KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

حرکتی در تعارض با جمهوری اسلامی ایرانی!

هدف، بزرگ تر از این ها بود؛ ریاست جمهوری بهانه بود. از اهدافشان زدن بنیان جمهوریت نظام و در ابعادی دیگر زیر پا گذاشتن اسلامیت و ایرانیت بود.

  • خدشه به جمهوریت نظام، با کوبیدن بر طبل تقلب و مخالفت با آرای 70 میلیونی! 
  • لکه دار کردن اسلامیت آن، با خوش رقصی برای دشمنان اسلام! 
  • پنجه بر ایرانیت نظام کشیدن، با پول گرفتن از دشمنان ملی ایران جهت ساماندهی تشکیلاتشان!  

راستی! پول های امیران عرب صحرا نشین، در دستان ... چه می کند؟ شماها که آوازه میهن پرستی هواداران اجاره ایتان، گوش فلک را کر کرده بود!

نظرات 4 + ارسال نظر
صمد برق شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 03:26

نمیخوام بگم که دروغگویید اما:
1- 70 میلیون نبود و کمی کمتر از 40 میلیون بود.
2- با مثال عرض میکنم: فرض کن آقا دزده میاد یه چیزی از شما میدزده، بعد شما میفتید دنبالش و میگید دزد و بگیرید دزد، دزد ... یه عده مردم هم که عکس العمل شما رو میبنن داد میزنن دزد، دزد. این قضیه چه مشکلی داره؟
3- ایرانیت کشور اون روزی صدمه خورد که دریای خزر رو دادن به روسیه و گاز رو با 60 درصد قیمت واقعی دادن به ترکیه و دخترای ایرونی رو بردن کشورای عربی.

بهت زده شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 22:52

راستی پول های بیت المال که به جای ابادانی ایران به لبنان و فلسطین میرود یا با ان پوستر های احمدی نژاد رو به دیوارهای سوریه مچسبانند یا این اخری که با پول ها قبرهای دسته جعی برای حمله احتمالی (!!!) کنده اند چی؟!!!
کسی نگران این پول ها نیست؟!
پول هایی که صرف به اشوب کشیدن کشورهای خمسایه میشود تا اسکتبار جهانی را کمی معطل کند چه؟!! انسان هایی که با این پول ها میمیرن چه؟
از پول ساندیس نمیگم که حلالتان باشد!

سهم ما از دریای خزر که به یغما رفت چه می شود؟!! میدان مشترک گازی جنوب که عرب ها دارند بهره برداری میکنند و ما داریم تعطیل و بیکار میکنیم چه؟
کسی سراغ خسارت ایران از عراق را نمیگیرد که رییس جمهور می بخشد؟!!
ایا این ها نیز لکه دار کردن نظام به حساب نمی ایند؟!!

چه خوبه چشماتون باز شده به ترک دیوار اتاق من هم گیر میدین!

سن جنابعالی اون قدری نبود که دولت خاتمی و اکبر رو ببینین؟

به ما بهشت تحویل دادن که الان باغ فردوس می خواین؟

همین مملکتی رو هم که روی حاصل کار دوستان اصلاحات انجام دادن اوج تواناییه!

بهت زده شنبه 23 مرداد 1389 ساعت 23:47

1) به ترک دیوار می خندند گیر نمی دهند!
2) اون دولت ها رو هم به خوبی به یاد دارم. وبا وجود اینکه مطلوب من نبودند ولی صد مرتبه بهتر از دولت کنونی بودند. حداقل در ان ها دریای خزر را نمیبخشیدند و اکثر عسلویه در دوران ان ها ساخته شد. بچه نیستم و بهتره مثل احمدی نژاد از اصطلاحات کوچه بازاری استفاده نکنی "به یاد نمی اورید" خیلی بهتر و مناسب تر از "سنتون قد نمیده است" .
3) من باغ فردوس نخواستم ولی میدانم که میشد دریای خزر را نبخشید. میدانم که با فرافکنی از بار قصور دولت کنونی کم نمی شود. و چه بهتر که به جای زشت کردن بقیه سعی در اصلاح اشتباهات دیگران کنید نه اینکه خود را از بار مسئولیت خالی کنید و پاسخگو نباشید.
به قول سعدی: "گفتن از زشت خویی دگران نشود مایه نکو رویی"
"خویشتن بی سبب بزرگ مکن تو هم از ساکنان این کویی"

4) پس اگر اوج توانایی شما ارائه امار دروغ جهت جبران کاستی ها و فرافکنی و بذل و بخشش از بیت المال است، ادعای مدیریت جهان را نکنید که در مدیریت ایران هم موندید!

"سن جنابعالی اون قدری نبود" عبارت بدی است؟

ما بقی حرف هایتان هم جای بحث دارد. بنده مدتهاست در این وبلاگ نظراتم را منتشر می کنم. اگر می خواهید با افکار بنده آشنا شوید آنها را مطالعه بفرمایئد. در مورد بسیاری از مشکلات دولت دکتر احمدی نژاد هم موضع ما روشن است؛ اینها را نیز در نظراتم انعکاس داده ام. خوراندن اشتباهات دولت نهم و دهم به کل جریان اصولگرا برخورد خوبی نیست. سینه چاک تر از شما در اصطکاک با روسیه خود ما هستیم. حالا اگر دولت یا مجلس با توجه به واقعیت ها و همچنین مصلحت ها تصمیماتی را اتخاذ می کنند بحث دیگری است.

آمارهایی داده اید که من هم می توانم همانند خودتان شما را به ارائه آمار غیر درست متهم کنم. پس در اینجا مناسب است هر دو در یک بحث مشخص با استناد به آمار مرضی الطرفین بحث کنیم نه آن که بعد از مناظره تاریخی دکتر احمدی نژاد با جبهه مقابل، آماری را نشان دهند که روی قسمتی از آن را با کاغذ رنگی پوشانده اند!!!

ثانیا برای انتخاب میان دولت ها، میانگین عملکرد دولت ها ملاک است؛ نه این که بدترین کار دولت احمدی نزاد را با بهترین کار دولت خاتمی مقایسه کنید! بهتر نیست؟!

ثالثا با این نظر شما نیز موافقم که:
"میدانم که با فرافکنی از بار قصور دولت کنونی کم نمی شود. و چه بهتر که به جای زشت کردن بقیه سعی در اصلاح اشتباهات دیگران کنید نه اینکه خود را از بار مسئولیت خالی کنید و پاسخگو نباشید."

انشاالله به یک جمع بندی خوب خواهیم رسید.

بهت زده یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 04:00

امیدوارم. من هم مدت هاست نظرات شما و بقیه دوستان را میخوانم.
بهتر است "هر دو در یک بحث مشخص با استناد به آمار مرضی الطرفین بحث کنیم"
راستی چه مدرکی دارید برای پول های امیران عرب صحرا نشین، در دستان ... ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد