KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشکده ما

این روزها، دانشکده ما، در حال پوست اندازی است؛ از سنت به دنیای نو! از آوردن هواپیماهای مختلف بگیر تا تجهیز کارگاه موتور و آوردن موتور هواپیما" شنیدنی است که گفته می شود برای هواپیمای بوئینگ 747 ه". 

 

عکس بالا از دانشکده ما نیست؛ صرفا برای دیدن اندازه موتوره!

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید توکلی یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 23:03

بسیار لذت بخش است خواندن متن هایی پیرامون دانشکده ها! خوبی ها، بدی ها، موفقیت ها و...

متن های مربوط به دانشگاه و دانشکده ها، پایه های استوار همکلاسی اند!

پیروز و پایدار باشی!

سید سجاد یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 23:24

ایول به دانشکده شما! به به

مهرداد دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 10:44

بسیار عالی!!!
امیدوارم دانشکدتون بیشتر پیشرفت کنه و شما هم استفاده کنید

با آرزوی موفقیت

احمد دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 11:15

با سلام
خدمت دوست عزیزم آقای حسنی فر باید عرض کنم که من جمعه یه کامنتی رو برای چند تا از دوستان نوشتم که گفتم بهتره شما هم در جریان باشید:/خدمت شما دوستان عزیز و محترم باید بگم که ، متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات شخصی، از فردا دیگه نمیتونم توی بحثها شرکت کنم . اگه بدی ،خوبی از ما دیدید حلال کنید.(البته ممکنه هر از گاهی بیام ،ولی مطمئنا دیگه مستمر نخواهد بود و دیگه امکان شرکت در مباحثات برام وجود نخواهد داشت) ان شاء الله اگه خدا دوباره توفیق داد خدمتتون میرسم.
موفق باشید. /

النم که آومدم برای سر زدن بود فقط...

بازم موفق باشید

محمد ،مکانیک دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 15:57

salam.age mishe lotf konin hodoode rotbe vase ghaboolie arshade hava fazaye daneshkadatoono begid.

سلام. باید از ارشدها بپرسیم. کدوم گرایش؟ سازه، کنترل، آیرودینامیک، پیشرانش؟

ناشناس هوافضا سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 17:28

سلام من قبولی امسالم می‌خواستم بدونم هوافضا به دارد دخترا می‌خوره؟ بابام خیلی‌ راضی‌ نیست خودمم یخورده شک دارم اگه کسی‌ می‌تونه واسعم میل بزنه خیلی‌ ممنون میشم اگه یهکاری کنید بتونم بابامو راضی‌ کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد