KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

حقوق مردم و آزادی

در نمایشگاه رسانه های دیجیتال من از تمام غرفه ها متن کامل سخنرانی امام را خواستم. یکی از آنها سخنرانی های امام از سال ۱۳۴۲ را داشت

ولی گفت کامل نیست چون بعضی هاش سانسور شده!

من هم جواب دادم من دقیقا” همان سانسور شده هاش رو می خوام!

برای من خیلی عجیب بود که حتی سخنرانی های امام خمینی را هم سانسور کرده باشند. من مطمئن بودم امام خمینی حرف خلاف شرع نزده و وقتی تحقیق کردم متوجه شدم بیشتر مطالبی از امام که سانسور شده مربوط به حقوق مردم و آزادی بوده است.

این روزها تیوریسین های زیادی پیدا شده اند که بحث ولایت فقیه را مورد بحث قرار می دهند ولی نظر آنها با نظر امام که خودش ارائه دهنده نظریه ولایت فقیه است، تناقض دارد.

این کلیپ را ببینید:



دانلود با فرمت ۳gp

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 22:34

2 تا نکته:
1-همونطور که در این کلیپ مشاهده میکنید، به گفته خود حضرت امام، سرنوشت هر ملتی دست خود اون ملت هست و در نتیجه هر چه که ملت انتخاب کرده اند ، همون ملاک کار ،خواهد بود
2-آرم شبکه 1 در بالای این کلیپ نشون دهنده اینه که این کلیپ از صدا و سیما پخش شده،در این صورت پس سانسور نشده...

جاوید پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 03:04

بهتر بود مطالب رو میخوندین بعد نظر میدادین
ایشون گفتن نظر امام با چیزی که امروز هست خیلی فرق داره
نگفتن اینا قسمت های سانسور شده هست
شتاب زده عمل کردن هم یکی دیگر از مشخصه های افرادی مثل شماست

احمد پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 15:23

/برای من خیلی عجیب بود که حتی سخنرانی های امام خمینی را هم سانسور کرده باشند/ جناب جاوید؛ فکر میکنم جمله خودتون بیشتر مناسب خودتون باشه:/بهتر بود مطالب رو میخوندین بعد نظر میدادین/

آشنا شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 21:49

جالب بود
ممنون آقای رودسرابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد