KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

یک سال گذشت!

پارسال همین روزا بود که بنده در انتخابات سرویس دهنده همکلاسی شرکت کردم و به لطف دوستان انتخاب شدم و با همکلاسی یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم. کادر مدیریتی همکلاسی یک نمونه خوب از همفکری، اعتماد، قدرت و اخلاق بود و جا داره همینجا از همشون تشکر کنم [...] همونطور که می دونید فرصت یک ساله من رو به پایان است و خوشحالم که می تونم این فرصت رو در اختیار سایر دوستان قرار بدم [...]



سلام،


پارسال همین روزا بود که بنده در انتخابات سرویس دهنده همکلاسی شرکت کردم و به لطف دوستان انتخاب شدم و با همکلاسی یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم. کادر مدیریتی همکلاسی یک نمونه خوب از همفکری، اعتماد، قدرت و اخلاق بود و جا داره همینجا از همشون تشکر کنم که در این یک سال گذشته با تمام قوا در اختیار همکلاسی بودند و  اگر اینطور نبود من به تنهایی کاری از دستم بر نمی‌آمد وهمیشه زیر سایه محبت های این دوستان بوده ام. گرچه نقدهایی وارد است که طبیعی است و اگر نقدی نبود باید شک می کردم. قبول دارم که خیلی کوتاهی ها کردم و نتوانستم آنچه که می خواستم و می خواستید باشم و همکلاسی را به آنجا که شایسته اش بود ببرم و از این بابت از شما پوزش می‌طلبم.


همونطور که می دونید فرصت یک ساله من رو به پایان است و خوشحالم که می تونم این فرصت رو در اختیار سایر دوستان قرار بدم تا بتونن در سرنوشت وبلاگ خودشون دوباره سهیم باشند. همکلاسی امسال نسبت به سال گذشته خیلی عوض شده و میزبان اعضای جدیدی بوده و میشه گفت همکلاسی جدیدی شده که خیلی خوبه و مطمئنم این اعضاء جدید توانایی هایی دارند که ما هنوز از اونها بی خبر هستیم و مشتاقانه منتظر اعلام آمادگی شما دوستان عزیز هستم و در پستی که به زودی منتشر خواهد شد زمان و شرایط این انتخابات را به شرح منتشر خواهم کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر

بسیار ممنونم از تو دوست عزیزم که در مدت یکسال گذشته در نقش مدیر اصلی و پیش از آن نیز پشتیبان فنی همکلاسی و از اعضای تیم مدیریتی بوده ای!

تشکری که از گروه نموده ای، نشان از فهم توست، قطعا هیچ سرویس دهنده ای بدون همت گروه یارای انجام وظیفه را نداشته و این سمت فقط در صورتی معنا خواهد داشت که گروهی باشد!

آنطور که از نظر دوستانمان پیداست، میزان رضایتمندی اعضای محترم همکلاسی از تو دوست گرامی بالاست و مسلما احتمال انتخاب مجدد نیز وجود دارد.

تا این لحظه هم هیچ کس از طریق تریبون همکلاسی برای این سمت اعلام نامزدی نکرده است، بنابراین لزومی برای انتشار این متن نبود اما انتشار چنین متنی بعد از گذشت یکسال شایسته تر بود که بنابر این متن و متن بعدی که وعده اش را داده ای، برای همگان روشن گردد که آیا واقعا نامزد یا نامزدهایی برای این سمت وجود دارند یا خیر...

مجددا ممنونم از تو، پیروز و پایدار باشی!

ایمان زندیه جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 22:53 http://www.siteshoma.ir

یک کلام دو کلمه ای :
تشکر
و
خسته نباشی

حمیده احمدی شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 00:16

این طور که بوش میاد کسی کاندید نمی شه و باز همم خودتون مدیر باقی می مانید

سید مرتضی قاسم پور شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 01:17 http://blog.kntoosi.net

متاسفانه به دلایل شخصی دیگر قادر نخواهم بود همچون سال گذشته در خدمت همکلاسی باشم.

این بدین معنی است که اگر تا مهلت مقرر کسی اعلام آمادگی نکند در نهایت خودم از این سمت استعفا خواهم داد.

3pehr شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 02:33

واقعا خسته نباشید میگم بهت مرتضی جان که یکسال تمام اعضارو با رهنمود های خودت پشتیبانی کردی ...

و امیدوارم دوستانی که شرایط لازم رو دارند و از استعداد هایی چون توانایی رهبری ، بی طرفی در جنجال ها و ایستادگی در مقابل مشکلات عدیده یک وبلاگ گروهی برخوردار هستند پاپیش گذاشته و از این فرصت برای خدمت به یکی از بزرگترین وبلاگ های گروهی دانشجویی ایران و اعضای محترم آن حداکثر استفاده را ببرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد