KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

امسال بهتر از سال های قبل

یک سال گذشت

سال پیش همین موقع­ ها بود ، روزهای گرم تابستان و ماه مبارک رمضان و جشنی که یک بهانه بود ، بهانه­ ای برای دور هم بودن ، برای کمک کردن ، برای فکر کردن٬ فکر کردن به با ارزش­ترین داشته­ هامون  ، به فرشته­ های زمینی .

جشن تولد این محفل گرم دانشجویی در کنار کودکان پاک شیرخوارگاه آمنه .


یادتونه چه هیجانی داشتیم ؟

یادتونه از چند وقت قبلش همه جا بحث این برنامه بود ؟

یادتونه؟



یادتونه وقتی بهون می گفتن خاله/عمو،  فردا هم میای پیش من؟؛ما چه قولی دادیم بهشون؟



 امسال هم همچون سال­ های گذشته این سنت حسنه را به امید خدا اجرا خواهیم کرد و برای این کار نیاز به یاری و همفکری شما همکلاسی­ های عزیر داریم. هم کمک اجرایی و هم کمک­ های مالی.


 


دوستانی که به هر نحوی تمایل به همکاری در این امر خداپسندانه دارند اسامی خود را به همراه نوع همکاری در نظرات این متن اعلام آمادگی کنند ، انشاالله در پایان این هفته جلسه­ ای با حضور شما عزیزان خواهیم داشت که کار را شروع نماییم.





منتظر اطلاع رسانی ما باشید




برای اطلاع از برنامه های سال های گذشته اینجا را ببینید.

با سپاس فراوان از آقای هاشمی برای انتخاب و آپلود عکس ها.

نظرات 11 + ارسال نظر
هوداد مسلمی نژاد یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 22:50

کاری بسیار عالی
دو سوال
1. چه همکاری هایی میشه انجام داد؟
2. یادم رفت

حوریه جعفری-کامپیوتر یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 22:58

یادش بخیـــــر!!

با کمال میل حاضر به انجام هر کمکی که از دستم بر بیاد هستم!

بیزحمت فقط جلسه رو یه طوری بزارین بتونیم بیایم خب!

ببین اگر جلسه حضوری نشد از طریق کنفرانس (چت) هم میشه ها!

امیر رباط یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 23:15 http://kolbekhaki.blogsky.com

منم که پایه ثابتم

هوداد مسلمی نژاد یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 23:21

سوال دوم یادم نیومد :دال
ولی خواستم آمادگی اعلام کنم :)

رویا خدابخش یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 23:47

من من من!! !

محمد کلانتری دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 00:07

کاری بس خوش آیند است. :دی
منم حاضرم، لطفا اطلاعات جامع تری بزارید

سید حسین هاشمی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 00:21


چه روز خوبی بود!

قطعا خواهم بود!

فقط اگر بعد از ماه رمضان باشه فکر کنم دوستان بهتر بتونن همکاری کنن
حضور پیش از پایان ماه مبارک، برای بعضی از دوستان مقدور نیست

انشالله همه با هم، یک روز بزرگ تر و خاطره انگیزتر دیگه رو برای خودمون و اون کوچولو های زیبا رقم بزنیم

البته برای رقم زدن روزهای خاطره انگیز، همیشه نیاز نیست منتظر بهانه باشیم.

نشوندن لبخند به چهره ی زیبای این کوچولو ها ، ارزش خیلی چیزها رو داره ...

منتظر خبرهای بعدی تون هستم

ممنون از شما

محمد رودسرابی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 01:30

سلام
من پارسال بودم
امسال هم همه جور کمکی حاضرم بکنم

حمید توکلی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 17:56

دوختن یک لبخند بر لبان این کودکان، ارزش همه ی این زحمات را داشته و دارد، خسته نباشید شما و سایر عزیزانی که در این زمینه فعالیت داشته و دارند!

============================

خوب است که امسال نیز از توانایی همکلاسی ها در اجرای مراسم استفاده شود، مثلا از توانایی فنی دوستان عزیزم، مرتضی قاسم پور و هادی بدری زاده، از توانایی رویا خدابخش به عنوان مجری، از فاطمه جدی به عنوان عکاس، از دوستانی چون امیر رباط، هوداد مسلمی نژاد و رامین فتح اله زاده به عنوان جو دهنده، سید حسین هاشمی به عنوان گزارشگر و...

پیروز و پایدار باشید!

پریا-کامپیوتر سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 20:04

منم خوشحال می شم کمک کنم...
کار خیلی قشنگیه
منتظر اطلاع رسونیتون هستم.

ایمان زندیه چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 05:42 http://www.siteshoma.ir

منم ببرید . . .

این جلسه فقط برای کارهای اجرایی هستش زمان خود جشن را بعدا اطلاع خواهیم داد
اگر تمایل به همکاری دارید قدمتون روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد