KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

بدرود؛ پطرس ِقهرمان - یا- صد بار تو را گفتم،کم خور، دو سه پیمانه



کارتونی از مانا نیستانی


سه نکته ی عبرت آموز در این تصویر مدفون می باشد



ـــــــــــــــــــــــــــ

با سپاس ازعزیزان؛

نکات جالبی توسط دوستان در این تصویر دیده شد، که از دریچه ی ذهن من دور بود.


اما نکاتی که من مد نظرم بود:


نکته ی اول: دریچه ی چشمها را بازتر کن؛ همیشه اولین راه ، بهترین راه نیست...

یا به تعبیر دوست خوبمون(ش-شیمی):

گاهی مسائل جدی تر از راه حل های ساده و پیش افتاده ایست که براش ارایه میدن


نکته ی دوم: شاید تو برای قهرمان شدن به دنیا آمده باشی و به هیچ درد دیگری نخوری!


نکته ی سوم: یک قهرمان خوب، یک قهرمان مرده ست!




نتیجه گیری: قهرمان بازی را به قهرمانان بسپار ...



نظرات 10 + ارسال نظر
حوریه جعفری-کامپیوتر شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 22:07

نکته هاش رو هم میگفتین خب!

یه راهنمایی می کنم
اممممم

نه
فک کنید باز
:دی

⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 23:17

1- زیر آب نمیشه نفس کشید
2- ماهی ها دسته جمعی حرکت می کنن
3- تصویر سیاه و سفید است

!!!

چه ذهن بازی دارم من !

اینا به ذهنم نرسیده بودن

فک کنم پس شیش تا داره

مهرداد یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 01:29

یعنی عالی بود!!!

مانا نیستانی بهترین کارتونیست ایرانه

پرویزی IT یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 02:14 http://sedayerasa.ir

نکته اول ، نکته ی دوم و از همه مهمتر نکته سوم

این سه تا با اون شیش تایی که داشتیم ، می شه 9 تا

فک کنم بازم هست پس!

ش-شیمی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 11:02

۱برای حل بعضی مشکلات فداکاری یک یا دو نفر کافی نیست نیاز به همت همگانی داره
۲ بعضیا مواظب باشن گاهی مساله جدی تر از راه حل های ساده و پیش افتاده ایه که براش ارایه میدن
۳به پدر پترس بگید :دیگر پسر ندارد

نکته ی دوم شما اولین نکته ی مد نظر ما بود
(دریچه ی چشمها را بازتر کن؛ اولین راه ، بهترین راه نیست!)

تا اینجا 9 تا داشتیم ؛ 2 تا هم اینجا شد
می کنه به عبارتی... 11 تا

____
به نکات جالبی رسیدید

نسرین-کام یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 16:24

۱-فداکاری خیلی زیاد در حدی که میدونه همه جا رو اب بر داشت بازم انگشتشو در نمیاره تا خودشو نجات بده
۲-نمی دونم
۳-

امممم

فک کنم گزینه ی اولتون می تونه شکل دیگه ای از گزینه ی دوم من باشه!

(شاید تو فقط برای قهرمان شدن به دنیا آمده باشی و به هیچ درد دیگری نخوری!)


ممنون از اعلام نظرتون

حمیده احمدی یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 23:52


همیشه همه تکیه گاه ها محکم نیستند

اون حباب هایی هم که از دهن آقاهه اومده بیرون احتمالا یه چیزی باید باشد
آهاااااااااااان فهمیدم نکته اصلیش چی بود
می خواستید بگید زیر آب تاریکه مگه نه؟

شیش تا داشتیم و سه تا ...
سه تام اونجا بود و یکی کم می کنیم و سه تام اینجا و صفرشو بذاریم اونورم یکو ... می کنه به عبارتی 14 تا

وای نه توروخدا!

اصلا سه نکته به ادامه ی متن الصاق گردید...

سید حسین هاشمی دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 07:55

با سپاس از همه

نکات جالبی توسط دوستان در این تصویر دیده شد، که از دریچه ی ذهن من دور بود.
به ادامه ی متن الصاق گردید.

به همراه یک نتیجه گیری پند آموز.

سمانه دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 17:46

فکر کنم "یادداشت سیاسی" نکته انحرافیه!!

این کارتون پتانسیل انتشار به چندین موضوع را داشت، و متاسفانه بلاگ اسکای امکان تگ کردن نداره

فکر می کنم قهرمان بازی، انحصار به موضوع بندی خاصی نداشته باشه!
و البته بی ربط هم به سیاست نیست.

پایدار باشید

سمانه سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 12:22

فرمایش شما متینه.
گفتم حالا که من دیر رسیدم که یه نکته رو حدس بزنم بذار یه نکته انحرافی پیدا کنم!

البته هدف بنده بیشتر خواندن نظرهای دوستان و دیدن نکاتی که من قادر به دیدنشان نبودم بود!
و دیدیم نکات جالبی که از دریچه ی ذهن من به دور بود و یا در تکمیل حرفی که بنده توانایی بیانش را شاید نداشتم.

ممنون از ثبت نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد