KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

در انتظار بهترین بازی ادونچر ایران

گروه بازی سازی کهربای کویر که گروهی تشکیل شده از اولین و متبحر ترین سازندگان بازی ادونچر در ایران به حساب میان،این روزها دارن مراحل پایانی کار روی بازی جدیدشون رو به انجام می رسونن.من از نزدیک کار این گروه رو مشاهده می کنم و گاهی نیز به صورت میهمان شاهد جلساتشون هستم.

بازی قتل در کوچه های طهران 1312 ادونچری با بالاترین استانداردهای روز دنیا،داستانی جنایی دارد.قاتلی بالفطره بصورت سریالی به قتل عام کودکان می پردازد ولی اینبار شما با قاتلی عادی سرو کار ندارید.پشت این قتل ها دست های استعمار پیر نهفته است که مانند امروز،قصد در مداخله در امور ایران را دارد و می خواهد با آشفته نشان دادن اوضاع اجتماعی به سیاه نمایی جهت قرار داد نفتی – استعماری 1313 بپردازد.


در ادامه می تونین چندین اسکرین شات و نمونه صدا از این بازی ببینین


تمامی متون بازی توسط یکی از اساتید انجمن خوشنویسان جهت ارتباط بیشتر بین بازیکن و فضای داستان خوشنویسی شده است

به سبک بازیهای برتر ماجرایی شما در دیالوگ ها همانند یک کاراگاه حق انتخاب دارید

فضاهای بازی با توجه به داستان واقعی بازسازی شده اند

کاراگاه افشار در حال مکالمه با افسر دباغ

در این بازی بیش از 70 آیتم وجود دارد , خود را برای کی ادونچر ذره ای آماده کنید

جهت ارتباط با فضای داستان بیش از 40 صفحه ی متنی در بازی قرار دارد

کاراگاه افشار و اتاق کارش , اینجا محل مطالعه و فکر است

قابلیت HintSearch تنها یکی از ویژگی های بازی قتل در کوچه های طهران 1312 است.




=============


چند صدا از کاراگاه افشار :

کاراگاه محمد رضا افشار با صدای محمد رضا رحمانی

لینک اول لینک دوم

لینک سوم لینک چهارم

 

افسر امیری :

لینک صدا

 

مرشد مسجد :

صدای مرشد متعهد و دلسوز مسجد



از دوستانی که نظراتوشن ور در مورد این بازی می گن صمیمانه تشکر می کنم

توصیه می کنم از سایت گروه هم بازدید کنین:

ugs.ir


نظرات 1 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 11:14

با سلام
خدمت دوست عزیزم آقای کریمی باید عرض کنم که من جمعه یه کامنتی رو برای چند تا از دوستان نوشتم که گفتم بهتره شما هم در جریان باشید:/خدمت شما دوستان عزیز و محترم باید بگم که ، متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات شخصی، از فردا دیگه نمیتونم توی بحثها شرکت کنم . اگه بدی ،خوبی از ما دیدید حلال کنید.(البته ممکنه هر از گاهی بیام ،ولی مطمئنا دیگه مستمر نخواهد بود و دیگه امکان شرکت در مباحثات برام وجود نخواهد داشت) ان شاء الله اگه خدا دوباره توفیق داد خدمتتون میرسم.
موفق باشید. /

النم که آومدم برای سر زدن بود فقط...

بازم موفق باشید

بله.خوندم کامنت رو
امیدوارم هر جا هستین خوب باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد