KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

افسوس که میل قفس داشت - یا - تقدیم به یک دوست



پرنده ای که از مترسک بترسد ،

                                         از گرسنگی می‌میرد ...


چگوارا


___________

پ ن: افسوس که میل قفس داشت، پرنده ی کوچک

         شنیده ها را نشنیده گرفت، دیده ها را ندیده

         که امروز ، سخنش بشود ، کاش ...

نظرات 6 + ارسال نظر
پویا صفری دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 00:30

به مانند دیوار زندان‌ها که همیشه پر از شعر است این روزها من نیز پر از شعرم و همواره پر زین فریادم که؛
هرگز سنگ نمی‌مانم...
روزی پرواز می‌گیرم...
روزی...
روزی...
سنگ نمی‌مانم...

رام دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 23:01

زهرا.عسگری سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 00:36

راستش من نظر خواصی در مورد این پست ندارم فقط میخواستم بگم دوستی که با نام من کامنت گذاشته اند من نیستم٬گفتم که اشتباه نشود.شاید هم کس دیگری با این نام و فامیل باشد!!!!!!!!!امیدوارم که مجبور نباشم پای هر پست کامنت بگذارم که فلان نظر مال من نیست.دوست عزیزدرک نمیکنم هدفتان را اگر تشابه اسمیست که بعید میدانم لطفا پسوندی ٬چیزی اضافه کنید یا آن نقطه بین اسم و فامیل را حذف کنید.متعجبم چرامن؟معمولا از نام کسانی که سرشناستر هستند سوء استفاده میشودمن حتی در این وبلاگ عضو هم نیستم!!!!

تشابه اسمی بعید می دونم باشه
البته نظر زیبایی بود

پیش از این هم شاهد اینگونه حرکات بودیم.
چی بگم!
نظر مذکور پاک شد
امیدوارم دیگر شاهد نباشیم.
موفق باشید

زهرا.عسگری سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 12:02

بله نظر زیبایی بود٬کاش دوستمون با نام خود این کامنت را میگذاشتن تا ماندگار باشد.من نیز امیدوارم دیگر شاهد نباشم چنین چیزی را.ممنونم از شما٬لطف کردین.

محمدرضا شاهمردی سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 22:15 http://aminabad.blogfa.com

سلام سید عزیز و دوست داشتنی
من خیلی وقته مشتری نوشته هات هستم و امروز تصمیم گرفتم برات کامنت بذارم
اولا به وبم سر بزن
ثانیا با قلمت خیلی حال کردم
شاید شنیده باشی که من از حامیان آقای موسوی بودم و البته هنوز یک اصلاح طلب هستم منتها کمی با بعضی هاشون متفاوت
اون هم بحث دفاع و حمایتم از آقای خامنه ایه
به هر حال من دلایل زیادی دارم
البته بشدت با جناب رئیس جمهور مشکل دارم و به ایشون انتقادات جدی جدی دارم
سید عزیز م
خوشحال می شم به وبم بیای و نظر بدی و باهم بیشتر تبادل نظر سیاسی داشته باشیم
سپاس

سلام جناب شاهمردی
تصور نمی کردم مطالبم را بخوانید!
حقیقتا از خواندن نام تان در بخش نظرات شوکه شدم.

بله شنیدم و مطلب اخیرتان را نیز خواندم.

برخی مسائل، از حکم منطق مستقل خارج می شوند و به گره ئی نا گشودنی تبدیل می شوند

شاید مثالش بشود، مثل یک ناپدری که خودش را پدر می داند و فرزندی را طرد می کند ، و فرزندی را عزیز کرده می دارد.
شاید اصلا در چشم فرزند یا فرزندان طرد شده، یک پدر واقعی می نمایید!
چه می دانند چه در دلش هست!

شاید در آینده، سخنها گفتیم در این باره.

علاقه مندم رئیس دولت بخوانمش

حتما مطالبتان را خواهم خواند
و بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پایدار باشید.

ت چهارشنبه 6 مرداد 1389 ساعت 02:35

هر که اشعار آزادی بگوید حق با اوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد