KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سیاستمداران و جملات قصارشان -یا- آن ممه را لولو ، بُرد







کارتونی از مانا نیستانی


بر روی تصویر کلیک کنید



پ ن: حالا آب بریز همون جات که می سوزه!


_____________


مرتبط: ادبیات رایج

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 10:49



---
نامرد لولو! که از بچگی برای ما خواب و خوراک و ... نزاشته

احمد دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 11:07

دکتر احمدی نژاد: اگر پرده ها کنار رود همه ملت های عالم به سمت ملت ایران حرکت می کنند و این بخاطر وجهه تمدنی و پیشرفت و اخلاق و ادب و هنر ایرانی است. (سخنرانی غرورآفرین دکتر احمدی نژاد در همایش روز ملی خلیج فارس)

قبلا هم فکر میکنم در پست آقای اسماعیلی فرد این نکته رو ذکر کرده بودم که : /من خودم،از آقای احمدی نژاد انتقاداتی دارم ولی سیل انتقادات اکثرا نابه جا از ایشون ،این قدر زیاد هست که اگه ما هم بخوایم از ایشون انتقاد کنیم دیگه اینطور به نظر میرسه که انگار همه کارای ایشون اشکال داره.به خاطر به وجود نیومدن این سوء تفاهم ،همین که شما از ایشون انتقاد میکنید کافیه.../

علاوه بر اون من جمعه یه کامنتی رو برای چند تا از دوستان نوشتم که گفتم بهتره شما هم در جریان باشید:/خدمت شما دوستان عزیز و محترم باید بگم که ، متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات شخصی، از فردا دیگه نمیتونم توی بحثها شرکت کنم . اگه بدی ،خوبی از ما دیدید حلال کنید.(البته ممکنه هر از گاهی بیام ،ولی مطمئنا دیگه مستمر نخواهد بود و دیگه امکان شرکت در مباحثات برام وجود نخواهد داشت) ان شاء الله اگه خدا دوباره توفیق داد خدمتتون میرسم.
موفق باشید. /

البته اینم بگم که الانم اون چیزی که گفتم پا بر جاست و همونطور که گفتم الان فقط اومدم سر بزنم و امکان ادامه بحث برام مقدور نیست(نگی چرا جواب نمیدی!)

احمدی نژاد ، سخنور خوبی می تواند باشد، اما
اینگونه به نظر می رسد که بسیاری از حرکات و صحبتهای مضحک ایشون، به دلیل دهن کجی به منتقدین است و اینگونه پاسخگویی به منتقدین، از شان راییس یک دولت به دور
شعارهای از ساعت چند اینجا بودید و کی خسته ست از عضوهای ثابت سخنهای ایشون بودند که هیچ دلیل عقلانی ئی بر تکرار چندین باره شون جز توهین به منتقدین و لذت بردن از این منش پوپولیستی نیست.
و البته ایشان مدتهاست نشان دادند بسیار دور هستند از این شأن

شاید لیست کردم دسته گل های دیگر این عزیز را.

______
نمی گیم چرا جواب نمی دی؛
امیدوارم خیر باشه و موفق باشید

مهرداد دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 12:06

کلیت جواب احمد آقا رو اینطوری فهمیدم که : هیچ کس بی نقص نیست و انتقاد بر هر کسی واجب و منطقی است.

موافقم! اما شخصی که خود را ریس جمهور یک کشور می داند نباید اینشکلی صحبت کنه! شما ۳ساعت سخنرانی کن؛ ۲ساعت و ۴۵ دقیقه حرف های درست و غرور آفرین بزن؛ اما وقتی یک جمله مضحک بزنی همه چی خراب میشه...
وجه مملکت من و تو که خراب میشه.

یک سال است که می گوییم... باز هم میگیم: آقای احمدی نژاد شایستگی ریاست جمهوری را نداشت و ندارد (از مشروییت و تقلب در انتخابات هم بیخیال اصلا!)

حسنی فر دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 13:17

جالب نبود. موافقم. اما این ایراد به منای نادیده گرفتن خوبی های ایشان نیست.

نه این که این حرف دکتر احمدی نژاد بد باشد، دور از شان جایگاه ریاست جمهوری بود به نظر من.

حامد ؛ نرم افزار دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 20:55

من هم موافقم که این نحو صحبت مناسب کسی که رئیس جمهور کشورمان است، نیست .

سید حسین هاشمی سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 14:15

احمدی نژاد ، سخنور خوبی می تواند باشد، اما
اینگونه به نظر می رسد که بسیاری از حرکات و صحبتهای مضحک ایشون، به دلیل دهن کجی به منتقدین است و اینگونه پاسخگویی به منتقدین، از شان راییس یک دولت به دور
شعارهای از ساعت چند اینجا بودید و کی خسته ست از عضوهای ثابت سخنهای ایشون بودند که هیچ دلیل عقلانی ئی بر تکرار چندین باره شون جز توهین به منتقدین و لذت بردن از این منش پوپولیستی نیست.
و البته ایشان مدتهاست نشان دادند بسیار دور هستند از این شأن

شاید لیست کردم دسته گل های دیگر این عزیز را.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد