KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آه ای آزادی ! دهنت سرویس!

جشن نیمه شعبان بر دوستان همکلاسی مبارک. 

من واقعا به آی کیو کسانی که فکر کردن مطلب زیر جدیه شک می کنم!

بچه ها! این مقداد کریمی داره تحت شکنجه مطالبشو به روز می کنه با دستور مستقیم احمدی نژاد و بر و بچ؛ ضمنا بهش قرص هم دادن که هرچی اونا میگن رو بنویسه. وقتی از زندان بیاد بیرون افشاگری می کنه. من خودم رفتم بند سیاسی اوین دیدم دارن شکنجه اش می کنن؛ گفتم چرا شکنجه می کنین؟ گفتن:چون احمدی نژاد گفته. موقعی که من اونجا بودم یهو دیدم احمدی نژاد اومد شلاقو گرفت افتاد به جون مقداد، این قدر زد که خودش خسته شد. بعد یه نیگا تو صورت مقداد کرد و دوباره کمربند رو به صورت هلیکوپتری می چرخوند و همه رو میزد؛ زندانبان، جلاد، بازپرس، مقداد و حتی خودشو! پس دیدین؟ احمدی نژاد یک خون خواره که ...

 

در رنکینگ خون آشام ها حائز رتبه اوله. این احمدی نژاد خون آشام، شهدای سبز رو روی دست ما گذاشت. یه بار داشتم می رفتم توی اتاق احمدی نژاد، دیدم یه نامه افتاده زمین برداشتم خوندمش، نوشته بود مقداد کریمی رو در حد بوندسلیگا شکنجه بدین و بعد هم اعتراف بگیرین. 

تازه احمدی نژاد گفته بود چون حسنی فر یه سپاهی و از افراد لباس شخصی و عضو فعال وزارت اطلاعاته و با سهمیه جانبازی و شهادت و معلولیت و مفقود الاثری اومده دانشگاه، بهش 100 تا تراول صدهزار تومنی بدین و ازش تشکر کنین و بهش بگین امشب بیا اوین می خوایم یه نفرو بکشیم؛ حال میده. حسنی فر هم رفته الان دارن یه آقایی رو که جرمش فقط تجاوز به سی چهل هزارتا ناموس مردمه و 120 نفر رو هم بنزین روشون ریخته و بعد آتیششون زده رو اعدام می کنن. آخه خدایی انصافه که این آدم رو اعدام کنن؟ حیفه واقعا. اگه اون نباشه دیگه کی به بقیه تجاوز بکنه آخه؟ بعد توی نامه ادامه داده بود که قراره کل جمعیت تهران رو زنده زنده دفن کنن و بعد که مردن دوباره درشون بیارن و اجزای بدنشون رو به روسیه صادر کنن. چین یادم رفت؛ قراره به چین هم صادر کنن. 

 

به خواسته آقای مقداد کریمی بند پایین اضافه شد: 

 

((شاید ده روز اول بعد از انتخابات که گذشت همه فهمیدیم چه اشتباهی کردیم ولی یه غرور ا ح م ق ان ه باعث میشد که آدم بگه بذار تا آخر خط برم و چشم خودشو می بست رو همه چی
اونوقت مجبور بودی همش بری بالاترین دروغ هایی که خودت هم می دونی چقدر اح م ق ا نه اس بخونی تا الکی امیدوار بمونی
==
من خیلی تغییر نکردم جز اینکه غرورمو شکستم و  حقیقتی که مدت ها بود تو قلبم بود رو جار زدم.چون واقعا خسته شدم.
جار زدم که از فتنه سبز نفرت دارم .جار زدم که همه اینهایی که ادعا های بزرگ دارن و فقط کلمه های خارجی بلغور می کنن نمی تونن یه نظام بهتر از جمهوری اسلامی معرفی کنن.می تونیم شرط بندیم))

نظرات 6 + ارسال نظر
هوافضایی دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 01:13

جبایتکارا
.
.
.
.
.
بسی خندیدیم

مقداد دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 02:27

همه جاشو میشه تایید کرد جز اونجا که گفته بود در حد بوندس لیگا.اینجاش دروغه
در حد لالیگا بود.چرا کمش می کنین؟ :دی
بوندس لیگا که چیزی نیست ادم می تونه تحمل کنه
===
جدا از شوخی تغییری که من کردم اونقدر ها هم تغییر بزرگی نبوده فقط حرف هایی رو که قبلا یواشکی تو جمع می زدیم علنی کردم از دید دوستان نزدیکم من هیچ تغییری نکردم
==""""""""""
شاید ده روز اول بعد از انتخابات که گذشت همه فهمیدیم چه اشتباهی کردیم ولی یه غرور ا ح م ق ان ه باعث میشد که آدم بگه بذار تا آخر خط برم و چشم خودشو می بست رو همه چی
اونوقت مجبور بودی همش بری بالاترین دروغ هایی که خودت هم می دونی چقدر اح م ق ا نه اس بخونی تا الکی امیدوار بمونی
==
من خیلی تغییر نکردم جز اینکه غرورمو شکستم و حقیقتی که مدت ها بود تو قلبم بود رو جار زدم.چون واقعا خسته شدم.
جار زدم که از فتنه سبز نفرت دارم .جار زدم که همه اینهایی که ادعا های بزرگ دارن و فقط کلمه های خارجی بلغور می کنن نمی تونن یه نظام بهتر از جمهوری اسلامی معرفی کنن.می تونیم شرط بندیم.""""""""""
===
یه درخواست میشه این قسمتی که من بین """"" قرار دادم رو ته پستت ضمیمیه بکنی؟

احمد دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 10:56

/این احمدی نژاد خون آشام، شهدای سبز رو روی دست ما گذاشت/ دی
جالب بود.ممنون

خنده می اید مرا دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 11:37


اقای احمدی از قلم افتاد.به ایشون پولی سهمیه ای چیزی نمی دن؟؟

فاطمه جعفرپور دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 12:57 http://www.baroonph88.mihanblog.com

بسی نشاط رفت


ح چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 02:36

مقداد کلا بچه جالبیه.
موقعی که کامنت یکی از بچه های ارزشی رو براش ک÷ی ÷یست کردم در مدح امام جدیدش (آقای خامنه ای)،کامنتم رو ÷اک نکرد ولی هر چی مودبانه نقد براش نوشتم مریضوار نوشته هام رو ÷اک کرد.(نمیخوام توهین کنم ولی باورم نمیشه دیدم نوشته های من و چند تا از بچه های دیگه که مودبانه باهاش حرف زدن رو÷اک میکنه)به هر حال من مشکلی با این حالش ندارم ولی حال خوبی به نظر نمیاد.حداقل اونموقع طاقت شنیدن حرف مخالف رو داشت.فکر کنم این کم چیزی نباشه که امروز از دستش داده!!
فکر نمیکنم بحث امروز ما هم سر اسم آقای خامنه ای و امام بودن یا مقام معظم بودنش باشه.بهتره اگر تغییری کرده در عمل و در راه زندگیش نشون بده نه اینکه به کسی که تا دیروز بهش فحش میداد بگه امام!!

ریزش ها و رویش ها! من فکر می کنم آقا مقداد جزء رویش هاست. صبر کن رفیق بذار یه مدت بگذره. بسیاری از بحث هایی که ما می کنیم الکیه. بحث سر مصداق هاست و بنیان های فکر دو طرف اصلا باهم جور نیست. برای من حرف امام خامنه ای سنده. اما برای عمده مخالفین من نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد