KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

جوشاندن آب برای از بین بردن نیترات بی فایده است

بعد از اینکه وزیر بهداشت رسما" اعلام کردن نیترات آب تهران بالاتر از حد مجاز است. امروز باخبر شدم بعضی از خانم های خانه دار در یک اقدام  خلاقانه و من درآوردی  اقدام به  جوشاندن آب شرب مصرفی شان کرده اند.

اطمینان داشته باشید این کار هیچ فایده ای ندارد و کمترین تاثیری در کم کردن نیترات آب ندارد و فقط باعث اتلاف انرژی می شود.

در ضمن با اینکه اعلام شده بود این آب فقط برای خانم های باردار و کودکان زیر دو سال مضر است ولی نمی دانم چرا خیلی از دوستان و آشنایان من، یا خودشان را باردار فرض کرده بودند یا کودک شیرخوار!



جالب اینجاست وزیر نیرو در واکنش به صحبت های وزیر ارشاد گفته است آب تهران هیچ مشکلی ندارد ولی مجددا" وزیر بهداشت با رد اظهارات وزیر نیرو در خصوص کیفیت مطلوب آب تهران گفت: آب تهران برای نوزادان و زنان باردار قابل شرب نیست و وزیر نیرو مسئول گفته های خود می باشد.

در ضمن امروز قیمت آب معدنی در تهران بالا رفت و با اینکه قبلا" قیمت آب معدنی در تمام نقاط شهر یکسان بود ولی امروز مغازه دارها هر کدام آب معدنی را با قیمت دلخواه خودشان به فروش می رساندند.

یادم هست چند وقت پیش که به چشمه اعلای دماوند رفته بودیم . چند نفر داشتند ظرف های 20 لیتری را از آب چشمه اعلاء پر می کردند که وقتی پرسیدیم، متوجه شدیم اینها ازشهر قم فقط برای بردن آب به این چشمه می آیند!

حالا با این وضع بعید نیست تا چند وقت دیگر تهرانی ها برای بردن آب، جلوی چشمه اعلاء صف بکشند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد