KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نقطه ضعف دشمنانم را را یافتم: با افتخار می گویم امام خامنه ای

طبیعی است که برای سبزها که در حال حاضر بیش از همیشه دچار سردرگرمی هستند پذیرفتن اینکه کسی که تا مدتی قبل میانشان بوده است در حال حاضر بگوید امام خامنه ای بسیار سخت است.وقتی در مقابل استدلالش کم می آورند مجبور می شوند به هر کاری دست بزنند.جو سازی می کنند .احساساتی می شوند و ... .

ولی من نه یک شبه و نه تحت تاثیر احساسات تغییر کرده ام که تسلیم بشوم و یا وارد این بازی ها بشوم.ابتدا هم گفتم من تسلیم منطق و استدلال شدم.من ساعت ها با دوستم گفت و گو کرده ام تا حقیقت را یافته ام.حتی اگر یک شبه هم تغییر کرده باشم عجیب نیست مگر حر یک شبه تغییر نکرد.از کفر تا ایمان را یک شبه آمد.حال که لطف خدا شامل حالم شده است و مانند حر گوشم برای حقیقت باز شده چرا دوستان ممانعت می کنند.این هم دلیلی است بر دروغی ادعاهایشان.

من باز هم مطلب خواهم نوشت و منطقی خواهم گفت که چرا می گویم امام خامنه ای.چرا می گویم جانم فدای رهبر.دوستان اگر بر استدلال های من خرده ای دارند بفرمایند.تحلیل شخصیت فقط برای فرار ار اصل مطلب است.

نظرات 9 + ارسال نظر
IT 88 دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 15:21

این طور تغییر عقیده دادن و از این رو به اون رو شدن خیلی قدیمی شده دیگه کسل کنندس.منم 1 ماهی مثل تو شده بودم ولی وقتی حقایقو دیدم فهمیدم که اشتباه کردم و به عقاید قبلیم برگشتم.زیاد جالب نیست که نداشتن ثبات شخصیتتو همه جا جار بزنی.امیدوارم یه روز حقیقتو درک کنی و به عقاید قبلیت برگردی

احمد دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 15:50

به خیلی از انسان های ارزشمند تاریخ، خیلی نسبت های ناروا دادند، تا دست از کارشان بکشند ،ولی در نهایت حق جویان، پیروزان همیشگی هستند.

احمد دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 15:56

پی نوشت: بین کلمات /نهایت/ و /حق جویان/ نیز یک عدد ویرگول لازم میباشد.

احمد دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 16:02

راستی فکر میکنم با توجه به اینکه آقای... پستشون رو پاک کردن، بهتره این پست هم که در جواب اون پست نوشته شده، یا تغییر داده بشه و یا کلا حذف بشه.البته شما صاحب اختیارید...

سارا.ت دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 16:22

سلام دوست عزیز
تو همونی نیستی که درباره گنجی چیزی نوشته بودی و گفته بودی که گنجی بزرگ مردیه که بعد از مرگ هم شناخته نمیشه ؟؟‌
جدی می خوام بدونم خودتی ؟؟؟

من همونم.ولی نمی خوام راکد باشم نمی خوام بگندم
من فکر می کنم من عوض می شوم مثل رودخانه خروشانم
گفتم گنجی بزرگ مردیه چون سایتی جز زمانه نمی شناختم و جز نیکفر و سروش و گنجی از کسی مقاله ای نخونده بودم
جو زده شدم
حالا که دوباره مقاله های گنجی ر می خونم بیشتر شبیه جوک ان واسم از بس که بی مایه ان و بی منطق
در اینده بیشتر خواهم گفت

سید حسین هاشمی دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 16:58

تلاش برای تحلیل شخصیت شما نبود

یک خطای محاسباتی بود از این نظر که، ممکن است شخصی ، به کمک -به سبکی که من فکر می کنم صحیح است- ، نیاز نداشته باشد

کلنجار بسیار رفتم
نتیجه اش آن شد که دیدید
واز این بابت پوزش می طلبم

در مورد منطق و استدلال ، حرف بسیار دارم با شما

علی الحساب چند غلط منطقی در این پست دارید
در تشخیص دشمن، تشخیص نقطه ی ضعف و تشخیص رنگ سابقت
بسیار بحث کردیم پیش از این بر سر اینها

بر اینکه تو برای سبزها یک نقطه ضعف بودی :دی
بر اینکه در مسیری که پیش از این بر آن نبودی ، افراد فهمیده نیز هستند.
و بر اینکه هر که مخالف نظر توست ، دشمن تو نیست.
داستان حرّت و اینکه اسم هر حرف و توجیهی رو استنباط می گذاری هم بنویس بینشان.

اگر مجالی بود ، به بحث خواهیم نشست
موفق باشی

دشمنان من کسانی هستند که فقط دروغ به خوردم می دهند کسانی اند که می خواهند مرا دلقک خود کنند تا خودشان که به عیش و نوششان مشغولند مرا در مقابل دین و حکومتم قرار دهند
دشمنان از فریب خوردگانی چون موسوی اغاز می شود و سران کشورهای غربی می رسد
اگر من برای سبزها نقطه ضعف بودم پس باید از رفتن من خوشحال باشید.فتنه سبز اصلا نقطه مثبتی داشت که شما دنبال نقطه ضعفش می گردید ؟

من اماده بحث با هر کسی هستم که خودی بودن خودش را نشان دهد
من با کسانی که سعی در نابودی حکومتم ،نابود کردن کشورم برای خوش رقصی جلوی اربابان خارجی اشان هستند هیچ بحثی ندارم.

در ضمن من نخواستم پستتان را تغییر دهید

محمد رودسرابی دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 17:46

بزرگترین حقی که از یک انسان می شود گرفت، آزادی نیست.
بلکه حق اشتباه کردن است.

خوشحالم از شما
خوشحالم که به من حق اشتباه کردن می دهید و مقداد جدید را می پذیرید

حسنی فر دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 19:33

چند وقت پیش هم من گفتم امام خامنه ای کلی به تیریش عبای اونطرفی ها برخورد. طبیعیه! بذار بگن

می دونم از همین بیشتر از هر چیز می سوزن
من هم خواهم گفت.

سارا.ت دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 21:03

نمیدونم تا چه حد احساسم رو درک میکنی وقتی بگم از ته دلم برات خوشحالم ...

گفتگوهامون واسه اون پست یادت میاد؟؟؟



کاش بقیه هم ...

نه یادم نمیاد کدوم پست
ممنونم واقعا ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد