KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

[ از سیدمرتضی قاسم پور، بسیار ممنونم... ]

http://s1.picofile.com/tavakoli/Pictures/morteza1.jpg

وارد مرداد 89 می شویم و یکسال می گذرد از مرداد 88، ماهی که اولین انتخابات همکلاسی بود، مرتضی انتخاب شد و یکسال در نهایت کفایت و شایستگی مدیریت کرده و همکلاسی را با تکیه بر توان گروهی در بحران هایی چون فیلترینگ زنده و پابرجا نگاه داشت...

با وجود گذشت یکسال، لزومی برای برگزاری مجدد انتخابات احساس نمی شود مگر آنکه تعدادی کاندیدا با انتشار متنی در همکلاسی برای این مسئولیت اعلام آمادگی کنند...


http://s1.picofile.com/tavakoli/Pictures/morteza2.jpg

تصویری از مدال افتخاری که توسط عده ای از اعضای همکلاسی در تاریخ ۸۸/۸/۸ تقدیم مرتضی شد. | متن مرتبط از فاطمه رنگرز جدی | مدال ها اثری هنری بودند از رویا خدابخش



دو ویژگی مرتضی در سالی که گذشت، پررنگ تر از سایر ویژگیهای خوبش بود:

  1. توجه بیشتر به قوانین: رسمی نمودن قوانین ِ نانوشته و افزایش تابعیت خویشتن نسبت به اجرای قوانین
  2. رشد همه جانبه: در طول یکسالی که گذشت، رشد او در زمینه های مختلف قابل لمس بود!

از نظر شما بهترین ویژگیهای مرتضی جان در مدیریت همکلاسی کدام است؟


نظرات 24 + ارسال نظر

لازم است به دوستان خوب تازه وارد یادآوری نمایم که سیدمرتضی قاسم پور پیش از اعلام نامزدی نیز به پنل همکلاسی دسترسی مدیریتی داشته و پشتیبان فنی همکلاسی بود!

http://blog.kntoosi.net/1388/05/17/post-11464

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 11:00

مرتضی دوستت داریم !

حوریه جعفری - کامپیوتر جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 11:50

واقعا از آقای قاسم پور بخاطر زحماتی که تو این مدت متحمل شدن (مخصوصا در بحران فیلترینگ)تشکر میکنیم!

خسته نباشید!

س-ت کام جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 12:03

مشخصات مرتضی قاسم پور
1-ساده بودن
2-به همه کمک کردن البته به بعضیا بیشتر به بعضی ها کمتر
3-زحمت کش
4-با ادب
5- علاقه به
6-کلا مهربونه
7-احساساتی
8-خالی بند نیست
و خیلی چیزهای دیگر که همشون واضح هستند امیدوارم موفق باشه همیشه

محمد رودسرابی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 13:36

من صمیمانه ازشون تشکر می کنم.
یادم هست در بعضی جاها اگر من به جای آقای قاسم پور بودم از کوره در میرفتم و...
ولی ایشون خیلی منطقی هستند

امیر پورنصرت جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 15:50

واقعاْ درسته و ایشون خیلی زحمت ها کشیدند. دستشون درد نکنه.

سید حسین هاشمی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 16:16

تشکر می کنم از مرتضی قاسمپور عزیز

مدتی قبل در فکر متنی برای تشکر از حضورش در شرایط سخت بودم ، که شما پیش دستی کردید

شاید بد نمی بود اگر مدیریت وبلاگ ، از ابتدا دو ساله تعیین می شد

تشکر می کنم ازش به خاطر داشته هاش و خصلت هایی که بعد از رسیدن به مدیریت نگهداشت و اضافه کرد


راستش بهترین ویژگی و اینا رو نمی دونم
ولی اسمش رو که میشنوم یاد این چیزا می افتم

- جشن تولد همکلاسی ـ
- 88/8/8
- فست فود سوپر استار
- ارتودنسی
- قالب وبلاگ
- مدیریت بحران در سایه
- شخصیت کم انعطاف و بعضا بسیار جدی
- با وضوح حرکت رو به جلو و تلاش برای پوشاندن ضعفها
حتی خطرناک اصلا :دی
- پی ام مساوی ایگنور :دی
- سبز ِ کمرنگ
- مودب
- اهل شکسته نفسی
- تعارفی
- مردمی :دی
- کودک درون
- اسمایلی ِ دو نقطه دی
- تی بیلا می سر

خلاصه امیدوارم همیشه موفق باشه

در ادامه ی مسیر همه تلاش می کنیم بهش کمک کنیم که دیرتر زجر کش بشه :دی

حمیده احمدی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 16:29

با نظر آقای هاشمی موافقم که مدیریت دو ساله تعریف بشه

من هم از تمام زحمات آقای قاسمپور بسیار تشکر می کنم ، می دونم که با سختی بسیار این یک سال را دلسوزانه و ایثارگرانه پشت سر گذاشتند.
متشکرم

حمید نصیری جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 16:44

واقعا خسته نباشید جناب آقای قاسمپور


موفق باشی همیشه

حمید توکلی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:12

مدیریت به صورت پیشفرض یکساله هست!
میتونه دو ساله و سه ساله هم بشه و برای تمدید مدیریت نیازی به برگزاری انتخابات نیست!

مگر اینکه:
چند نفر از همکلاسی ها با انتشار متن های مجزا اعلام نامزدی کنن و بخوان که انتخابات برگزار بشه، اگه چنین چیزی اتفاق افتاد و مثلا تعدادشون به پنج نفر رسید، شرایط برگزاری انتخابات محیا میشه و مدیر وقت ملزم به برگزاری انتخاباته، خودش هم میتونه شرکت کنه و تبعا می تونه مجددا برگزیده بشه!

اما در مدت یکسال مدیریت کسی نمی تونه تقاضای برگزاری انتخابات رو بکنه تا مدت مدیریت کمتر از یکسال بشه!

مگر در شرایط بحرانی که شورای نظارت تشخیص بده که مدیر وقت از اصول سرپیچی کرده و شرایط ادامه ی مدیریت رو نداره، فقط در اینصورت میشه مدت مدیریت رو کمتر از یکسال کرد!

در مدت مدیریت مرتضی قاسم پور، شورای نظارت حتی یکبار هم تشکیل جلسه نداده، یعنی این احساس به وجود نیومده که مرتضی داره بر خلاف اصول پیش میره و مسائل دیگه...

=========================

حالا در مورد شخص مرتضی قاسم پور و وضعیت فعلی باید گفت نیازی به تغییر مدیریت یکساله به دوساله نیست، مرتضی همچنان مدیره و از این نظر نگرانی ای وجود نداره...

حتی در صورت فاغ التحصیلی ِ مرتضی، در صورتی که نیازی به برگزاری انتخابات نباشه، می تونه به مدیریتش ادامه بده، اما اگه نیازی احساس شد، و انتخابات برگزار شد، به لحاظ دانشجو نبودن، شرایط نامزدی رو از دست میده و نمی تونه اعلام نامزدی کنه!

مجددا تشکر میکنم از مرتضی عزیز!

سید مرتضی قاسم پور جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:38 http://blog.kntoosi.com

ممنون از دوستان که خیلی لطف دارید به من
خودم رو شایسته ی اینهمه تعریف و تمجد نمی بینم

باید بگم که اگه همکلاسی تو این یک سال تونست روی پای خودش وایسه به خاطر همدلی و دلسوزی مدیرانش بود که جا داره از تک تکشون تشکر کنم که به من خیلی کمک کردند.

تو این یک سال خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی مهارت ها کسب کردم. تجربه ی مدیریت یک وبلاگ شلوغ و پربازدید با حاشیه هایی که داشت جالب و یکمی پردرسر بود ولی به دردسرش می ارزید.

الان هم می خوام فرصت رو به بقیه بدم. اگه یادتون باشه اون موقع که آقای توکلی داشت کناره گیری می کرد خیلی ها می گفتند این وبلاگ بدون حمید زنده نمی مونه و معنی نخواهد داشت ولی دیدیم که اینطور نشد. حالا هم دوستان به من لطف دارند و من رو شایسته ی بیشتر از یک سال می دونند ولی خودم دیگه تمایلی به ادامه دادن ندارم و فرصت رو به بقیه دوستان می دم.

یک پیشنهادی که دارم اینه که ورودی های 86 این وبلاگ رو راه انداختند و بالاخره فارغ التحصیل می شن یا سرشون شلوغ درس و کار می شه و کمتر فرصت می کنند به وبلاگ سر بزنند. بهتره دوستان ورودی 87،88 هم کاندیداتوری خودشون رو اعلام کنند تا این وبلاگ همیشه وبلاگ گروهی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر باقی بمونه.

حمید توکلی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:53

مرتضی!
وایسا ببین اصلا کسی میخواد بیاد این فرصت رو بگیره، بعد بگو میخوام فرصت رو بدم!
حالا حالاها پات گیره!

فاطمه رنگرز جدی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 19:02

واقعا از آقای قاسم پور بخاطر زحماتی که تو این مدت متحمل شدن (مخصوصا در بحران فیلترینگ)تشکر میکنیم!

خسته نباشید!

سید مرتضی قاسم پور جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 19:20 http://blog.kntoosi.com

حمید! داری اشتباه می کنی!
بعد از پایان یک سال، اگر من داوطلب شدم و کس دیگه ای نبود که باهام رغابت کنه، آره دوباره خودم می شم! ولی من که نمی خوام دیگه داوطلب باشم زورکیه مگه

زمانی می تونی بگی داوطلب هستم یا نیستم که انتخاباتی باشه، زمانی انتخاباتی هست که چند نامزد اعلام آمادگی کنن، تا این لحظه که کسی اعلام نامزدی نکرده، پس عملا راه فراری نیست!

تنها راهش اینه که برای این مسئولیت یه حقوق ثابت در نظر بگیری و خودت هم پرداخت کنی، و الا این مسئولیت جذابیتی نداره که کسی بخواد بیاد جلو!

رویا خدابخش جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 20:25

آقای قاسم پور با مدیر شدنتون در همکلاسی، روحتون رو فروختید به شیطان! فک کردی به این راحتی ها میتونی در ری؟ !!

پارسال همین وقتا بود که بعضی ها میگفتن آقای توکلی که بره، همکلاسی میمیره! مدیر جدید همکلاسی هم هرکی بشه، به زودی به طور دلخراشی تکه تکه و کشته میشه!!

برای همین، از بهترین ویژگی های ایشون میتونم صبوری زیاد ، ادب و احترام همیشگی ، جون سختی ، پیشرفت کردن خود و پیشرفتوندن همکلاسی ، جون سختی و ارتدنسی رو نام ببرم!!

در آخر هم با آقای هاشمی موافقم که همه به ایشون کمک میکنیم یه کمی دیرتر زجر کش بشن!!

آقای توکلی خودتون خوبید؟ ازین که پارسال این موقع ها از همکلاسی جان سالم به در بردید چه حسی دارید؟! آیا به نظرتون آقای قاسم پور هم شانس زنده موندن دارن؟!! !

یعنی فکر میکنید من الان زنده هستم؟
از کجا مطمئنید که منتشر کننده ی این متن، شخص دیگه ای نیست؟

سید مرتضی قاسم پور جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 22:07 http://blog.kntoosi.com

نه دیگه! بازم داری اشتباه می کنیا! انتخابات هر سال برگزار میشه و این فرصت به بقیه داده میشه تا بیان. حالا مگه فراخوان دادیم که شما می گی داوطلبی نیست؟ از کجا معلوم؟
بعدشم من قراردادم یک ساله بود! اسمایلی مربی فوتبال! الانم جای دیگه قرارداد بستم!

شما فکر کن همین سیستم شما تو ایران پیاده بشه!

رویا خدابخش شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 00:40

آخی کشتیمتون پس؟! یادش بخیر روزایی که اذیتتون می کردیم! !!

هوداد مسلمی نژاد شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 01:15

اینطور که از نظرها فهمیدم سالی که آقای قاسم پور انتخاب شدن مثل اسکار سال 97 بوده که تایتانیک بدون رقیب همه جایزه هارو نسیب خودش کرد :دال
حالا شاید امسال انتخابات همکلاسی مثل اسکار 2010 شود که همه چشم به آواتار بستند ولی هارت لاکر برنده شد :دال
--------------------------
ولی جدا از شوخی آقای قاسم پور واقعا صبر خوبی دارند و ادب و احترام بالا در کل شخص قابل احترامی برای من هستند.

و در آخر مدیریت خوب :)
که شاعر اینجاست که صداش در میاد و میگه:
نــــــرو نــــــرو ......
(فقط نروش یادمه :دال)

علی صنیعی شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 02:24

ممنون از آقای قاسم پور بابت زحماتی که در این ۱ سال متحمل شدند.

شقایق - جابرانصاری شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 09:19

از دست نظرات بالا !

منم جا داره از زحمات آقای قاسمپور و همچنین در سال گذشته اش از آقای توکلی نهایت قدردانی و تشکر را به جا بیاورم .

امیر رباط شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 15:59

وایسا ببینم
یکی بره درو قفل کنه
این در نره
وایسا ببینم
:دی
خیال کرده کم زجر کشیدی
هنوز یه ذره دیگه تا خودکشی جا داری

از اونجا که ما تاحالا دستمون به خون کسی آلوده نشده
برا همین همچنان به زجر دادن مرتضی ادامه میدیم
که به امید خدا و یاری و همراهی دوستان
خود مرتضی دست به خود کشی بزنه

فقط مرتضی به مرز خودکشی که رسیدی
بگو با بروبچ برج میلاد صحبت کنم
اونجا ارتفاعش خوبه
قبل مرگ پرواز رو هم تجربه می کنی


ولی جدا مرتضی خسته نباشی
تا باشه از این خستگی ها البته

رامین یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 00:00

منم از زحماتش تشکر می کنم ولی یه خصلت بد دارد از خودش زیاد تعریف می کنه و مغرورم هست

سمانه یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 16:05

با اینکه جناب قاسم پور رو نمیشناسم ولی مدیریت فوق العاده ای داشتن و صبر و حوصله ی ایشون رو در مدیریتشون ستایش میکنم.
معتقدم همکلاسی در عرض این یکسال با تمام مشکلات بزرگ و کوچکی که داشته با وجود ایشون تا الان پابرجاست و به عنوان یک عضو کوچک از ایشون میخوام که افتخار بدن و "حداقل" تا سال آینده هم بار این مسئولیت رو متحمل بشن.
همیشه موفق و مدیر باشید!

سید مرتضی قاسم پور یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 23:49 http://blog.kntoosi.net

ممنون دوستان از خسته نباشید هاتون، قبلا هم گفتم خودم رو شایسته این همه تعریف نمی بینم. لطفی که در حق خودتون می تونید بکنید اینه که این وبلاگ رو همیشه زنده نگه دارید که مطمئنم اینطور خواهد بود.

جناب رامین، با اینکه نمی شناسمتون و نمی دونم کدوم رامین هستید متشکر که خصلت های بد من رو یاداوری می کنید ولی چیزی که گفتید رو در خودم نمی بینم و چیزی برای تعریف ندارم. نمی دونم چه برخوردی باهاتون کردم که این برداشت رو داشتید، به هر حال صمیمانه عذر خواهی میکنم و امیدوارم موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد