا
==
محتاجیم به دعا بی تعارف

سجاد - آی تی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 15:18

جدا خیال می کنی مهم هستی؟
خیال می کنی حرفات - افکارت - نظراتت و ... اهمیت داره ؟
خیلی خودتو قبول داری ، خیلییییییییییییی
واقعا چی باعث شده فکر کنی اینقدر مهمی؟؟؟!!!
در کل افراطی هستی ، چه اون موقع که از اون ور افتاده بودی و چه الان
آتیشت تنده ، احساسی زندگی می کنی ، جو گیر هستی
ازت انتظار ندارم ادب رو رعایت کنی ، چون همه ی آدمای متعصب و بی منطق ، به مخالفشون توهین می کنن
در کل برای تو و همفکرانت متاسفم انسان های تند رو عاقبتی بهتر از ابن ملجم پیدا نمی کنند

ممنونم

حسنی فر دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 17:00

درستو بخون.انشاالله موفق باشی.

اکی
تشکر

حمید توکلی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 17:34

مقداد عزیز!
امیدوارم ارشد را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و مقاطع بالاتر را نیز با موفقیت ادامه دهی، شاید بعد از ارشد تغییر رشته هم لازم باشد، خیلی از نظریه پردازها از ریاضی شروع کرده و به فلسفه گرویدند!

امید آنکه هر چه را بیشتر پسندیده و بیشتر در آن موفقی ادامه دهی...

-----------------------------------------------

در جایی گفته ای که "متن های خوبشون همکلاسی رو سرپا نگه دارن و نذارن مثل گذشته ها این سایت محفلی برای دروغ گویی های سبزهای لجنی،موسوی چی ها و ضدانقلاب ها بشه."

همکلاسی جایی برای انتشار نظریات همه ی رنگ هاست، اینجا هم سبز لازم است، هم سیاه و سفید و خاکستری، هم زرد جایگاه دارد، هم قرمز و آبی...
متن دوستان مذکورمان خوب است اما خوبی ِ همکلاسی به رنگارنگی آن است، اینجا همیشه و همواره باید جایگاهی برای مقایسه ی حرف های متفاوت و گاها متضاد بوده و حق انتخاب با مخاطب باشد...

مباحثه های شما دوستان با دوستان سبز، فضای خوبی را برای تفکر ایجاد می کند اگر یکدیگر را محترم شمرده و شنونده ی سخنان یکدیگر باشیم....

امیدوارم مقداد عزیز هر زمان لازم میداند، به خصوص بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد به انتشار متن های دیگر در همکلاسی بپردازد...

پیروز و پایدار باشی!

تشکر
من با دوستانم درددل کردم و ازشان تقاضا کردم

امیر پورنصرت دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 20:03

اول خواستم یک پست در جواب جنابعالی بزنم حیفم اومد. عادت ندارم به افرادی که به دیگران توهین می کنند و با فحاشی کار خود را پیش می برند نظر بدهم. خیلی از دوستان هم نظرشان این است.

با دیدن مطلبتان واقعاْ شوکه شدم. شوکه نه به خاطر توهین و فحاشی . شوکه بابت اینکه گفتید سال دوم ارشدید. باورم نمی شود حداقل ۲۴ سال داشته باشید و این باشد طرز حرف زدن و برخوردتان . واقعاْ تا پیش از این فکر می کردم بی تجربه تر از این حرفها باشید.
من هیچ کاری به عقیده کسی ندارم عقیده همه محترم است ولی واقعاْ ناراحتم که افرادی مثال شما از موقعیتشان سوءاستفاده می کنند و به دیگران فحاشی می کنند و هیچ قانونی نمی تواند جلو شما را بگیرد.

نوشته ای که :

"متن های خوبشون همکلاسی رو سرپا نگه دارن و نذارن مثل گذشته ها این سایت محفلی برای دروغ گویی های سبزهای لجنی،موسوی چی ها و ضدانقلاب ها بشه."

منظورتون از اینکه همکلاسی را این چند نفر سرپا نگه دارند یعنی رسالت همکلاسی این است که فقط یک هدف واحد سیاسی و یک جهت دنبال کند ؟ یعنی بقیه این وسط برگ چغندرند ؟
اینکه همکلاسی خالی شده و از میان صدها نویسنده فقط جنابعالی و چند نویسنده دیگر باقی مانده را از چشم افرادی مثل شما می دانم که به شدت از موقعیتشان سوءاستفاده می کنند.

من دیگر کاری به کار شما و امثالتان ندارم. دیگر نظر نمی دهم و اگر بفهمم همکلاسی جز شما مخاطبی ندارد قطعاْ از نویسندگی کنار خواهم رفت.

دوست من سعی کن منطبق با سن خودت صحبت کنی . عقیده ات زیباست ولی حق نداری دیگران را به صرف اینکه مخالفت هستند تحقیر کنی. هرچقدر بیشتر توهین کنی همگان بیشتر از تو و متن هایت متنفر می شوند.

جالب بود...
از شما نیز متشکرم.ممنون که کامنت گذاشتین

من دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 22:14

نون به نرخ روز خور!
فکر کردی سبزها قدرت میگیرن گفتی برم دنبالشون بعد اونطوری نشد میگی توبه کردم!!!

خوش بود گر محک تجربه اید به میان....

ادمایی مثل تو 30 بار دیگه هم رنگ عوض میکنن مثل اول انقلاب که...

بی نهایت متشکرم

من دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 22:18

هوا بد است شما با کدامین باد میروید؟!!!

حسن چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 12:23

خاک تو سرت

ناشناس پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 16:24

من هم با نظر سجاد- آیتی موافقم.شما خیلی افراطی هستید. شاید کسی به اندازه من از گذشته شما خبر نداشته باشد!همین افراط گریتان باعث شد شما در گذشته یک شبه تغیر موضع دهید(از راست به چپ)و اکنون باز............. هر کس به اندازه ظرف وجودی خود.امیدوارم این بار کامنتم حذف نشود

حالا کل دنیا دیگه از گذشته ما باخیر شدن
والا به خدا
لطفا با اسم واقعی نظر بدین.
همینه که هست
افراطی ام که هستم
همین ام

قطار شهر بازی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 12:59

اقا از توهین ها نترس شجاعتتو عشقه


در زندگی افرادی هستند که مثل قطار شهر بازی می مونن. از بودن با اونا لذت می بری ولی باهاشون به جایی نمی رسی.

شما بگویید نفرات زیر از کدام دسته و گروه افراد هستند
سجاد - آی تی
حسن

اکی
من این نظرا واسم اهمیتی ندارن
این کارم رو هم شجاعت نمیدونم
نظرم عوض شد گفتم همین
تمام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد