KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دو کلام خودمونی با خدای خودم!

ای خدا! دوست دارم. 

خدا رو شکر می کنم که ماه مبارک رمضان، ماه روزه، ماه مهمونی اجباری خدا فرا رسید. ماهی با تمام مشقت های انسان سازش، نه به پیروی از مکاتب شرقی با اصالت رنج و نه در پیرو مکاتب غربی با اصالت لذت. ساعت ها و زمان های گرسنگی و از اون مهمتر برای من، تشنگی! روزهایی که در طی آن نباید از هر آب سرد کنی بنوشی و به هر آب هویج بستنی ای لبیک نگی! خدا جونم! کرمتو شکر که ماه رمضان تو علیرغم میل های نفسانی ام، سر رسید و تو قصد داری این داروی به ظاهر تلخ و مشقت دار روزه رو، در گلوی من بیماری که از مرض گرفتاری در نفسانیات رنج می برد، بریزی. خدایا! افتخار می کنم مریضی هستم که تو طبیب منی؛ نه آنان که در چرتکه اندازی های مادی که اغلب با سفسطه و مغلطه همراهه، می خوان ماه مهمونی تو رو به دهان ما تلخ کنن. اصلا خدایا! در یک کلام دمت گرم! به این ماه تو نیاز داشتم، هرچند از تشنگی هاش و دیگر مشقاتش گله کنم. کمکم کن تا همه روزها رو با افتخار روزه بگیرم و مهمون پایه ثابت درگاهت باشم ای نازنین. 

 

توصیه میشه متن دوست عزیز، آقای امیر رباط رو هم تا جایی که حوصلشو دارید، بخونید! 

این ایام مبارکتون باشه. ایشالا تو ماه رمضون، همدیگرو از قلم دعا نندازیم. التماس دعا.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر رباط جمعه 22 مرداد 1389 ساعت 02:13 http://kolbekhaki.blogsky.com

بازم ماه رمضان آمد


بازهم زمزمه های یا علی و یا عظیم به گوش میرسد


باز هم ناله های امن یجیب به آسمان می رسد


باز ملائک بال بر زیر پاهای روزه داران می گسترانند


باز صدای سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ شب های قدر به گوشم میرسد


باز نوای علی علی


ناله های طفلان یتیم و کاسه های شیر ...


باز دلم را از غبار بی کسی


از غبار گناه پاک می کنم


باز خانه را برای آمدن خدا در آن آذین و چراغانی می کنم


باز با نام علی دل را نورانی می کنم


باز برای رسیدن به آسمان لحظه شماری می کنم


آری برای رسیدن همه این لحظه ها انتظار می کشم


کاش سهمم از این سفره به مثال گدایی نباشد که به اندک نانی قانع باشد


کاش کوله بار یکسالم را ببندم


کاش در این راه خواب نمانم


کاش خدا در این رمضان عشق را در وجودم باز شعله ور گرداند


عشق به ملکوت به عظمتش را در وجود من تجلی کند


و کاش ...


در پایان این مسافر روزه بر لب را به حاجت دلش ... به همسفرش برساند


الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد