KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

اندر احوالات عقایدمان (دانلود کتاب اصول عقاید)

فکر کردم حالا که دیگه امتحانا تموم شده و دوستان سرشون یک مقدار خلوت شده


دوستایی که اهل دل هستند رو براشون یه کتاب معرفی کنم شاید خوشتون اومد


توصیه می کنم این کتاب رو از دست ندید


حداقل توی بالا بردن فهم و عقایدمون نسبت به دینمون بی تاثیر نیست


اصول عقاید ( توحید ) (حجة الاسلام والمسلمین محسن قرائتى)


دانلود کتاب در ادامه مطلب



اصول عقاید ( توحید ) (حجة الاسلام والمسلمین محسن قرائتى)



پسورد کتاب : download110.com

نظرات 1 + ارسال نظر
™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 09:43

منم یه کتاب دارم واسه پیشنهاد
"تاریخ شیعه در ایران" یا "شیعه چه می خواهد و چه می گوید"
اثری تاریخی از دکتر سیدرضا نیازمند

بخون ببین همه اینایی که تو گوشمون می کنن چه دری وریاییه و ما هم این چرت و پرتا رو قبول می کنیم !
واقغا از این آخوندا که با اعتقاد مردم بازی می کنن تا به شهرت و مال برسن متنفرم.
قرائتی هم سیاست خودشو داره، 2 تا تیکه به آخوندا می ندازه جلب توجه می کنه، بعد شروع می کنه شستشوی مغزی

من با قرائتی و دیگران کاری ندارم

این کتاب رو حداقل دویار خوندم

جدا هر دفعه حرفهای تازه ای داشت برام
جدا از اینکه بخوام گیر بدم نویسندش کیه یا نیست

حالا دلیل نمیشه که چون با آخوندا لجیم کتاباشونو نخونیم

از معصوم روایت هست که حتی حرف دشمنت را هم گوش کن

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد