KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

ممد نبودی ببینی !!!

از 21 اردیبهشت توی همکلاسی هیچ پستی منتشر نکرده بودم چون جو همکلاسی طوری نبود که من دوست داشته باشم و حس کنم جاییه که قبلا توش متن منتشر میکردم ولی این آهنگ باعث شد که این آهنگو بزارم توی همکلاسی تا همه گوش کنن و با توجه به جو دو قطبی بوجود اومده تو همکلاسی نظر هر دو طرف رو بدونم.واقعا خیلی خوبه آدم گاها با این آهنگا کلاه خودشو قاضی کنه و به قول معروف سرشو از زیر برف بیاره بیرون.در پناه حق سربلند باشید.


ممد نبودی ببینی

نظرات 6 + ارسال نظر
احمد یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 15:38

به بهانه انتقاد از اوضاع کشور،( که تازه کشور ما نسبتا از خیلی جاها که اگه رفته باشید، یا خبر داشته باشید،بهتره)، نمیشه با اعتقادات یه مملکت بازی کرد!!! (اونم با یه همچین آهنگ فوق العاده ای که مردم ایران به محض شنیدنش ، یاد شیرین ترین لحظه جنگ، یعنی آزادسازی خرمشهر می افتن).

علیک سلام
اول خواستم مدل آقای ع.ا جواب این کامنت رو ندم ولی دیدم خارج از ادبه پس :
عرض کنم خدمت شما اوضاع کشور ما براساس آمارها و مدارک موجود از 4-5 تا کشور مثل توگو،رواندا(که اگه رفته باشی یا فیلم هتل رواندا رو دیده باشی)و دو سه تا کشور از این دست بهتره البته پارسال تقریبا شده بودیم مثل نسل کشی تو رواندا فقط تو مقیاس کوچیکتر و کِی فیلمشو درست کنن الله و اعلم!
اگه شما و دوستان هم پالکی کمی تعصباتتون رو کنار بزارید میبینید که توی این آهنگ کسی نمیخواد با اعتقادات مردم بازی کنه البته من یکی که دیگه به این فرافکنی ها عادت کردم (مدرکشم نمیگم خودت بری دنبالش).
اگه با دقت گوش بدی همون اولش میگه ممد نیستی ببینی اینجا آبادیو مثه آب بچشی طعم آزادیو. و صرفا برای روشن سازی مایلم به استحضار برسونم منظورش اینه که آقای محمد جهان آرا شما واسه هدفت که آزادی بوده رفتی جنگیدی ولی خوب یه عده مسیر انقلاب رو منحرف کردن.یه جا دیگه هم میگه =>
ممد رفتی بهشت ولی جات خالیه
نیستی ببینی شکم سیر چه حالیه
شام گوشت تازه غذا مرغ و پلو
صبونه شیر و کره عسلی هست جلو

بقیه آهنگم میزارم شما عزیز با دقت گوش بدی ببینی کسی نخواسته با اعتقادات و شما و هر کس دیگه ای بازی کنه.شاعر دقیقا به این خاطر از این شعر حماسی کمک گرفته چون برای شاعر هم بهترین لحظه جنگ همون فتح خرمشهر بوده ولی شهدایی مثل جهان آرا همت و باکری واسه هدفشون رفتن ولی الان ....

احمد دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 00:33

علیک سلام
هر جوری دوست داری جواب بده...
میشه بگی این آمار که گفتی، مربوط به چه چیزی هست، دوست عزیز؟!!!
اگه شما و دوستان پالکی خودتون کمی تعصب داشته باشید ، میفهمید که ،برداشتن قسمتی از یک شعر حماسی، و ادامه دادن اون با آهنگ ... از هر توهینی، بدتره!

سلام احمد جان
با عرض معذرت بابت تاخیر
علل اصول ایشون وقتی کم میارن مصداق بارز مثل"کم آوردی سوت بزن " رو اجرا میکنن و سریعا متواری میشن از پست.
شما میتونی توی رده بندی سازمان جهانی ببینی که از نظر فقر تورم در بالاترین سطوح و از نظر رفاه اجتماعی در پایین ترین سطوح کشورهای جهانیم.فکر کنم جدود 161مین کشور از بین 167 کشور.حالا باز تو این کشور یه نفره کا خوب از آمار سر در میاره همشو هم رو نمودار داره ازش بپرسی نشونت میدن.
بازم من تو این شعر توهینی نمیبینم.شما هم سعی کن چیزای مهم تری که الان توهین علنی به شعور من و توی دانشجوی ایرانیه رو به خودت بگیری.

یا علی

هوافضایی دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 20:34

من نمی خوام بگم اوضاع ایران عالیه نخیراتفاقا ایران خیلی مونده تا به جایی که لیاقتشو داره برسه
ولی اینجور اعتراضا به وضع موجود که فقط نقاط منفی رو (تازه شاید با اقرار) نشونه میره نه تنها باعث پیشرفت نمیشه که حس ناامیدی رو هم القا می کنه
مملکت ما چیزایی داره که هیچ کدوم از اون کشورای به اصطلاح پیشرفته ندارن
چیزایی که به خاطرشون مدیون امثال شهید جهان آرا ایم
ما بیشتر از هرچیز نیاز به امید و همت بلند داریم تا آینده زیبای ایرانمونو بسازیم

*******
فکر می کنم این ریتم و اهنگ مناسب یاداوری ازادی خرمشهر نیست

سلام ای هوا فضای بی اسم.
کسی که واسه خودش شخصیت قاعل نیست تا اسمشو بنویسه دلیلی نداره من به نظرش جواب بدم ولی یه چیز میگم که واسه آیندت خوبه.
توی خط چهارم نوشتی اقرار که میدونم میخواستی بنویسی "اغراق" ولی خواستی منو امتحان کنی.بقیه نظرتم وقتی خودتو معرفی کردی جواب میدم.

پویا صفری سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 16:02

فوق العاده بود سعید جان٬ با رویکردی جدید نسبت به جنگ و حاصل امروزینش که گویی اهالی فوق وارثینش می‌نمایند در این بلاد فقط اسلامی!
دوستان عزیز و فهیم چرا فقط فکر می‌کنید افکار شما اجازه‌ی تنفس در این سرزمین را دارد؟!
در این سرزمین پهناور بسیار افرادی هستند با افکار بسیار متنوع که هرگز توان از تک گشتنشان نه هست و نه اگر در ظاهر باشد بدانید عمقی را داراست!
پس بپذیرید این افکار را و آن را نقدی بدانید که با آن مواجهید٬ و با توهین خواندن و مقدس جلوه دادن افکارتان و ... از ورایشان فرار مکنید...
ماشاءالله رئیس جمهور میمون و مبارک ولایت اسلامیمان به قدری خود امید این سرزمین خاکی که سهل است٬ آن را در فضا هم دیگر همچون تو دوست هوا فضایی دارد که دیگر با این‌ها ککش هم نمی‌گزد٬ پس بگذار تا ما هم گاهی تلنگری بر ان زنیم٬ او را که با این تکلمه‌ها چیزی نمی‌شود...!

قربون شما بریم ما اخوی صفری.
نظر شما جواب نداره به قول دکتر ابوشکران آی ام اگری ویت یو

هوافضایی سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 17:59

اقای صفری عزیز
هرکسی حق داره نظرشو بدون اهانت به دیگران بگه
شما نظر می دی ما هم نظر می دیم
دعوا نداریم

پرویزی IT چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 00:19 http://sedayerasa.ir

هوافضایی جان از اون چیزایی که ایران داره و هیچ کشور پیشرفته ای نداره ، دوتا شو بگو
فقط مشتی گزاره های تکراری رو از بر گفتن که هنر نیست . "همت" ، "امید" ، "اتحاد" و غیره مفاهیمی ست که مطمئنا شما هیچ درکی از آنها و یا در بهترین حالت هیچ درکی از چگونگی ایجاد و حفظ آنها میان آحاد یک ملت ندارید .اولین مشکل شما اینه که از درک این نکته که انتقاد و اعتراض به کاستی ها نه تنها موجب نا امیدی نیست بلکه نشانه حیات یک ملت و لازمه پیشرفت و ترقی آن ملت است ، عاجزید. حالا جوابی که ندارید بیایید مغلطه کنید یک تبصره از اسلام (مظلوم) خارج کنید بگویید شما ضد اسلامید یا مثل سخن اخیرتان متن را بیخیال شده به حاشیه گیر بدهید که فلان ریتم مناسب فلان چیز نیست . دست بردارید دوست عزیز از این همه افکار ارتجاعی ، کمی به خودتان جرات تفکر بدهید .

عرض شود خدمتت عرفان جان
ما نوشابه داریم با بطری شیشه ای. زندان استاندارد داریم و اگه سرویس بهداشتیش مناسب نباشه کلا پلمپ خواهد شد.
براساس گفته آقای وزیر کار و امور اجتماعی مردم بی کار به علت تنبلی خودشون بی کار هستند پس نتیجه میشود همت هم نداریم.
من تو ایران کاملا از لحاظ رفاهی میتونم خودمو با یه شهروند سوئیسی مقایسه کنم که مرفه ترین کشور دنیا از لحاظ رافه اجتماعیه.والا به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد