KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظر می سنجیم!

دغدغه چند نفره که نگاه ایران به مسئله فلسطین در تضاد با نگاهش به دیگر ظلم های به وقوع پیوسته یا در حال وقوع در گوشه و کنار جهان است؟ اصلا یه سئوال جامع تر؛ چند نفر برای رفع این شبهه از ذهنشان، سعی کردند به دنبال جواب آن بگردند؟ با یک فرد آگاه، بحث کردن؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مقداد یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 02:32

در شرایطی هستیم که اصلا نمیشه با سبز ها حتی ملایم تر اصلاحاتی ها بحث کرد
نگاه ماکیاولیستی دارن شدید

==

اون ها در مورد مسئله فلسطین فقط بهونه گیری می کنن چون از سیاست های دکتر احمدی نژاده.وگرنه می گفتن ما با فلسطین همدردی می کنیم ما به فلسطین کمک می کنیم بیایین به جاهای دیگه هم نگاه کنیم

من هم همین نظر رو دارم. شاید فقط دنبال تخطئه کردن دولتن. چون این حرکت منصوب به دولت و حکومته اون ها این حرکتو دارای اشکال می دونن!

البته بعضی هام هستن که واقعا نمی دونن و تحت تاثیر تبلیغات و شانتاژهای موسوی چی ها قرار گرفتن.

مینا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 19:57

آقای حسنی‌فر از جنگ بین فلسطین و اسرائیل خیلی چیزا به ایران می‌ماسه ... برای همین هم هست که مخالف صلح هستش و از فرهنگ مقاومت دم می‌زنه... فلسطین یک سوپاپ اطمینان برای ایرانه و نباید آتش جنگ هیچ وقت خاموش بشه ... بحث خیلی جدی‌تر از این حرفاس ..

یک لحظه فکر کن اگه فلسطین و اسرائیل با هم صلح کنن چه بر سر ایران میاد؟؟

یک اشاره کوچیک می‌کنم به صحبت محسن رضایی تو مناظره‌ای که با احمدی‌نژاد داشت ... احمدی‌نژاد به محسن رضایی گفت که چرا شایعه کردید که جنگی در راه است؟ محسن رضایی گفت شایعه نبود فرمانده کل قوا خامنه‌ای ما فرماندهان رو گرد هم آورده بود که چاره‌ای بیندیشیم برای جلوگیری از وقوع جنگ ...که بعد احمدی‌نژاد خفه شد و چیزی نگفت!!

محسن رضایی گفت اگر درایت خامنه‌ای نبود جنگ حتمی بود ... حالا آیا شما می‌دونید درایت خامنه‌ای چه بود؟؟؟

جنگ غزه ... تو همون زمان تنها راه ممکن برای نجات ایران این بود که حماس برای شکستن محاصره غزه اسرائیل و نشونه بره تا آتشی روشن بشه (تاریخ و چک کن) .... دیگه امیدوارم بقیه قضایا دستت بیاد یا اینکه باید همه‌چیز رو روشن بهت گفت تا حالیت بشه می‌تونی از چند نفر سپاهی و ارتشی در مورد جزئیاتش بپرسی ...

برای همینه که می‌گم فلسطینیا از ایرانیا متنفرن .. می‌تونی یه سفر کنی و بری بین مردم (البته نه حماس) و ببینی که چه جوری به ایران فحش می‌دن. من به چشم دیدم که می‌گم.


قضیه فلسطین خـــــــــــیلی سیاسی‌تر از این حرفاس که ما از پشت پرده‌اش خبر داشته باشیم...

از جواب شما به سئوالم راضی نشدم. یعنی ایران به خاطر دم زدن از روحیه مقاومت از فلسطین دفاع می کنه؟ همین؟ و در ادامه شما به سوپاپ اطمینان بودن فلسطین برای ایران اشاره کردید. علت این سوپاپ اطمینان شدن چیه؟ باید سر اون و علت اون بحث بکنیم. گفته اید که در صورت صلح احتمالی اسرائیل با فلسطین ایران حالش گرفته میشه. البته اگر سئوالم رو خوب متوجه میشدی شاید این جواب رو نمی دادی. ایران از دشمنی با اسرائیل چه نفعی می بره؟ اصلا چرا با اسرائیل سر جنگ داریم؟؟؟ مگه عقلمونو از دست دادیم؟

بین اون حرفی که رهبری زد و اون حرفی که محسن رضایی زد از زمین تا آسمون تفاوت عملکرده. جدای از این مسئله بنده محسن رضایی مال این حرفا نمی دونم که بخواد توی این دوره زمونه حرف رهبریو تفسیر کنه. ایشون بهتره اول در مورد مسائل و حواشی تحمیل پایان جنگ بر امام صحبت کنن!

شما چیزی از مناقشه اسرائیل و فلسطین خبر دارید؟ ایران بارها اعلام کرده در یک رفراندوم در سرزمین های اشغالی ساکنان اصلی کشور فلسطین سرنوشت خودشون رو تعیین کنند. خب پخش برگه های رفراندوم و رای گیری از مردم این قدر سخته که نمی خوان انجامش بدن؟

مینا خانم! بنده فکر می کنم این ها اشکال تراشی است. اگر شما خودتان یا از آشنایان و بستگانتان در فلسطین بود و به ناحق خانه و زمین و کشور بستگانتان را می گرفتند باز هم این حرف را می زدید؟ اگر خدای ناکرده این حرف را می زدید بنده آن وقت هیچ بحثی با شما نخواهم داشت.

جلو پرده ها برای راضی شدن کفایت می کند نیازی به پشت پرده نیست!

احمد یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 20:09

/آقای حسنی‌فر از جنگ بین فلسطین و اسرائیل خیلی چیزا به ایران می‌ماسه ... برای همین هم هست که مخالف صلح هستش و از فرهنگ مقاومت دم می‌زنه... فلسطین یک سوپاپ اطمینان برای ایرانه و نباید آتش جنگ هیچ وقت خاموش بشه ... بحث خیلی جدی‌تر از این حرفاس ../
خانم مینا ، اصلا شما اخبار رو نگاه میکنید یا نه؟
خوبه همین یکی دو روز پیش این اتفاق افتاد ها ! وگرنه شاید ،میگفتید...
به محض اعلام طرح سازش اعراب و فلسطین، با اسراییل ،اسراییل کثیف ، چندین نفر رو در غزه به شهادت رسوند...
مطمینید که اسراییل میخواد با فلسطین صلح کنه و اونوقت ایران نمیذاره؟!!!
یعنی به محض اعلام این صلح نامه ، اسرایل با این کارش، نشون داد که چقدر صلح رو دوست داره ، نه؟!!!!!!!!!!!!!

مینا یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 20:46

خوب نیست آدم فقط ظاهر قضیه رو ببینه ...

اگه اینجوری باشه که شما می گی آقای احمد پس خوشا به حال ایران که خود اسرائیل هم نمی‌خواد صلح کنه ... برای ایران خیلی منفعت داره ... چون بوی جنگ تازه به مشام می‌رسه !!! بوش رو احساس نمی‌کنی ؟؟؟

ایران هم اصلاْ در شرایطی نیست که بتونه بجنگه ... چون این سپاه که ما می بینیم از پس هیچ جنگی بر نمی آید. اسلحه اش بیشتر به سوی مردم است تا دشمن و بیشتر هم درگیر نرخ ارز و نفت است تا توان رزمی خود ...

خلاصه همه چیز به همون صلح‌نامه بر می‌گرده ... فقط باید دعا کنیم که ایرانمون به سرنوشت عراق و افغانستان دچار نشه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انشاالله پاسدار انقلاب باقی خواهد ماند. فعالیت های اقتصادی و مقابله با ضد انقلاب های کثیف داخلی (و نه مردم که شما تصور می کنید) فی نفسه هیچ منافاتی با فعالیت های نظامی سپاه ندارد. ما ترجیح می دهیم سرمایه مملکت پشتوانه نیروی نظامی ایران باشد تا این که در اختیار مافیای فرزند آقای هاشمی!!!

احمد دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 00:43

دعا میکنم که جمهوری اسلامی ایران همیشه سرافراز باشه

آمین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد