KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

هل من مبارز؟!

ما هنوز منتظر مناظره اصلی هستیم. 

مناظره ای بین رئیس جمهور دولت سایه و رئیس جمهور دولت احمدی نژاد. 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 25 تیر 1389 ساعت 19:57

همین تایتل عربی همیچی رو نشون میده.

حمید جمعه 25 تیر 1389 ساعت 21:39

از نسل عربی دیگه کاریش نمیشه کرد

حمید توکلی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 21:49

احمدی نژاد سخنران خوبی است، حرفها و شعارهای خوبی بلد است و خوب میداند چه موقع حرف بزند که از حرفهایش بهره بردای کامل نماید!
مثلا بحث هاشمی، ناطق و امثال آن را درست در مناظره ای مطرح کرد که دنبال جمع آوری آرای مردم برای انتخابات دور دوم بود!

همه ی آن حرفها را می توانست در چهار سال ریاست جمهوری، پشت یکی از دهها تریبوی که رفته بود مطرح کند، اما صبر کرد و بعد از اتمام 4 سال حرف زد....

ما منتظر مناظره اصلی هستیم، اما مناظره ی احمدی نژاد با هاشمی، مناظره ی اصلی نیست، من مطمئنم این مرد، روزی خامنه ای را هم به پشت میز مناظره خواهد کشاند، آن مناظره، مناظره ی اصلی خواهد بود!

دکتر احمدی نژاد اساسا انسان باهوش و زیرکی است، اصلا مگر می شود که انسانی زیرک و باهوش نباشد و رئیس جمهور ایران شود؟

پیروز و پایدار باشی!

از کجا این قدر مطمئنی حمید آقا!؟! مگر این که به حرف شما آقای احمدی نژاد با رهبری مناظره کنه. اطمینان های شما به درد من نمی خورد.

متقابلا پیروز باشید.

احمد شنبه 26 تیر 1389 ساعت 00:35

تقریبا با آقای توکلی موافقم

- خاطره‌ای از کار برای غیر خدا
یک خاطره از رودهن و دماوند برایتان بگویم. خوب بعضی از مداح‌ها و آخوندها نادر هستند که طی می‌کنند، اکثرشان تبلیغ می‌روند، هر چه دادند، خدا بدهد برکت! معنای اخلاص هم این نیست که پول نگیرید، معنای اخلاص این است که به قصد پول حرف نزن! به مردم هم نگو پول بده، اما اگر مردم پول دادند، دستشان درد نکند. قرآن می‌گوید: «لا نُریدُ مِنْکُمْ جَزاءً» (انسان/9) یعنی من به قصد پول اینجا نیامده‌ام. یکی هم می‌گوید: «لا أَسْئَلُکُمْ ْ عَلَیْهِ أَجْراً» (انعام/90) من حرف پول نمی‌زنم. اما نمی‌گوید: «لا أخذُ» یعنی دریافت عیبی ندارد، درخواست بد است. درخواست ممنوع! دریافت مانعی ندارد. شما الان پول به من بدهید، خوشحال هم می‌شوم. اما اگر ندهید، باز هم می‌آیم. من جایی هست از اول انقلاب تا الان سی سال است حرف زده‌ام، یک ریال هم نداده‌اند، باز هم رفته‌ام. کارت را بکن، دادند، دادند، ندادند، ندادند. منتها بعضی‌ها متأسفانه طی می‌کنند. حتی در تلویزیون یا مثلاً می‌گوید: برو به حساب بریز، فیشش را بیاور، من می‌آیم سخنرانی!
یکی از این آدم‌ها زمان شاه به دماوند دعوتش کردند سی هزار تومان! آخر سی هزار تومان در زمان شاه پول دو کیلو گوشت نبود، سی هزار تومان پول یک خانه بود. بین چند جا که این بنده‌ی خدا را دعوت کرده بودند، دماوند رکورد را شکست و گفت: سی هزار تومان! گفت: دماوند می‌آیم. بین چند جا که دعوت کرده بودند، دماوند رفت. اولاً مردم دماوند وقتی به این نگاه می‌کردند، خوششان نمی‌آمد. چون نمی‌خواستند یک کسی که از دین حرف می‌زند، طی کند. طی نکن! به تو می‌دهیم، حالا یک خورده پایین‌تر و یک خورده بالاتر! آدم وقتی طی می‌کند، بیش از آن چیزی که گیرش می‌آید، عزت خودش را از دست می‌دهد. یعنی دو کیلو آبرو می‌ریزد، نیم کیلو... این‌ها نگاهشان در این یک ماه رمضان به این بنده‌ی خدا نگاه کاسب بود و نه نگاه دینی! یک روز هم مریض شد، مردم دماوند گفتند: حالا که یک روز مریض شد، ما هم یک تومان کم می‌کنیم، چون سی روز سی هزار تومان بود، خوب بیست و نه روز آمد، ما هم بیست و نه هزار تومان می‌دهیم. خوب بنده‌ی خدا نماز عید را خواند و خداحافظی کرد و حالا یا مداح بود و یا طلبه کاری نداریم. یک فولوکس داشت. در ماشین که نشست، می‌گفت: چه کنم؟ آخر با سی هزار تومان پنجاه سال پیش، خیلی می‌شد کار کرد. می‌شد طبقه‌ی بالای خانه را ساخت! می‌شد خانه را از این منطقه فروخت و رفت یک منطقه‌ی دیگری، می‌شد برای بچه‌ها یک قطعه زمین خرید، مرتب پشت فرمان فولوکس فکر می‌کرد که چه کند. در همین رودهن که ما الان هستیم، همین طور که گاز می‌داد و می‌آمد، خوب آدمی هم که سی تومان دارد و می‌آید پهلوی زن و بچه‌اش، گاز می‌دهد. زد به یک ماشین، دو ماشین به هم چفت شد و حالش گرفته شد. پیاده شدند و یک مکانیک از همین رودهن آوردند و نگاه کرد و گفت که سی تومان خرجش است. این بنده‌ی خدا گفت که من یک کار خصوصی با شما دارم، این مکانیک را چند متر عقب‌تر برد و گفت: ببین! ما مثلاً منبری بودیم، یا مداح بودیم، به هر حال دهان روزه یک ماه زحمت کشیدیم و دور از زن و بچه مطالعه کردیم و فریاد کشیدیم، تو بیا و این پول مداحی و منبر است، تخفیف بده! گفت: حالا که پول منبر است، من هزار تومانش را نمی‌گیرم. بیست و نه تومان! دماوندی‌ها هم بیست و نه تومان داده بودند. چون یک روزش را مریض شد، نرفت، آن‌ها هم یک تومان کم کردند. می‌گفت: بیست و نه تومان دماوند گرفتیم، رودهن تحویل مکانیک دادیم، از رودهن تا تهران گریه کردم، که کسی که برای خدا کار نکند، رزقش این می‌شود. بچش!
حالا آدم می‌فهمد که این دعای ماه رجب یعنی چه! دعای ماه رجب می‌گوید: «خابَ الْوَافِدُونَ عَلَى غَیْرِک‏» «خابَ» یعنی باختند، «الْوَافِدُونَ» یعنی آن‌هایی که وارد شدند، «عَلَى غَیْرِک‏» آن‌هایی که برای غیر تو وارد شدند، باختند. خیلی نخواسته باشید که چه کسی راضی باشد، چه کسی راضی باشد، خدا هم یکی است، «قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ» (اخلاص/1) هم زود راضی می‌شود، «یا سریع الرضا»! مردم هم خیلی هستند و هم خیلی دیر راضی می‌شود. بالاخره یک کسی که زود راضی می‌شود، راضی کنیم به نام خدا، یا مرتب بگوییم این را راضی‌اش کنیم، او نفهمید، او فهمید، به او برخورد... نمی‌شود. یک پرتقال را می‌شود در هوا انداخت و در درست گرفت، اما اگر پنج تا پرتقال است، آدم اعصابش خورد می‌شود و آخرش هم پرتقال‌ها بر روی زمین می‌افتد. یعنی همه‌ی مردم را نمی‌شود راضی کرد.
اگر سوزن و نخ بخواهیم برای اینکه در دهان مردم را بدوزیم، نخ های دنیا کم می‌آید. یعنی مردم حرف خودشان را می‌زنند، هر کاری کنی، حرف می‌زنند. من یک بار در مسجد الحرام نشسته بودم، دستم روی زانویم بود، با بغل دستی‌ام حرف می‌زدم، همین طور که با بغل دستی‌ام حرف می‌زدم، یک کسی آمد و دست من را بوسید و رفت، منتها من نفهمیدم، چون دستم را بوسید و گاز که نگرفت! همینطور لبش را گذاشت و برداشت، منتها من چنان سرگرم با سمت راستی بودم که اصلاً نفهمیدم، دستم را بوسید و رفت! یک نفر هم گفت: آقای قرائتی! گفتم: بله! گفت: دعا کن خدا تکبرت را بگیرد! گفتیم: خدایا تکبر من را بگیر! حالا مگر تو از ما تکبر دیدی؟ گفت: آری! یک پیرمرد آمد و دستت را بوسید، دستت را باید پیش می‌گرفتی،‌ خوب این پیرمرد است، دستت را پیش می‌گرفتی و نمی‌گذاشتی این پیرمرد دستت را ببوسد. گفتم: والا به خدا نفهمیدم! سرگرم حرف بودم، نفهمیدم! ولی حالا حواسم را جمع می‌کنم. رفت و باز حرفمان را ادامه دادیم. همینطور که ادامه دادیم، یک کس دیگری آمد ببوسد، تا آمد ببوسد، حواسم جمع بود و دستم را پیش کشیدم! دو باره دیدم یک کسی آمد و گفت: آقای قرائتی! گفتم: بله! گفت: دعا کن خدا تکبرت را بگیرد! گفتیم: چرا! گفت: حالا یک پیرمرد با یک عشقی آمد دست تو را ببوسد، چرا دستت را پیش گرفتی؟ گفتم: خدایا من چه خاکی بر سرم کنم؟ من چه خاکی بر سرم کنم؟ مگر می‌شود همه‌ی مردم را راضی کرد؟ هر کاری بکنی، یک گیری دارد. «قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ» بگو خدا! «خابَ الْوَافِدُونَ» باختند آن‌هایی که رفتند غیر از خدا را راضی کنند. «وَ خَسِرَ الْمُتَعَرِّضُونَ إِلَّا لَکَ» (بحارالأنوار/ج95/ص389) «خَسِرَ» یعنی خسارت کردند، «خَسِرَ الْمُتَعَرِّضُونَ» آن‌هایی که متعرض غیر تو شدند، خسارت کردند.
کارمان را با خدا معامله کنیم. کادو برای خدا ببرید. مردم بی‌معرفت هستند. ما یک سکه بردیم، این نیم سکه آورد. ما مثلاً سوغاتی چندی بردیم، سوغاتی چندی آورد... نه! قربانی برای ما نیاورد، ما برایش نمی‌بریم. رفت مکه با من خداحافظی نکرد، من هم دیدنش نمی‌روم. معامله نکنیم. اصلاً معامله نکنیم. برای خدا کادو ببرید، برای خدا دیدن بروید، برای خدا دعوتش کنید، معامله نکنید، چون او در عروسی دخترم نیامد، من هم در عروسی پسرش نمی‌روم، با خدا معامله کنیم.
خدایا تو را به حق محمد و آل محمد همه‌ی ما را در فکر و بیان و عمل راه مستقیم، راهی که نه افراط است و نه تفریط، راه تعادل در همه‌ی کارها هدایت بفرما!
«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

پرویزی IT شنبه 26 تیر 1389 ساعت 11:42 http://sedayerasa.ir

اولا که احمدی نژاد رییس جمهور ایران نیست ، ثانیا در حدی نیست که با پدر خوانده مناظره کنه

حیف شد! حالا چیکار کنیم؟

هوافضایی شنبه 26 تیر 1389 ساعت 21:04

آقای توکلی:اگه روزی آقای احمدی نژاد یا هرکس دیگه بخواد چنین غلطی بکنه مردم انقلابی و مومن ایران بلدن چه جوری جوابشو بدن
اگه دکتر احمدی نژاد الان تو مملکت جایی داره به خاطر اینه که میشه گفت به ارمان های امام پایبنده وگرنه سرنوشتش تفاوتی با خواص مردود نداشت
(هرچند آقای احمدی نژاد بی عیب و ایرادم نیست)

حمید توکلی شنبه 26 تیر 1389 ساعت 21:16

دوست گرامی هوافضایی!

مگر مناظره کردن، غلط کردن است؟
بدترین حالتش آن است که طرف مقابل ِ مناظره را، زیر سوال ببرد و طرف مقابل باید خودش را از زیر سوال دربیارود، یعنی آقای خامنه ای یارای درآمدن از زیر سوالات را ندارند؟


اگر دیده باشید فیلم امام رضا(ع) را، حتما مشاهده کرده اید قسمتی که در آن آن امام بزرگوار با علمای غیرمسلمان و مخالفانش مناظره ای گروهی می کند، یک نفر به چند نفر!
مناظره کردن یا زیر سوال بردن، کار بدی نیست، در صورتی بد جلوه می کند که طرف مقابل نتواند از زیر سوال رهایی یابد...


خدا را شکر که امام خمینی را در آن حد می شناسم که بدانم امثال احمدی نژاد، حتی رنگ و بوی امام راحل را هم ندارند، درست است که احمدی نژاد، دهه ی شصتی است اما امام که دهه ی شصتی نبود!
اگر بود، دهه ی هفتاد هرگز فرا نمی رسید...

ممنون از شما، پیروز و پایدار باشی!

دختر ششم حمید توکلی دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 14:42

می 10, 2009 بدست امید حسینی

http://ahestan.wordpress.com/2009/05/10/ahmadinejad-wants-debate-with-reformists/


یک سوال ساده از کاندیداهای مطرح اصلاح‌طلبان و نیز حامیان و طرفداران آنها:

چند روزی هست که هاشمی ثمره رسما اعلام کرده احمدی‌نژاد آماده مناظره با کاندیداهای ریاست‌جمهوری است. فکر می‌کنم این اولین باری است که یک رییس‌جمهور در کشور ما برای مناظره با دیگر نامزدهای انتخاباتی اعلام آمادگی کرده باشد، اما با گذشت چند روز هنوز هیچ خبری از اردوگاه اصلاح‌طلبان نیست. حتی هیچکدام از نامزدهای آنها اشاره‌ای هم به مناظره با احمدی‌نژاد نکرده است.

انتظار داشتیم که لااقل نامزدهایی که این روزها بیشتر از همه به دولت انتقاد می‌کنند و عملکرد اقتصادی و سیاسی و فرهنگی رییس جمهور را زیر سوال می‌برند، از این فرصت استفاده کنند و پیشقدم شوند و با شرکت در یک مناظره تلویزیونی و به صورت رودررو همه حرفها و انتقادات خود را با رییس جمهور مطرح کنند.

حتما قبول دارید که در روزهای گذشته، هم آقای موسوی و هم آقای کروبی سنگ تمام گذاشتند و هرجا رفتند، تا می‌توانستند علیه دولت و احمدی‌نژاد حرف زده‌اند. به نظر من اگر اصلاح طلبان به حرفهایشان اعتقاد دارند و مطمئن هستند که حق با آنهاست، چرا در یک مناظره رودررو شرکت نمی‌کنند؟

اگر هنوز «دانستن حق مردم است» و اگر همچنان به آزادی و دموکراسی و آرای عمومی اعتقاد دارند، بهتر است بجای شعار دادن و بیان حرف‌ها و انتقادهای تکراری و سخنرانی‌های یک طرفه، اسناد و مستندات و دلایل خود را علیه دولت، جمع و جور کنند و این فرصت را به مردم بدهند که در یک برنامه تلویزیونی هم حرف آنها را بشنوند و هم پاسخ رییس جمهور را. فکر می کنم این بهترین راه تشخیص و بهترین راه یک انتخاب آگاهانه باشد.

البته شخصا بعید می‌دانم اصلاح‌طلبان با این خواسته احمدی‌نژاد موافقت بکنند. 8 سال پیش هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، آقای دکتر احمد توکلی در یک برنامه زنده تلویزیونی از آقای خاتمی خواست که در یک مناظره تلویزیونی شرکت کند. پاسخ آقای خاتمی هم واقعا جالب بود. جالب از این نظر که وی برخلاف همه ادعاهایی که درباره آزادی و حق مخالف و دموکراسی داشت، با پیشنهاد و نصیحت دوستانش چند روزی را سکوت کرد و وقتی دید که توکلی برای مناظره همچنان مصمم است، اطرافیانش را برای مناظره فرستاد.

خاتمی همچنین در جواب خبرنگارانی که علت عدم حضور وی را در مناظره می‌پرسیدند، در توجیهی خنده‌دار گفت: به غیر از من 9 نفر دیگر هم نامزد هستند. اگر قرار باشد من با همه این کاندیداها مناظره کنم، چنین چیزی نه امکان دارد و نه وقتش را داریم!

البته دلایل آقای خاتمی بهانه‌ای بیش نبود. چرا که هدف احمد توکلی از مناظره، بیان حرف‌هایی بود که بعضی‌ها واقعا طاقت شنیدنش را نداشتند. (البته توکلی در این زمینه سابقه‌دار است، قبلا هم هنگام رقابت با هاشمی رفسنجانی، برنامه تلویزیونی‌اش توسط مدیر وقت صدا و سیما، یعنی محمد هاشمی توقیف و بعد از اعتراض و فشار دوستان توکلی به صداوسیما، با چند ساعت تاخیر پخش شده بود! این هم نمونه‌ای از رفتار دیروز مدعیانی که امروز دیگران را متهم می کنند!)

بد نیست بعد از گذشت 8 سال یکبار دیگر بیانیه توکلی را بخوانیم. من فکر می کنم مهمترین دلیل امتناع اصلاح طلبان از قبول مناظره، این خواسته احمد توکلی باشد : «نقد عملکرد سیاست گذرانی که سالها پست های حساس سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور را بر عهده داشتند»




بدنبال دعوت دکتر احمد توکلی از جناب آقای سید محمد خاتمی برای شرکت در مناظره‌ای تلویزیونی در پیشگاه ملت، که در روز چهارشنبه 9 خرداد ماه و در گفتگوی بخش خبری شبکه 2 سیما صورت گرفت، برخی از سیاستمداران هوادار رییس‌جمهور سکوت ایشان را شکستند. آقایان محجوب و حجةالاسلام انصاری برای شرکت در مناظره با دکتر توکلی به جای جناب آقای خاتمی اعلام آمادگی کردند!

اما این واکنش‌های سیاسی، افکار عمومی را در مقابل این پرسش قرار می‌دهد که آیا رییس‌جمهور فعلی حق رقیب انتخاباتی خود را حتی بعنوان یک شهروند ایرانی برای شرکت در یک مناظره با شخص ایشان نادیده می‌گیرد؟ یا آنکه در این مناظره پرسشهایی مطرح خواهد شد که مسئولیت پاسخ به آن را بایستی دیگران بعهده بگیرند؟

به هر تقدیر با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره تبلیغات، به عنوان شهروند ایرانی و در جهت فراهم کردن زمینه انتخاب آگاهانه، از وجدان صادق و آزادی‌خواه جناب آقای خاتمی می‌خواهیم دعوت دکتر توکلی را برای شرکت در مناظره بپذیرد.

آنچه دکتر توکلی می‌خواهد در این مناظره دنبال کند، نقد عملکرد سیاست‌گذارانی است که بیش از 12 سال در پست‌های حساس سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور در طول حاکمیت سه دولت باقی مانده‌اند و حتی سیاست‌هایی که در قالب مفاهیم جدید به مردم ارائه می‌شوند نیز توسط همان مجریان تعقیب شده است!




نوشته شده در سیاست | برچسب‌ها مناظره, مهدی کروبی, میرحسین موسوی, محمود احمدی نژاد, هاشمی رفسنجانی, انتخابات, احمد توکلی, ریاست جمهوری | 55 دیدگاه

55 پاسخ
در می 10, 2009 در 9:07 ق.ظ. | پاسخ احمد طالبی
درخواست توکلی برای مناظره با خاتمی بیش از هر چیز اقدامی تبلیغاتی بود. او به سبب اینکه حمایت رسمی هیچ کدام از گروهها و احزاب را با خود نداشت، در رده هشت کاندیدای دیگری محسوب می شد که سودای رقابت با خاتمی داشتند. از این رو می خواست از طریق مناظره با خاتمی، خود را به عنوان اصلی ترین منتقد رییس جمهور مطرح نماید که خاتمی هوشیارانه این درخواست را رد کرد.
توکلی اگر واقعا می خواست سیاستها را نقد کند چرا حاضر نشد با نمایندگان خاتمی مناظره نماید؟
در مورد مناظره با احمدی نژاد هم زیاد عجله نکنید. هنوز نهال نکاشته به دنبال برداشت میوه هایش نروید.
آهستان: سلام و ممنون. دلیل شما خنده دار تر از دلیل خاتمی بود. یعنی همه جا فکر طرف را می خوانند بعد با او مناظره می کنند؟ شما رد مناظره را نشان دهنده هوشیاری خاتمی می دانید؟ این چه توجیهی برای رد مناظره از سوی خاتمی است؟ پس به نظر شما اگر کسی عضو هیچ جناحی نباشد، نباید او را به حساب آورد؟ اتفاقا این نشان دهنده استقلال توکلی بود که راستی ها از او حمایت نکرده بودند. بهتر است دنبال دلیل دیگری باشید دوست عزیز.

در می 10, 2009 در 9:49 ق.ظ. | پاسخ مینو
اینکه کسی مثل احمدی نژاد با حمایت مراکز قدرت دهانشو باز کنه و هرچی بخواد بگه اسمش نمیشه مناظره. مگه نوچه های اون مثل روانبخش و رسایی توی مناظره ها چی میگن؟ فقط بلدن بگن که شما به اسلام خیانت کردید. شما به ولایت فقیه توهین کردید و … و مدرک در این مورد رو کنن!! پوپولیستی مثل احمدی نژاد حتی اجازه نمیده صحبت به مسائل مهم و اساسس که خواست ملت برسه.
البته تو هم زود قضاوت نکن. صبر کن کار شورای نگهبان تمام شه و کاندیداهی نهایی رو اعلام کنه. مطمئن باش مناظره با احمدی نژاد برای هر کاندیدایی بزرگترین برگ برنده بونه. اینجا ایرانه نه کلمبیاست و نه ژنو و کسی نمیتونه به مردم دروغ بگه. البته من شک دارم صدا وسیمای ایران اجازه بده یک مناظره بیطرفانه انجام بشه.

در می 23, 2009 در 8:48 ق.ظ. | پاسخ محمد رضا
متاسفانه طرفداران آقای موسوی فقط به هو و جنجال کردن عادت دارند و حتی تحمل کوچکترین انتقادات به آقای موسوی را ندارند .
آیا قضاوت در مورد مناظره انجام نشده منطقی و عقلائی است .
آیا اتهام پوپولیست به کسانی نمی چسبد که سید بودنشون تو سر مردم میزنند و به جای ارائه راه کار فقط به تخریب دولت نهم می پردازند و می خواهند موجی را در جامعه ایجاد کنند و از این طریق به قدرت دست پیدا کنند.

در می 10, 2009 در 10:04 ق.ظ. | پاسخ حسینی
“…پاسخ آقای خاتمی هم واقعا جالب بود. جالب از این نظر که وی برخلاف همه ادعاهایی که درباره آزادی و حق مخالف و دموکراسی داشت، با پیشنهاد و نصیحت دوستانش چند روزی سکوت کرد…”

شما مثل اینکه مستحب موکد میدونی هر چی می نویسی یه لگدی هم به آزادی و حق مخالف و دموکراسی بزنی…باشه عیب نداره…ولی خداییش این دیگه خیلی بی ربط بود !!!
اینکه کسی نخواد با یکی دیگه صحبت کنه این مخالف آزادی بیان و دموکراسیه!!!؟؟……..کسی نگفته آقای فلانی حق صحبت نداره، گفته من باهاش صحبت نمی کنم…خیلی واضحه ، نه ؟؟
علت مناظره نکردن یه بحث دیگه است و ربطی به این مفاهیم نداره

در می 10, 2009 در 10:06 ق.ظ. | پاسخ حسینی
ضمنا در مورد مناظره کردن یا نکردن زیاد عجله نکن … جوجه رو آخر پاییز میشمرن

در می 10, 2009 در 11:57 ق.ظ. | پاسخ سحر
اگر محمود احمدی نژاد قول بده متن سخنرانی تکراریش که صحبت از گل و بلبل و دوستی و مهر عطوفت و دروغ و ریا و … است بزاره تو جیبش از حفظ هم نخونه یکم فکر کنه بعد جواب بده اره

البته باید قول بدید دستگاه دروغ سنج بهش وصل کنید که در صورت پاسخ اشتباه کف پاشو قلقلک بده بد نیست

البته بهش یاداوری کنید هولوکاست به انتخابات ما و مردم ما و مملکت ما و مجلس و کوچه و خیابون ما هیچ ربط نداره که هیچ کاملا نامربوط هم هست

و بهش بگید که ما هم میدونیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست

پس گمون نکنم هیچ حرف دیگه ای بتونه بزنه

چون تمام سخنرانی هاش همیناست که گفتم

:دی

در می 10, 2009 در 3:12 ب.ظ. | پاسخ محمد
دمت گرم آبجی

در می 10, 2009 در 3:21 ب.ظ. | پاسخ رضا
اگه احمدی نژاازحفظمیخونه
خاتمی بلد نبود که حفظکنه

در می 23, 2009 در 8:53 ق.ظ. | پاسخ محمد رضا
تا کی میخواهید با تهمت زدن به دولت مقاصد خودتون را پیش ببرید خانم محترم آیا این صحبت ها از آگاهی کم شما در مورد مسائل مملکت خبر می دهد

در می 10, 2009 در 2:33 ب.ظ. | پاسخ سعید
این جماعت اگه حرفی برای گفتن داشتند یه یه سابقه روشنی داشتند که میتونستند بهش استناد و افتخار کنند که دیگه مشکلی نداشتند . مناظره هم می کردند.
اما فقط بلدند بلندگو دست بگیرنو دروغ ببافند و تمسخرو تهمت و …
مگه مناظره رسایی و ابطحی رو نخوندی؟ابطحی از اول تا آخر عین این بچه های مدرسه ای که سر استقلال و پرسپلیس بحث می کنند داشت تیکه مینداخت و کری میخوتد.اگه کردان و مشایی رو از حرفاش فاکتور میگرفتی چیزی نمیموند.
بقیه شون هم همینند.

در می 10, 2009 در 2:39 ب.ظ. | پاسخ داوود
عمو تو حتی منو تو شخصیت ها هم لینک نکردی؟ ای بابا

در می 10, 2009 در 2:41 ب.ظ. | پاسخ حامیان مردمی دکتر احمدی نژاد » آیا اصلاح‌طلبان با احمدی‌نژاد مناظره می‌کنند؟/ آهستان
[...] آیا اصلاح طلبان با احمدی نژاد مناظره می کنند؟ ۲۰ / اردیبهشت / ۱۳۸۸ - ساعت: ۴:۱۲ ب.ظ [...]

در می 10, 2009 در 2:58 ب.ظ. | پاسخ سارا
کاملن حرفتون درسته. خب اگه واقعن حرفی دارن باید رو در رو بگن وگرنه پشت سر طرف حرف زدن و تخریب کردن کاری نداره! تو مناظره همه چیز مشخص میشه

در می 10, 2009 در 3:08 ب.ظ. | پاسخ شفق
اینها بلدند فقط جلوی طرفداران متعصب شان حرف بزنند و انتقاد بکنند و مورد تشویق قرار بگیرند. حتی در میتینگ هایشان فرصت اظهار نظر به مخالفین نمیدهند و تحمل شنیدن حرف دانشجویان مخالف را ندارند جطور میتوانند در برابر میلیونها بیننده سنگ روی یخ شوند.

در می 10, 2009 در 3:54 ب.ظ. | پاسخ محمد حسین
بسم الله الرحمن الرحیم

خیلی دلم می خواهد که ببینم در یک پخش زنده این مخالفان که حرف هایشان سراسر تناقض و فحاشی است (نمونه هایش را در کامنت ها می بینید) در مقابل منطق دکتر احمدی نژاد چه می کنند؟ حرف های اخیر میرحسین را که شنیده اید (انحلال شوراها، سازمان مدیریت، 400 میلیارد دلار، کم شدن سرمایه اجتماعی و …). جالب خواهد بود که میزان تسلط ایشان بر امور اقتصادی در یک مناظره با رئیس جمهور برای طرفداران بی ادبش مشخص شود. آن زمان معلوم می شود این امام زاده ای که بعضی برای او آخرت خود را می فروشند، چند مرده حلاج است.

در می 10, 2009 در 5:22 ب.ظ. | پاسخ رضا
اقتصاد سیب زمینی، پیاز که مناظره نمی خواهد، می خواهد؟
ضمن اینکه تبریک میگم. جناب دکتر! کردان مشاور پزیدنت شدند، دوباره!

در می 10, 2009 در 5:44 ب.ظ. | پاسخ شفق
مینو خانم در دانشگاه کلمبیا یا دوربان احمدی نژاد با اتکاء به کدام قدرت حرف میزد . خانم عزیز کمی انصاف چیز بدی نیست هر چند این روزها در اردوگاه اصلاحات به اکسیر کمیابی تبدیل شده است . ضمنا بدینوسیله از مدیر محترم سایت که نظرات مخالف را هم منعکس میکند بی نهایت متشکرم چون من در چند مورد و بدون بکار بردن کوچکترین توهینی در سایت قلم نیوز مطلب نوشتم ولی یکی را هم انعکاس ندادند ولی شما مطالب سراسر توهین آنها را منعکس میکنید. ادعای آزادی بیان مهم نیست عمل به آن مهم است و افراد بیطرف به عملکردها نگاه میکنند نه به ادعاها . پیشنهادم به شما اینست که شما جواب ندهید ادبیات اینهاخود گواه میزان حقانیتشان است به دوستداران احمدی نژاد هم برادرانه توصیه میکنم از تخریب کاندیداهای عزیز بپرهیزند بالاخره اینها هر کدام حقی در انقلاب دارند که نباید بعلت تعصبات نادیده گرفته شود.

در می 10, 2009 در 7:34 ب.ظ. | پاسخ میثم
با سلام
جریان اصلاحات شبیه شتر مرغی است که وقتی گویند بار ببر میگوید
من مرغم وقتی گویند بپر مگوید شترم

وقتی بهشون بگن مناظره میگن مناظره نمیکنیم
وقتی بهشون بگن مناظره نمیکنیم میگن بیایید مناظره

کار همیشگی اونهاست

در می 10, 2009 در 8:48 ب.ظ. | پاسخ saeed
هر وقت صدا و سیما جرات کرد سخنان دانشجویان منتقد در برنامه منطقه آزاد را کامل پخش کند آن وقت ما هم مناظره می کنیم!

آخه نزدیک انتخابات یه جوری ژست دموکرات بودن می گیرید اصن آدم شک می کنه هی با خودش میگه:

یعنی این همون امیده اقتدارگرای خودمونه!؟

در می 10, 2009 در 8:54 ب.ظ. | پاسخ مهدی
در مورد تغییر نام آحمدی نژاد هم مطلبی بنویسید.
http://www.president.ir/piri/media/mid/33492.jpg

در صفحه ی توضیحات شناسنامه ایشان مطالبی از تغییرات درج شده است

در می 10, 2009 در 10:12 ب.ظ. | پاسخ سید شریف
با نام خدا
از برخی دوستان چپی اتصاف بیشتری انتظار میرود . لا اقل به همان اندازه که برای افراد عادی جامعه در گفتار(نه در رفتار) ارزش قائلند برای رئیس جمهور مملکت هم ارزش قائل باشند اخه همان دمکراسی که بزرگان شما این همه سنگش را به سینه می زنند حکم میکند که برای نماینده اکثریت مردم به احترام رای اکثریت باید احترام قائل بود تا اینکه دوران 4 ساله اش تمام شود بعد هر چی خواستید بگید اما الان فقط انتقاد بدون تخریب.
اخه ما یک تیم فوتبال دسته چندم مان به یک مسابقه خارجی می رود و با اینکه حقش نیست به اب و اتیش می زنیم که تمام حرکاتش را توجیه کنیم و اگر یک گل بزند هورا و… حال مارا چه می شود که رئیس جمهور کشورمان به هر محفل بیرونی یا درونی میرود عده ای فقط منتظرند سفر تمام نشده انگار که از قبل انتقادات را نوشته باشند دسته جمعی شروع به هو کردنش می کنند غافل از اینکه این عمل مثل تف سربالا در نهایت نصیب منافع کشور وخود این اقایان می شود.حتما این اقایان درباره امام هم که گفته:( اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود) نیز چنین نظری دارند اما جرات بیان ندارند.
در اخر با نظر شفق کاملا موافقم . من نیز در سایت های اصلاحات شاید الان بیش از 20 بار نظر داده ام اما با اینکه توهینی نکردم ظاهرا فقط به دلیل مخالفت با نظرات انها دریغ از یک بار نمایش نظرم وحتی نمایش یک نظر مخالف. ظاهرا 100 درصد نظر دهنده ها با انها موافقند.(الله اعلم)

در می 10, 2009 در 10:37 ب.ظ. | پاسخ محمد
جناب آهستان
امیدوارم بازم مثل دوستانتان نباشید و سربه راه شده باشید! و سانسور نکنید!
دوست عزیز خاتمی یا موسوی کجا با جناب احمدی نژاد مناظره کنند؟!
تلویزیون که من تا حالا مناظره درستو حسابی ندیدم!
در مورد حرف های موسوی هم فکر نمی کنم شما جوابی برای پول نفت یا بقیه سوالاتش داشته باشید.
پول نفت زمانی که نفت 150 دلار بود چه شد؟! آیا به مردم داده شد؟ آیا صندوق پر شد(خالی شد ولی پر نشد!)؟! چند کارخانه و سد تمام شد؟
هر بچه ای میتونه با شما مناظره کنه! بقیه حرف ها رو هم آقای حسینی گفتند.
شما حاضر هستید با من مناظره کنید؟!

و نکته آخر اینکه گند توکلی هم در اومد و توکلی هم شما رو حمایت نمی کنه!
پیروز باشید.

در می 10, 2009 در 10:52 ب.ظ. | پاسخ عدالتخواه
سلام
قطعا نمی ایند شک نکنید
والعاقبة للمتقین

در می 10, 2009 در 10:56 ب.ظ. | پاسخ رضا نادر زاده
1-دولت احمدی نژاد چیزی برای گفتن ندارد.270 میلیارد دلار پول نفت کجا رفت؟ فرض کنید در این چهار سال 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده باشید. بقیه اش چی شد؟ دولت بی نظم احمدی نژاد کشور را 20 سال عقب نگه داشته است. وای به حال اون رییس جمهور بدبختی که بیاد این همه خرابکاری ها را درست کند. 2-در ضمن باید تیم اقتصادی سیاسی هر کاندید بیاد برای مناظره چو کل دولت داره کار میکنه. 3-بنده معتقدم اگر احمدی نژاد صدا و سیما در اختیارش نباشه و مانند بقیه کاندیداها باهاش رفتار کنن و پول بیت المال را برای تبلیغات به هدر نده و دانش آموزان مظلوم و کارکنان ادارات را به میتینگ تبلیغات ایشان به نام سفز استانی نیارن برای شورای یک روستا هم شاید رای نیاره

در می 23, 2009 در 8:59 ق.ظ. | پاسخ محمد رضا
جهت اطلاع جناب عالی عرض می کنم که این مملکت اونقدر ها هم بی حساب کتاب نیست . هنور شهرام جزایری ها و حسین کرباسچی ها از یادمان نرفته است هنوز هواپیمای آقای خاتمی را فراموش نکردیم و هنوز قرار داد های افتضاح دولت اصلاحات در ذهن ما است

در می 10, 2009 در 11:19 ب.ظ. | پاسخ محمد عبادی
بنده بازنشسته سال 86 هستم. در آن زمان نزدیک انتخابات نبود و آقای احمدی نژاد نیاز به رای مردم را احساس نمی کرد و پاداش پایان خدمت ما را به سهام بی ارزش به اصطلاح عدالت کردند.هرچه اعتراض می کردیم فایده ای نداشت. گوش احمدی نژاد و دولتش کر شده بود و صدای ما را نمی شنید. حتی اگر اجتماعی برای اعتراض صورت می گرفت اجازه نمی دادند. فقط به احمدی نژاد و دولتش نفرین می کردیم. طی سه مرحله پاداش ما را پرداختند.تیرماه 87 و آبان 87 و بقیه آنرا اردیبهشت 88 یعنی پس از دو سال پرداخت کردند.احمدی نژاد زمانی پاداش ما را پرداخت کرد که تورم 25 درصدی دولت ظالمش ارزش پولمان را نصف کرده بود.اما امسال که احمدی نژاد به انتخابات نزدیک شده بود و نیاز به رای داشت پاداش پایان خدمت و کلیه مطالبات عقب افتاده فرهنگیان را پرداخت کرد. فرهنگیان خود می دانند که همه اینها بخاطر انتخابات بوده است و احمدی نژاد طرفدار آنها نیست.اگر طرفدار فرهنگیان بود سالهای پیش اینکار را می کرد. من که از احمدی نژاد ناراضی هستم امیدوارم خدا هم از ایشان ناراضی باشد. اگر عدالت این است که احمدی نژاد می گوید من طرفدار ظلم هستم. اگر شهامت دارید این متن را درج کنید. شرمتان باد شما که دانش آموزان و کارکنان دولت را به خیابانها می کشید و انها را بعنوان طرفدار خود در صدا و سیما به رخ می کشید. آقای احمدی نژاد مطمئن باش تو رای نداری چون بینهایت ظلم کرده ای.

در می 11, 2009 در 12:00 ق.ظ. | پاسخ فهیمه
آقای محترم در این موقعیت که رئیس جمهور محبوب شما با شعار و عوام‌فریبی در این 4 سال تک تک شهرهای ایران برای خودشون تبلیغ کردند و صدا سیما هم بلندگوی تبلیغاتی ایشون شده و روزنامه‌های دولتی هم که با هزینه‌ی بیت‌المال چاپ می‌شن دست به تخریب دیگر کاندیداها میزنن باید به آنها حق داد که از این فرصت کوتاه استفاده کنند و به شیوه و روش خودشون دست به تبلیغات بزنند و رد کردن مناظره با شخصی که 4 سال حرفهای تکراری زد و آمارهای دروغین داد درست‌ترین کار هست و من امیدوارم که تا پایان مهلت تبلیغات هم کسی حاضر به مناظره با یک شخص دروغگو نشه.

در می 11, 2009 در 6:18 ق.ظ. | پاسخ سید مجتبی
بابا مناظره کنند که چه ؟ کروبی که بنده خدا سکته ای هست و وسط جلسه کارش به ccu و زبانم لال قبرستون می افته ؛ تازه اگه بخواد بیاد باید یه لشگر مشاور و عباس عبدی و کرباسچی و اره اوره شمسی کوره دنبال خودش راه بیاندازه ؛ بیا و تماشا کن !!
میر حسین هم که همون شعارهای عمل شده ی احمدی نژاد رو میده ؛ با یه کمی چاشنی روشنفکری و اپزسیونی برای خر کردن طرفداران اصلاحات .
آقا محسن هم اگر می تونست چیزی رو به سامان بیاره ؛ از بچه ی ناخلف خودش شروع میکرد. . جنگ رو هم که اون پیش نبرد . نفس مسیحایی امام راحل بود و همت بسیجیان بی نام ونشان و درایت همت ها ؛ متوسلیان ؛ کاظمی ها و…
خاتمی هم اگر مناظره نمی کرد چون چیزی از خودش نداشت . آخه اون مادر مرده از اقتصاد و سیاست چی می فهمید. اون طوری باید یه کامیون دست نوشته عباس عبدی و مهاجرانی و … بار میکرد در صدا و سیما…

در می 11, 2009 در 7:56 ق.ظ. | پاسخ پویا
lمن متاسفم برای شما صاحب سایت و بقیه که کل مملکت رو در وجود فقط جناب هاله نور و کروبی و میر حسین می بینید. یعنی مملکت ما اینقدر قحط الرجاله.
این دایره بسته کی باید باز بشه تا افراد نخبه و بی طرف و بدون بیماری مملکت رو اداره کنند.
آ]ه احمدی >ژاد کجای کارش قابل دفاع است .
من دوست دارم تو یک پست مستقل تمام اقدامات مثبت آقای احمدی نژاد رو عنوان کنید.
نمی دونم مملکت باید به چه روزی بیافته که تو سرتو از توی برف دربیاری و ببینی.
امروز همشهری نوشته کارخانه های قند و شکر کشور تعطیل شد. فکر کنم این اخرین دسته گل آقاست.
ذخایر ارزی همش رو به نابودی رفت بدون بهره برداری مثبت.
دلال ها ثروتمند تر و فقرا فقیر ترشدند.
فساد بیشتر از قبل
خفقان بیشتر از قبل
آخه دوست من تلوزیون که جرات نداره گفتگوی کامل 4 تا دانشجو رو پخش کنه چطور می خواهد مناظره بی طرفانه رو پخش کنه
یک بار عبدالعلی زاده اومد تو برنامه شب شیشه ای برنامه تعطیل شد
فک نمی کنی دیگه بسه این همه اراجیفی که به هم می بافی
رئیس جمهوری که هنوز بلد نیست صحبت کنه و فن بیان نداره ……………

در می 11, 2009 در 8:07 ق.ظ. | پاسخ امید
حالا که برای اولین بار در تاریخ ایران بالاترین مقام اجرایی کشور حاضر شده با منتقدین و مخالفین و رقبای انتخاباتیش مناظره کنه ، عزیزانی که شهر به شهر وده به ده به نقد و تخریب این دولت کمر همت بسته اند این فرصت تاریخی را از ملت ایران نگیرند و مردم بیینند که هشت سال دیگران شعار دادند دولت پاسخگو و دولت دیگری حاضر شد به شعار گروه مخالفش عمل کند ولی حامیان همان دولت شعار از پرسش و پاسخ رو در رو طفره رفتند.
دوستان اصلاحاتی اگر در آنچه به دولت نهم نسبت می دهند صادقند بیایند و احمدی نژاد را در این مناظرع محاکمه کنند وتکلیف انتخابات را آنگونه که می خواهند معین کنند. و اگر صداقتی در دل ومنطقی برای گفت و گو ندارند که هیچ ، همان بهتر که از مناظره فرار کنند که از قدیم گفته اند:” پسته بی مغز چو لب را وا کند رسوا شود”

در می 11, 2009 در 8:27 ق.ظ. | پاسخ فهیمه
شما فقط کامنت‌هایی رو تایید می‌کنید که موافق شما باشه و اگر هم مخالف شماست منطقی نباشه تا بتونین به راحتی مسخرش کنید خندم میگیره از آدمی که اومده و تشکر کرده که همه رو تایید میکنید:)) شما هم مث دولت خدمتگذارتون گوشتون فقط برای شنیدن حرفهای متملقانه بازه. متاسفم

در می 11, 2009 در 12:52 ب.ظ. | پاسخ محمد
به نظر من کاری تو دنیا ساده تر از مناظره با یک آدم پوپولیست نیست!
آخه کسی که تو روز 9 آمار دروغ میده
کسی که نه در تعطیلی شوراها و سازمانها کارهای عقانی کرده و نه در برپایی یک سری نهادها
خوب معلومه هر ننه قرمی می تونه با دوتا گند کاری( که البته در مورد دولت فخیمه به بیش از 2000 گند کاری میرسه) زیرآبش رو زد
شماها هم بهتره از حالا یک فکری برای یک کاره آبرومند برا خودتون باشید
انقدر پاچه خواری و کاسه لیس نکنید!
این کارها آخر عاقبت نداره

در می 11, 2009 در 12:52 ب.ظ. | پاسخ محمد
به نظر من کاری تو دنیا ساده تر از مناظره با یک آدم پوپولیست نیست!
آخه کسی که تو روز 9 آمار دروغ میده
کسی که نه در تعطیلی شوراها و سازمانها کارهای عقلانی کرده و نه در برپایی یک سری نهادها
خوب معلومه هر ننه قمری می تونه با دوتا گند کاری( که البته در مورد دولت فخیمه به بیش از 2000 گند کاری میرسه) زیرآبش رو زد
شماها هم بهتره از حالا یک فکری برای یک کاره آبرومند برا خودتون باشید
انقدر پاچه خواری و کاسه لیس نکنید!
این کارها آخر عاقبت نداره

در می 11, 2009 در 12:52 ب.ظ. | پاسخ محمد
به نظر من کاری تو دنیا ساده تر از مناظره با یک آدم پوپولیست نیست!
آخه کسی که تو روز 9 آمار دروغ میده
کسی که نه در تعطیلی شوراها و سازمانها کارهای عقلانی کرده و نه در برپایی یک سری نهادها
خوب معلومه هر ننه قمری می تونه با عنونا دوتا گند کاری( که البته در مورد دولت فخیمه به بیش از 2000 گند کاری میرسه) زیرآبش رو زد
شماها هم بهتره از حالا یک فکری برای یک کاره آبرومند برا خودتون باشید
انقدر پاچه خواری و کاسه لیس نکنید!
این کارها آخر عاقبت نداره

در می 11, 2009 در 2:30 ب.ظ. | پاسخ آتش
باعث تاسف است.اگر در این دو سال یکی از این مخالفان را پیدا کردید که انتقادشان با سند و مدرک باشد؟من یک آدم بی طرف هستم و تصمیم دارم که از بین کاندیداها یکی را انتخاب کنم.هر دولتی محسنات و معایبی دارد.بنده به شخصه با نظرات دوستان بالا در بسیاری موارد مخالف هستم.باعث تعجب است که مخالفان هیچکدام به معایب واقعی احمدی نژاد اشاره ای نمیکنند و دقیقا نکات مثبت دولت را ، اشتباه و ایراد تلقی میکنند و نمیدانم چرا؟مثلا عدم امحاء محصولات خرید تضمینی کشاورزی را که به نظر من تدبیر مثبت دولت این دوره بوده که برخلاف روال سنوات قبل که مازاد را ظاهرا امحاء میکردند (در حالیکه من خودم در مورد سویا شاهد بودم که بعد از تهیه و تائید صورتجلسه حتی یک گرم از آنها نابود نشدند و بلافاصله توسط برخیها در بازار با قیمت های خیلی نازل پخش شد ) را تبلیغ انتخاباتی عنوان میکنند در صورتیکه از 8 ماه پیش این کار توسط دولت انجام میشد و کسی چیزی نمیگفت.شما به هر آدم عاقلی بگوئید بهتر است دولت محصول مازاد را مجانی پخش کند یا از بین ببرد ، نظر به توزیع مجانی آن میدهد تا نابودی آن.
من برای شناسائی کاندیداها خیلی سعی کردم ولی موفق نشدم.آخر هیچکدام از آنها تا بحال برنامه ای ارائه نکرده اند.خدا وکیلی دو ماه منتظر انتشار برنامه اقتصادی میر حسین بودم.ولی متاسفانه پس از انتشار دیدم که ایشان هیچ راه کار عملی ارائه نکرده اند.مثلا گفته اند که راه تعالی اقتصاد ، تقویت بخش خصوصی است.خب همه ما این را میدانیم ولی شما چه برنامه ای برای مهار بانکهای افسار گسیخته دارید که حرف خود دولت را هم گوش نمیکنند وبجای هدایت سرمایه به طرف تولید هر کاری با انها میکنید ، بازیا پولها به جیب مشتریان خوش حسابشان رفته و باز دلالی و سوداگری و نهایتا معوقه و یا یکدفعه دربها را میبندند.از کجا معلومه که اگه انتخاب شدید از دولت فعلی بهتر عمل کنید و وضع بدتر نشود.آخر ما که جادوگر نیستیم.ایشان خدا وکیلی از روزی که خود را مطرح کرده غیر از اینکه هی گفته دلارهای نفتی کجا رفته و پرداختن به مشکلات پیش پا افتاده ای مثل گشت ارشاد و…..که مشکل در صد خیلی کمی از مردم است،پرداخته.هیچکدام از کاندیداها تا بحال راه کار و برنامه نداده و فقط ایراد گرفته اند.خب معلوم است ایراد وجود دارد و ایراد گرفتن که گاری ندارد در آینده شما هم که مسئول باشید ، در اجرا حتمااشتباه میکنید.مهم اینست که شما چه برنامه هائی دارید و نه اینکه دولت فعلی برنامه هایش چیست و چنان است و اشتباه است و…اصلا هیئت دولت فعلی را دادگاهی و همه را اعدام کرده ایم تا خیال همه راحت شود.خب شما چکار میخواهید بکنید و چه برنامه ای دارید؟این مهم است که متاسفانه خبری نیست.در ضمن من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی اینقدر که شما فحش و بدو بیراه به او میگوئید و مستقیم بارها کاندیداها ایشان را مورد حمله قرار داده اند،من تا بحال با چشمها و گوشهای خودم نشنیده ام که ایشان در محفلی و یا سمینار و جلسه و صدا و سیما و….به کسی توهین کرده باشد.مگر قضیه گربه دزده باشه که تا چوب را بر میداره فرار میکنه و یا دزده که از دیوار میپره تو مردم و فریاد میزنه آهای دزد، آهای دزد،وخلاصه هر موقع هم که زبانشان را تکان میدهند ، اخبار دست اولی درز میکند، مثل همین قضیه امحاء و یا صنایع نساجی و…..

در می 11, 2009 در 3:45 ب.ظ. | پاسخ جمالزاده
آزادی بیان ؟ تحمل حرف مخالف ؟ دموکراسی‌خواهی ؟
“سیاسمتداران بی‌شرمی که 17 میلیون رای مردم را پادگانی می‌دانند چه بویی از آزادی بیان بردند ؟ اگر این‌ها بر مسند باشند تمام مخالفانشان را انگ می‌زنند . ایهاالناس ! من ، برادرم ، خواهرم ، دوستانم به احمدی‌نژاد رای دادیم ولی کدوم پادگان ؟! ما پادگانی نبودیم.”
آزادی بیان ؟ تحمل حرف مخالف ؟ دموکراسی‌خواهی ؟
این‌ها فقط ورد زبون بعضی‌هاست . درسته که به دکتر احمدی‌نژاد انتقادات زیادی دارم ولی با این حال شک نکنید که هیچ کدام از این حاضرین در صحنه نمی‌توانند این موج ویرانگر تخریبشان علیه دولت نهم را با شخص احمدی‌نژاد روبرو کنند و آن موقع است که پرده‌ها برای حامیانشا نیز کنار ‌می‌رود. شک نکنید که مهندس موسوی و شیخ کروبی به هر بهانه‌ی از زیر بار این پیشنهاد فرار خواهند کرد.

در می 11, 2009 در 4:17 ب.ظ. | پاسخ علیرضا
saeed گفت :”هر وقت صدا و سیما جرات کرد سخنان دانشجویان منتقد در برنامه منطقه آزاد را کامل پخش کند آن وقت ما هم مناظره می کنیم”

انتقاد جالبی بود ولی معلوم میشه برنامه تحلیلی شبکه 6 که جمعه پیش پخش شد را این آقا سعید ندیدن….. در این برنامه جناب آقای صادق زیبا کلام(اپوزیسیون خفن) جمهوری اسلامی را شست گذاشت کنار…. یعنی اگه هر چی منطقه آزاد و بسته نشون هم بدن به این آزادی نیست…. شما دوست عزیز اگه خواستی یک سری به آدرس زیر بزن بعد دیگه حرف منطقه آزاد یادت میره…
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=28807

و اما….

میر حسین عزیز و دوست داشتنی و مناظره با احمدی نژاد محبوب!
این برادر عزیز آهستان کمی برای این مطلب عجله کردند هنوز زود هست قضاوت کنیم …
اما یک چیزی این وسط هست که خیلی برای من جای سوال داره …. توی همه نامزدهای انتخاباتی (همین4نفر) بیشترین انتقاد از دولت را همین جناب موسوی و اطرفیانش می کنند وکمترین برنامه و راهکار برای آینده (در صورتی که رئیس جمهور شود) همین آقای موسوی می هد! … خیلی جالبه نه؟! ایشون بیشتر بجای اینکه به یک نامزد انتخاباتی شبیه باشند به یک منتقد دولت شبیه هستند.

چون با وجود اینکه دو کاندیدای دیگه ( رضایی و کروبی) دولت را نقد می کنند اما بیشتر انرژی خودشون را گذاشتن برای دادن برنامه و سیاست هایی که در صورت رئیس جمهور شدن انجام خواهند داد نه انتقاد صرف از احمدی نژاد …

با کمال تاسف باید گفت آقای موسوی صلاحیت نامزدی را از نظر اخلاق سیاسی ندارند ( البته این نظر کاملا شخصی هست= آزادی بیان)



در می 11, 2009 در 7:00 ب.ظ. | پاسخ محمد
با تشکر از نوشته دوست عزیزمون آقای حسینی
من امیدوارم آقایونی که این روزها در روزنامه ها و سایت‌ها یک طرفه به قاضی میرن و با آمارهای خود ساخته به نقد عملکرد دولت می‌پردازند حاضر بشن در این مناظره شرکت کنند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد



در می 12, 2009 در 2:28 ق.ظ. | پاسخ کامران
جالب بود این ریس جمهور از یکطرف یک خصلت هایی داره واز طرف دیگر هم فاقد یکسری چیزهاست (بدون هیچگونه طرفداری از این فرد) 1. اعتماد به نفس بالایی داره که مصداقهای زیادی برای این حرفم دارم سخنرانی در کنفرانسهای که نمونه ای بارز برای این خصلت است اگر شخص دیگری به جای او می بود تا الان سکته کرده بو با این همه تخریب توهین تهمت 2.شجاعت هم در عرصه بین المللی وهم داخلی مثال سفر به سیستان وبلوچستان با وجود نا امنی بر خورد با آقا زاده ها و مافیا بدون هیچ ترسی و….3.خاکی و ساده زیست بودن که باعث کمک به اقشار پایین جامعه شد که می توان گفت تا حدودی در ایجاد عدالت موفق شد 4.توکل به خدا وامام زمان در تمامی نطق هایش 5. مهربانی 6.صداقت کوچکترین اتفاق چه خوب وچه بد مردم مطلع بودند . این شخص فاقد 1.حزب که از جهتی خوب واز جهتی هم بد فاقد حزب بودن باعث شد که که از همه نیروها استفاده شود با هر تفکری از هر جناحی اگر شخصیت های بعضی ازاب هم نبودن خودشان نخواستند از این جهت هم خوب نبو که یک تیم قوی برای اداره کشور نداشت و عدم شناخت باعث ایجاد مشکلاتی شد در بعضی وزارتخانه ها 2.حمایت به جز آقای خامنه ای در بعضی از سخنرانی ها هیچکدام از سران نظام نتنها حمایت نکردن بلکه چوب لای چرخ او می گذاشتن 4.تعامل این فرد مقداری هم در تعامل با مسولین نظام و مراجع ضعیف عمل کرد در مورد آقای مشایی که مخالفانش آن را پتک کردن و بر سرش می کوبند همچنین تعامل با مجلسی ها



در می 12, 2009 در 12:10 ب.ظ. | پاسخ arjmandi
مطمئنا آقای احمدی نژادتااین حدکه رضائی وموسوی وکروبی و …….ومشاورینشون دریکطرف میزمناظره بنشینندواودرطرف مقابل حاضربه آوانس دادن به این آدمهای بی سوادهست .



در می 12, 2009 در 9:59 ب.ظ. | پاسخ بی طرف
سلام این امار و ارقامی که بیان میشوذ واقعیت دارد اخه یک آذم عادی که کمی سواد داشته باشد میفهمه که از این خبرها نیست واقعا اینقدر مردم ایران کم عقل شده که زمان تاراج اموال دست یه سری افراد خواس ازیاد بره



در می 23, 2009 در 9:06 ق.ظ. | پاسخ محمد رضا
8 سال اصلاحات 8سال وطن فروشی 8سال جنجال 8سال…
4سال دولت عدالتخواه 4سال توسعه اقتصادی 4سال پیشرفت 4سال سربلندی 4سال تلاش بی وقفه

در می 23, 2009 در 11:58 ق.ظ. | پاسخ بهنود
راست میگی خیلی ها از مناظره با احمدی نژاد طفره میرن ولی دلیلش ضعف و کم توانی یا نا آگاهی نیست یک قضیه ریاضی میگه از یک فرض غلط یه حکم درست نتیجه میشه. احمدی نژاد هم یک حرف مزخرم و مثل همیشه عوام فریبانهرو که از اساس ایراد داره چماق میکنه و با پافشاری روش نبض مناظره رو دستش میگیره این وسط حتما” نماینده سیما هم دائما” حرفاشو تایید میکنه تا طرف اصلاح طلب کاملا” آچ مز بشه ولی هنوز درصد زیادی از مردم ایران هستن که با شعور بالاشون جتوی عوام فریبانه هایی مثل هاله نور و …. می ایستند و دلشون برای استقلال آزادی جمهوری اسلامی میتپه س خواهشا” اجازه بدید تقلب هایتان اینبار از هحمدی نژاد حمایت نکند.



در می 25, 2009 در 10:47 ب.ظ. | پاسخ اسد
این همه تا الان دروغ گفته بس نیست که دوباره بیاد بگه اصلا چی داره که بگه



در می 30, 2009 در 9:47 ب.ظ. | پاسخ مجید
من به کسی که با نامحرم دست میده به جای آجر میذارم تودیوار ببخشیید قیمت آجر رو آوردم پایین



در ژوئن 2, 2009 در 11:01 ب.ظ. | پاسخ سمیه
من فقط میدونم املای ننوشته غلطاش معلوم نیست درست که جناب دکتر احمدی نزاد ممکن اشتباه داشته باشن تو کاراشون ولی چون زیاد کار کردند اشتباه هم داشتند یکی مثل مستر خاتمی کار نکرد کسی بهش کاری نداشت یک چیزه دیگه را هم بگم یکی مثل کردان وبحث کردانیسم چیز جدیدی نبود همین مستر خاتمی حدود 12 سال وزیر ارشاد بودن که تمام نامه هاشونو با عنوان دکتر امضا میکردن در حالی که ایشون فقط چند سال دانشجوی دوره کارشناسی فلسفه دانشگاه اصفهان بودند حتی لیسانسی هم تو کار نبوده چه برسه به دکترا پایه گذار کردانیشم همینا بودند تازه در حد وزیر ورئیس جمهور فعال بودن با عنوان دکتر خاتمی



در ژوئن 2, 2009 در 11:04 ب.ظ. | پاسخ سمیه
یک چیزه دیگه را هم بگم متاسفانه ما ایرانی ها عادت داریم امیر کبیرهامونو بکشیم .ولی این سری ما ها نمی ذاریم یعنی مردم نمی ذارند یک سری آدم درباری وقدرت طلب امیر کبیرمونو بکشند مطمئن باشی
خدا با ماست



در ژوئن 2, 2009 در 11:04 ب.ظ. | پاسخ سمیه
فقط دکتر محمود احمدی نژاد فقطططططططططططططططططط



در ژوئن 3, 2009 در 12:53 ق.ظ. | پاسخ فیضیه
آهستان عزیز ! از مسیر حق خارج نشو دوست عزیز ! اگه احمدی نژاد رییس جمهور بشه کشور دچار فروپاشی میشه ! اینو من بر اساس اطلاعات موثق میگم . همین الان بخشهای غربی و شرقی کشور از کنترل دولت خارج شده ! خاتمی وقتی قدرت رو تحویل داد ایران خیلی قوی شده بود ! مثل باطری که کامل شارژ شده باشه و حالا احمدی اینقدر استارت زد که رمقی برای نظام باقی نگذاشت ! ( البته نئو محافظه کاران در همه دنیا کشورشون رو خراب کردن از جمله بوش که تمام هیمنه جمع شده توسط کلینتون رو یکجا با چک بلا محل در عراق و افغانستان نابود کرد )…
مضاف بر اینکه فرد کذاب و دغلبازی هم هست ! آخه تو باید یک حجت عقلی برای دفاع از این آدم داشته باشی یا نه ؟ بعضی از بچه هایی که اینجا مطلب مینوسیند عوامند و با 4 تا حرف غیر مستند اما هیجانی احساسشون بر قوه عاقلشون چیره میشه ! اما تو که یه فرد معمولی نیستی که اینجور فریب بخوری ! اگه منافعی هم داری به نظر من از اون صرفنظر کن چون تو اینقدر بی استعداد نیستی که نشه ازت جای دیگه استفاده کرد !!!
پ.ن : والله من تو این انتخابات ذینفع نیستم و این مطلبو صرفا بر اساس انگیزه های میهنی نگاشتم !
آهستان: فیضیه عزیز! همین که هرچی گردن کلفت و دغل باز و ذی نفع و کارگزارانی و … مخالف احمدی نژاد هستند، برای من حجته!!!!! ممنون از دلسوزی شما



در ژوئن 4, 2009 در 12:10 ب.ظ. | پاسخ علی نبی زاده
من حامی آقای احمدی نژادم وبه انتخاب وی افتخار می کنم ومی دانم که حتی یک ریال هم به نفع خودبرنداشته است وتاکنون دولتی مردمی وشجاع به حدوی ندیدم



در ژوئن 5, 2009 در 1:17 ق.ظ. | پاسخ مسعود
انسان به شدت تعجب می کنند بعضی از دوستانی که در اینجا نظر داده اند و عده ای را به عوام بودن متهم میکنند در صحبت هایشان هیچ نشانی از استدلال نیست .فقط صرف همین جمله که شما عوامید که دلیل نشد خوب تو که نیستی یک مثالی بزن که ما بفهمیم همیشه انتقاد کردن کار راحتی است ومسئله را حل کردن موضوع دیگری است .درست مثل کاندیدای مورد حمایت دوستان که از اول تا آخر فقط یک سری اطلاعات گنگ ونامفهوم ارائه داد وهیچ کدام را باز نکرد و وقتی احمدی نژاد جواب داد دیگر متعرض آن مطلب نشد وحتی وقتی بحث همسر موسوی به میان امد با اینکه انتظار میرفت چون لا اقل در مورد همسرش اطلاعات کافی دارد جواب بدهد فقط گفت که او رو شنفکر ترین زن ایران است ومن تعجب کردم که چرا از دست پخت خوب وخیاطی حرفه ای او حرفی نزد .دوستان اگر دقت کنند در خواهند یافت بر فرضی که آقای موسوی آدم خوبی هم باشد لکن قدرت اداره مملکت وروحیه قوی واعتماد به نفس وسواد لازم برای کشور داری در ایشان ابدا ملاحظه نمیشود .به نظر من اصلاحطلبان لا اقل باید به دنبال گزینه قوی تری میبودند که اینچنین طرفداران جبهه اصلاحات به چه کنم چه کنم نیفتند از دوستان انتظار میرود که مصالح کشورشان را بر مصالح حزبی وعلائق خود برتری بدهند البته به قول حافظ ائین تقوی ما نیز دانیم …..لکن چه چاره با بخت گمراه.. وچه میشود کرد که دوست داشتن چیزی انسان را کر و کور میکند ومعایب آن را نمیبیند . البته باید بگویم که بر روند آقای احمدی نژاد هم انتقاداتی وجود دارد ولی به نظر بنده هیچ کدام از نامزد های دیگر توانایی اداره کشور فعلی را ندارند زیرا مسائل کشور امروز چندین برابر 20سال پیش پیچیده شده و مدیریتی با لیسانس 45 سالپیش وتحصیلات ناقص حوزوی کروبی وسیستم اقتصادی گریز از تجمیع اقای رضایی که کسانی که از علوم نظامی بهره ای دارند میدانند که تئوری جنگ های نامنظم است دیگر فایده ای ندارد . امیدوارم موفق باشید وهمیشه همه حق را بگوییم اگر چه به ضررمان باشد



در ژوئن 5, 2009 در 11:00 ق.ظ. | پاسخ ey shahrvand
اقا احمدی نزاد اگه راستم بگی با این بنزین گندشو درآوردی در صورتی که بنزین سرمایه ملی است ولی به ملت نمیرسد که باید آزاد لیتری 400تومان بخریم

در مارس 18, 2010 در 1:50 ب.ظ. | پاسخ لازم
دیدید که شوی انتخاباتی جمهوری اسلامی چه تمیز اجرا شد وهم احمدی نپاد برنده شد وهم ضرب شصت رژیم به مخالفان جدی چه از نوع روشنفکر وچه از نوع مردم عادی نشان داده شد تا برای 10تا 20تا 30سال دیگه دهن اونها را چفت کنند وملت پخمه ندید که چه جوری ازش سوء استفاده شد



در می 29, 2010 در 11:06 ب.ظ. | پاسخ عباس
آقا اصلا من خاتمی من موسوی من کروبی! کو احمدی نژاد که باهاش مناظره کنم؟

در ژوئن 5, 2010 در 10:13 ق.ظ. | پاسخ یک ایرانی
سلام و درود؛

یک مسیحی هستم که در رابطه با ایران تحقیق میکنم. فرهنگ ایران، زبان پارسی و …
فراز و نشیب‌های سیاست ایران، برای من جذاب شدند.

من طرف هیچ کدوم از گروه های سیاسی، و اجتماعی نیستم و این نظر فقط از دید یک جامعه شناس است. سعی میکنم در این چند جمله، از جملاتی استفاده نکنم که به عقاید توهینی نکرده باشم:

در ایران، از قدیم مردمانش میگفتند، ایرانی… وطن من… این حس میهن دوستی ایرانیان از قوم آریایی آمده است. ایرانیان و مردمان قفقاز همیشه به خاطر موقعیت مکانی خودشون، در حال جنگ و جدال با دیگر قوم‌ها (کشورها، مناطق مختلف کشوری) بودند و دارند. …

در زمان حال:
در کل جهان 5 گروه ایرانی میتوانیم خصوصیات این افراد رو به این صورت نام ببریم:

دسته اول: عادی / نسبت به شغلشان حساس / افرادی کاری هستند / اهل سیاست نیستند / اعتقاد به دین اصیل اسلام (قرآن) دارند و بر اساس دین به انجام امور کار و زندگی میپردازند / دانا / تحصیلکرده / روشنفکر.

دسته دوم: مردمی هستند که در بطن جامعه قرار دارند و در صورتی که فشار اقتصادی وارد آمد، آنان اولین گروهی خواهند بود متوجه خواهند شد / این افراد تحصیلکرده هستند / روشنفکر / برای اینکه فشار اقتصادی خارجی به آنها لطمه میزند، در امر سیاست نیز دخالت غیر مستقیم دارند / این افراد به دین اصیل اسلام (قرآن) معتقد هستند و از قوانین شیعه و سنی پیروی میکنند.

دسته سوم: مردمی هستند که کارمند شرکت‌های خصوصی هستند و ساده لوح / این افراد بیشترین نقش را در اعتراضات دارند / جوان / معتقد به دین اسلام (قرآن) هستند / باهوش / حساس.

دسته سوم: مردمی هستند که نسبت به سیاست نظری ندارند / معتقد به دین اسلام (قرآن) و بسیار مذهبی و اعتقادی هستند / تودار / اهل اجتماعی نیستند / بیشتر به تجارت مشغول هستند و کلا در شغلشان افرادی قدیمی هستند.

دسته چهارم: این افراد که از لحاظ کثرت جمعیتی نسبت به دسته های دیگر در گروه دوم میتوان جای داد، افرادی هستند که شیعه و سنت (سنی) را ملاک کردارشون قرار میدهند / به دلیل اینکه رهبران ایران، دینی و مذهبی هستند، این افراد کردارشون براساس گفته های رهبران دینی ایران و شیعه است / مدعی هستند که به دین اسلام (قرآن) معتقد هستند، ولیکن، در صورتی که رهبر دینی اشان در قرآن چیزی را انکار کند، آنها از رهبر اطاعت خواهند کرد / ترسو، ولی به دلیل برخورداری از قدرت سیاسی، این افراد به خاطر ترسویی و نادانی، بد دهن هستند و در صورتی که نتوانستند کلامی را ثابت کنند، افراد را مخالف دین و سیاست میگویند و سبب زورگویی نسبت به مناظره کننده میکنند (روانشناسی انسانی؛ کتاب درسی دانشگاههای فلوریدا و توکیو و بیشتر شهرهای بزرگ (پایتخت) اروپا و تهران) / سطحی نگر / ظاهر بین / تندروی دینی (مکتبی، سیاسی) / بیشتر افراد دسته چهارم، پیشانی کوتاه دارند.

دسته پنجم: این دسته بیشتر مربوط به دسته های گروهک‌ها تعلق میگیرند / نادان / سطحی نگر / ترس از کشته شدن به دست افراد جمهوری اسلامی ایران (دولت کنونی ایران) / مدعی هستند که ایرانی هستند (ولی تاکنون حمایتی از مباحث کشوری و فرهنگی از سوی این گروه ها دیده نشده است) / اطلاعات کمی در دست است / از ثروت‌های انقلاب طلایی (دوران خروج شاه از کشور) کمی به دست آوردند / تندرو / از دین افراد اطلاعی در دست نیست!

همانطور که مشاهده میکنید، هیچ دسته ای میهن پرست نیست. در دسته های اوایل، تنها مدعی میهن پرستی میکنند، در حالی که بیشترشون (به خاطر شرایط بد سیاسی و

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد