KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جلبک ها هم رشد می کنند یا می خواهم پیام فضلی نژاد باشم

اکثریت سبزهای اطرافم که از اول هم با فتنه سبز  مخالف بودند الان دیگر سبز نیستند و از طرفداران نظام هستند.محسن که همه او را به  بی آلایشی می شناختند همان ماه اول که عملکرد اینها را دید گفت لعنت به این جریان.سامان تابستان بود که پشیمان شد و من امروز غرورم را زیر پا گذاشتم و نفرتی که از جریانی که ماهیت اسلامی کشور و نظامم را نشانه رفته را دارم بیان می کنم.ولی دیگرانی را نیز می بینم  که این روزها چقدر از گذشته شان غمگین اند دلشان از این جریان نفرت دارد ولی غرورشان اجازه نمی دهد برگردند.

......  می گوید باشد قبول جریان سبز فتنه بود.قبول.ولی اگر این را بگویم از فردا باید کنایه های دیگران را گوش کنم.باشد من دیگر سبز نیستم ولی نمی خواهم این را جار بزنم

بیایید با اغوش باز اینان را بپذیریم و همه با هم منتظر برخورد دستگاه قضایی با مصوبان این فتنه باشیم




احمدی نژاد گفت بیایید همه با هم ایران را بسازیم سبزها به او اهانت کردند خاتمی همین را گفت برایش هورا کشیدند

احمدی نژاد گفت ما با هر کشوری جز رژیم صهیونیستی گفتگو می کنیم سبزها مسخره اش کردندخاتمی همین را گفت کف و سوتشان بلند شد

احمدی نژاد گفت در مورد مسئله حجاب باید برخوردی فرهنگی داشته باشیم سبزها توجه نکرند خاتمی همین را گفت گفتند Long live the president's intellectual


سبزها دروغ گویایی سردرگم هستند که نمی دانند چه هدفی دارند و قرار است چه کار کنند.در انتخابات 84 از معین حمایت کردند.بدون انکه بدانند معین کیست.بزرگانشان شاید آن موقع در پی رد صلاحیت معین قصد راه اندازی فتنه را داشتند که با تدبیر به موقع مقام معظم رهبری و حکم حکومتی ایشان نقشه اشان به تاخیر افتاد.ولی طرفداران، کجا از برنامه های اتاق دربسته خبر داشتند.آنها تنها تدارکاتچی بزرگشان را می شناختند و نگاهشان به چشم و ابروی او بود که ببینند کجا را اشاره می کند.

سال 88 از موسوی حمایت کردند باز هم بدون اینکه شناختی از او داشته باشند و من که صحبت های سبزها رادیکال و پررنگ تا سبزهای کمرنگ را می دیدم چیزی جز حرص خوردن از دست این کاندیدای تحمیل شده ندیدم.آنها سر سوزنی قبولش نداشتند ولی باز چشم گفته اند دعوت رئیس بنیاد کذایی باران را.

جمعیت فریب خورده روزهای ابتدای انتخابات به خاطر مشی شفاف جمهوری اسلامی این روزها به تعدادی خارج نشین تقلیل یافته است و جمعیت طرفدار نظام به بالاترین حد خودش رسیده است

تک و توک سبزهایی هم که این طرف و آن طرف مطلب می نویسند از غرورشان است که اعتراف به خطا نمی کنند وگرنه آنها هم در جمع های خودمانی می گویند:

"آبرومون رفت.الان دیگه 1 میلیون رایم نداریم" "من از همون شب اول که میرحسین اومد گفت من پیروزم فهمیدم اینا یه نقشه هایی دارن" "موسوی این همه سال کجا بود ما نفهمیدیم آخرش" "بوی قدرت به مشامش خورده" "باب میرحسین که اصلا ... .همه این ها ... سر انتخابات 84 که ... حالا ...." "کاش روز اول ما هم ... نمی شدیم به احمدی نژاد رای می دادیم"



از  فتنه سبز دیگر چیزی باقی نمانده که بخواهیم در موردش بحث کنیم.فقط چند صفحه از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب را تشکیل دادند و رفتند به زباله دانی تاریخ.هر کس که هویتش را با آن گره بزند جایگاهی جز آنجا نخواهد داشت.

من؛ مقداد کریمی، از امروز با قلمم با فکرم تا آنجا که بتوانم با استفاده از تجربیات گذشته در این راه جدید پیش خواهم رفت باشد که هم بیش از آن مقدار که در یک سال گذشته کسانی با خواندن مطالب من در جوی دور از حقیقت قرار گرفته اند آگاه شوند و هم نظر خطاپوش کردگار کارنامه مرا به لطف خویش بنوازد



=========

پ.ن :


1-انقلاب اسلامی خود یک جنبش جهانی است.از منظر جامعه شناسی در مقابل یک جنبش نمی تواند جنبش به وجود بیاید پس چیزی به نام جنبش سبز نداریم


2-نمی خواهم گذشته خودم را فراموش کنم و هیچ ابایی ندارم که آن دوران خودم را دوران جلبکی زندگیم بنامم و به خطا بودنم اعتراف کنم.جلبکی که البته الان رشد کرده است

۳-پیام فضلی نژاد را که جانباز جنگ نرم نیز نامیده اند را دوست دارم.چه خوب است او را الگوی خودم قرار دهم

نظرات 13 + ارسال نظر
سید حسین هاشمی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 05:28

به این مرحله می گویند، تطهیر.

می نگارم به زودی در مورد سیر شما

کام روا باشید!

انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا

امیدوارم خداوند همه را ما مانند اهل بیت تطهیر کند

حسن جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 10:58

شستشوی مغزی شدی
با اعتقاداتت بازی کردن و تو فکر می کنی اقناعت کردن
همچنان سبزم و سبز همچنان پیروز

امیدوارم خداوند همه ما را شستشوی مغزی بدهد بلکه مغزهایمان کمی پاک شود

احمد جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 11:37

درود بر شما /درود بر افکار و انسانیت شما/
و از همه مهمتر درود بر شما به خاطر اینکه سد غرورتون رو به خاطر مهمترین شاخصه و افتخار انسانیت یعنی تفکر منطقی و عادلانه شکستید

تشکر

فاطمه جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 11:54

خوشحالم از تغییرتون اون نظر بدم نسبت به شما داره کمرنگ میشه

امیدوارم به زودی بی رنگ هم بشه

محمد رودسرابی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 13:33


از مدیریت محترم وبلاگ گروهی همکلاسی تقاضامندم احتمال هک شدن پسورد آقای مقداد کریمی را بررسی کنند.
با تشکر

بررسی کردین نتیجه شو برام میل کنین!

سجاد - آی تی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 15:20

اون چیزی یا کسی که می ره به زباله دان تاریخ ،انسان های آنرمال هستند که هیچ وقت تعادل ندارند .
شما رو نمیشناسم ، نه خودتونو و نه پست هاتون رو . اما از طریق دیگران با افکار گذشته ی شما آشنا شدم .
تفریط الان شما نتیجه ی افراط گذشته ی شماست
یه زمانی خیلی به عقل خودتون بها دادین ( افراط ) و الان برای جبرانش مجبورین عقلتونو دست یه سری که افکارشون فریز شده واز انجماد فکری رنج می برند بدین و با افکار اونا زندگی کنین ( تفریط)
میخوام بگم نه هدایت شدین و نه گمراه، هم قبلا اشتباه می کردین و هم الان دارین اشتباه می کنین.
یه چیز دیگه ( البته می دونم واسه شما که دیگه از خودتون فکری ندارین مهم نیست ) ==> تا زمانیکه دولت عزیز ُ ُ شهامت دادن مجوز یک راهپیمایی رو ( که از انرژی هسته ای بیشتر حق مسلم ماست ) رو نداده چیزی در مورد باقی ماندن یا نماندن فتنه ی سبز ( البته به قول شما) بیان نکن چون خیلی فضاحت داره
از خدا می خوام هدایت بشی نه اینکه فکر کنی هدایت شدی ( البته هر روز واسه خودم هم این دعا رو می کنم )
اون جمله ی اول نظرم هم واسه این بود بفهمید که توهین به کسی یا نظرش خوشایند نیست ُ وگرنه منظوری نداشتم .

نمی خواهم در مورد گذشته حرف بزنم.اما تازه الان عقلم دست خودم است
خسته شدم از بس خودم را با سیاست های سایت جرس هماهنگ کردم

پریسا جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 15:30

محمد شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 00:41

یا تو مقداد کریمی نیستی یا مطمئن باش مقداد کریمی که قبلا بودی خیلی بهتر بود.نه به خاطر نظرت یا تفکراتت.مقداد کریمی 1 ماه پیش از حرفش دفاع می کرد و همیشه آماده مناظره بود.نظری که آقا سجاد برات گذاشته بیشتر از 10 خطه و حرف های زیادی داره ولی فقط یه جواب سر بالای 1 خطی دادی که اصلا به مقداد شبیه نیست و ما رو بیشتر یاد آقای عباس احمدی میشناسه

من خودمم هم اون نوشته های قبلی کار خودم بود هم اینها
دوست هم ندارم مطابق سلیقه کسی رفتار کنم
امروز هم همین جوریم
مقداد امروز همین جوریه
چه شما دوست داشته باشین چه نه

محمد شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 13:15

من با اینکه خودم سبز بودم اما پست های قبلا شما رو افراطی می دونستم و در خیلی جا ها نا درست.اصلا این اخری ها هم نمی خوندم چون فهمیده بودم که شما اصلا سبز نیستی یا بر داشت درستی از جنبش سبز نداری.
اما در مورد این تغییر افکارتم باید بگم که قابل پیش بینی بود.((هر جا که افراط باشه در کنارشم تفریط پیدا میشه))
البته این تغییرات خوبه.زیاد از حرف دیگران ناراحت نشو.به هر حال کسی که سر و کارش با فلسفه است و هنوز توی موجودیت خودش شک داره این تغییرات طبیعیه.من درکت میکنم .

[ بدون نام ] شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 14:15

سقوط (گفت و شنود)

گفت: سایت صهیونیستی بالاترین که منوشه امیر مدیریت آن را برعهده دارد، ضمن اشاره به بی عرضگی سران فتنه نوشته است با این وجود آمریکا و اروپا و اسرائیل نباید کمک های خود به آنها را متوقف کنند.
گفتم: مگر آمریکا و اروپا و اسرائیل خودشان تاکنون چه غلطی توانسته اند بکنند که انتظار دارند از سران فتنه کاری ساخته باشد!
گفت: ای عوام! غربی ها خودشان هم می دانند که از فتنه گران هیچ غلطی برنمی آید، ولی برای دلخوشی اپوزیسیون دارند به سران فتنه تنفس مصنوعی می دهند.
گفتم: یعنی سران فتنه هنوز متوجه مرگ سیاسی خود نشده اند؟!
گفت: اولاً که از خودشان اختیاری ندارند و ثانیاً خودشان را به آن راه می زنند که...
گفتم: یارو از طبقه پنجم یک ساختمان پرت شده و وسط پیاده رو ولو شده بود و به سختی آخرین نفس ها را می کشید. یکی از رهگذرانی که دور او جمع شده بودند از او پرسید؛ چه اتفاقی افتاده؟! و یارو که هنوز نیمه جانی داشت، گفت؛ بنده هم بی خبرم، چون همین الان از راه رسیده ام!

فاطمه جعفرپور یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 13:00 http://www.baroonph88.mihanblog.com

سلام
احسنت
درود بر شما آقای کریمی
درود

هوافضایی یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 13:51

هر کسی نمی تونه به محض اینکه حق عقلشو مجاب کرد دل خودشو مجاب کنه و غرورشو کنار بذاره
بهتون تریک می گم آقای کریمی

حسنی فر یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 22:18

جدا این طرفی شدی یا ما رو گرفتی؟ دستیو بکش باهم بریم داداش! خیلی گرد و خاک کردی و البته چون از اون طرف اومدی این طرف، داغ سبزها رو باز تاره کردی! شکست پس از شکست سوغاتی جریان نفاق برای جاهل ماندگان!

راستی! یه چیزی بگم قبل از این که موسوی چی ها بگن: منتظر پست بعدیم باش.

موسوی چی ها چیزی نمیگن
چون از نزدیک منو می شناسن و باهاشون بحث کردم
وقتی خودم فهمیدم واسشون توضیح دادم
دلیل آوردم
ولی غرور ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد