KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

انالله و انا الیه راجعون

زمان مراسم ختم تغییر کرد


دقایق پیش مطلع شدم پدر یکی از دوستان و همکلاسی هامون این کلبه خاکی را به مقصد دیار حق ترک کرد

دوست خوبم آقای کیارش مظفری فقدان پدر و غم از دست دادن ایشان را به شما و خانوادتون را از طرف تمام دوستان و همکلاسی هاتون تسلیت می گویم

و از خدا طلب صبر برای شما و خانواه محترمتان می کنم

تاریخ و مکان مراسم ختم مرحوم در ادامه مطلب

روز دوشنبه  مورخ 21 تیر 89  از ساعت 16.30 الی 18.00



مکان : میدان ولی عصر  خیابان فاطمی  تقاطع فاطمی و کارگر شمالی روبروی پمپ بنزین امیرآباد   مسجد امیر

نظرات 88 + ارسال نظر
™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:32

ای واای
خدا بهت صبر بده کیارش عزیز

سینا عظیمی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:34

داغ بزرگیه.
خدا بهت صبر بده.
خدا بیامرزتشون

علیرضا قهرمانی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:35

تسلیت عرض می کنم.انشاءالله بقای عمر شما و خانواده محترمتون باشه آقای مظفری

کیناز پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:36

بنده هم تسلیت عرض می کنم
از خدا برای آن مرحوم مغفرت
و برای شما صبر
تقاضا دارم

حوریه جعفری - کامپیوتر پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:38

ای وای!

متاسفم ، تسلیت میگم!

سخته ......

چیززی نمیشه گفت در این جور مواقع ....

خیلی ناراحت شدم!

حسین محمدی نصرآبادی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:42


الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
کسانى که چون مصیبتى به آنان برسد مى‏گویند ما از آن خدا هستیم و به سوى او باز مى‏گردیم

أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ
بر ایشان درودها و رحمتى از پروردگارشان [باد] و راه‏یافتگان [هم] خود ایشانند

خدا به شما و خانوادتون صبر بده کیارش جان
خداوند پشت و پناهتون

سمانه یوسفی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:43

خیلییییییییییی متاسفم
تسلیت می گم
خدا رحمتشون کنه و به شما صبر بده

حمید توکلی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:49

تسلیت عرض میکنم کیارش جان!
خدا بهت صبر بده...
شریک بدان همه ی ما را در غم خویش...

----------------------------

امیر جان; ممنونم از تو

چنانچه میسر است و از دید کیارش عزیز ایرادی ندارد در مورد مراسم پدر محترمشان اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد; وظیفه است حضور داشتن در چنین مراسمی!

پیروز و پایدار باشی!

والا هرچی میزنگم به موبایلش خاموشه
اگه کسی گیرش آورد
بگه
خبرشو حتما
هرچی باشه
به گردن هممون حق داره کیارش

ارش پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 22:54

کیارش جان من نمی دانم چی باید بگم
فقط می توانم با تمام وجودم بگم که متاسفم
واقعا متاسفم...
من چند بار هم خواستم با خودت شخصا صحبت کنم ولی به خدا نمی دانستم باید چی بگم پشت تلفن!!!

خدا صبر عظیمی بهت بده و روح پدرت را سرشار از رحمت کنه...

انشالله غم اخرت باشه.

شقایق پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:04

کیارش جان من هم از صمیم دل تسلیت می گم.
واقعا خبر بد و غم انگیزی بود .
خیلی خیلی متاسفم.
امیدوارم روح پدرت غرق در رحمت لا یتناهی حق بشه...


خدا بهت صبر بده...

مهرداد پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:08


ای وای! خدایا این چه دوره زمونه ای شده!
--
امیر بخدا اگه این خبر هم دروغی باشه نصفت می کنم!!!!!!

به خدا امیر انصاری به من زنگید گفت
:)

پانیذ پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:09

من هم این مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمت
تسلیت می گم .
خیلی خبر ناگهانی و تلخی بود
خدا پدر عزیزت را رحمت کنه...



سحر ت کام پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:20

تسلیت

هوداد مسلمی نژاد پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:23

کیارش عزیز از صمیم قلب بهت تسلیت میگم
واقعا متاسفم برای این خبر بد و آرزوی صبر برای خودت و خانواده دارم

سید مرتضی قاسم پور پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:39 http://blog.kntoosi.net

نمی دنم چی بگم، فقط می تونم بگم متاسفم و تسلیت عرض می کنم.

محمد رودسرابی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:45

آقای مظفری من هم تسلیت می گم.
خیلی ناراحت شدم

خدا رحمتشون کنه

فاطمه رنگرز جدی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:45

خبر بسیار تلخی بود ..از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم ،گرچه قطعا هیچ تسلیتی تسلای این غم نخواهد بود....

از خداوند برای شما و خانواده گرامی آرزوی صبر دارم و برای پدر بزرگوار مغفرت و آرامش.

دوستان رو در این غم شریک بدونید....

محمد عرفان کاظمی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:56

منم به نوبه ی خودم به ایشون تسلیت میگم!

رضا خیاط جمعه 18 تیر 1389 ساعت 00:00

روحشون شاد

سابین جمعه 18 تیر 1389 ساعت 00:08

خدای من...
روانم دگرگون شد اصن
آخه چرا اینقدر زندگی بی ارزشه...
خدا به کیارش جان و خونواده ی عزیزش صبر بده و پشتشون باشه

امیر ادیب جمعه 18 تیر 1389 ساعت 00:15

کیارش جان

خیلی منقلب شدم انشاالله که آخرت باشه

ایمان مویدی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 00:17

کیارش جان امشب منهم به اندازه ی تو اندوهگینم
کیارش جان به تو و خانواده محترمت تسلیت میگم.روحش شاد

امیر انصاری جمعه 18 تیر 1389 ساعت 00:26

کیارش جان غم آخرت باشه
امیدوارم که خدا پدرت رو بیامرزه و به شما و خانوده ات صبر بده

------------
اگه زیاد جمله بندیم درست نیست شرمنده، اصلا میزون نیستم
باید در مورد این خبر بگم که متاسفانه صحت داره
خود کیارش به من زنگ و اصلا حالش خوب نبود
فقط اینو به من گفت که پدرش سکته کرده و فوت کرده
و گفت که به بچه ها خبر بدم، ولی به قدری بهم ریختم که دستم به نوشتن پست نمیرفت و از امیر رباط این درخواست رو کردم
اگه هم خبر دیگه یی به دستم رسید حتما به شما هم خبر میدم

سینا تاج زاد جمعه 18 تیر 1389 ساعت 00:27

کیارش جان منم به نوبه خودم تسلیت می گم.
امید وارم که غم آخرت باشه و خدا به شما و خانواده محترمتون صبر بده.

محمد - صنایع۸۷ جمعه 18 تیر 1389 ساعت 00:49


خیلی متاثرشدم واقعا از صمیم قلبم این مصیبت وارده را به تو و خانواده محترمت تسلیت عرض می کنم .

کیارش جان ایشالله غم آخرتون باشه
مارو در غمت شریک بدون واقعا سخته !
خدابیامرزدتشون

حمیده احمدی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 01:47

هیچ تسلیتی نمی تونه غم شما را آروم کنه

فقط می تونم بگم که روح آن مرحوم شاد باشد و مغفرت الهی شامل حالشون بشه
خیلی سخته

پریسا جمعه 18 تیر 1389 ساعت 02:23

خیلی ناراحت شدم.از صمیم قلب بهتون تسلیت می گم.واقعا متاسفم

آیدین جمعه 18 تیر 1389 ساعت 03:09

کیارش جان واقعا نمیدونم چی باید بگم
خیلی متاسفم واقعا متاسفم
امیدوارم آخرین غمتون باشه.
بازم تسلیت میگم

گریستن را گاهی توان آن نیست که ترجمه اندوه آدمی باشد .

پرویزی IT جمعه 18 تیر 1389 ساعت 07:46 http://sedayerasa.ir

خبر جانسوز بود برایمان اگر نه به رسم رفاقت که به رسم انسانیت که مردی در نزدیکی ما را مصیبتی درگرفته است . بنده هم به نوبه ی خود تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای آن مرحوم اجر جمیل و برای بازماندگان صیر جزیل مسئلت می نمایم .

مصطفی کاظمی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 09:39

تسلیت عرض می کنم.
غم آخرتون باشه.

نوید جمعه 18 تیر 1389 ساعت 10:42

خیلی ناراحت شدم کیارش جان
واقعا نمی دونم چی بگم
از صمیم قلبم به تو و به خانواده محترمت تسلیت می گم
امیدوارم که غم آخرتون باشه

مهسا احمدی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 11:06



تسلیت میگم .

خدا بیامرزتشون

حمید نصیری جمعه 18 تیر 1389 ساعت 11:13

انالله و انا الیه راجعون

خیلی ناراحت شدم

خدا رحمتشون کنه

تسلیت میگم

نیره جعفری جمعه 18 تیر 1389 ساعت 12:01 http://www.hajmesabz.blogsky.com

تسلیت میگم خدا صبرشون بده

بهاره-صنایع جمعه 18 تیر 1389 ساعت 12:54

خیلی متاسفم تسلیت میگم انشاالله که غم اخرشون باشه

امیر پورنصرت جمعه 18 تیر 1389 ساعت 13:42

واقعاْ متاسف شدم. خدا پدر گرامیشونو رحمت کنه و به کیارش ما صبر بده.

سعید لطفعلی زاده جمعه 18 تیر 1389 ساعت 13:51

تسلیت می گم غم اخرت باشه..

سارا it 87 جمعه 18 تیر 1389 ساعت 14:29

کیارش جان ایشالله غم آخرتون باشه ..خدا رحمتشون کنه
تسلیت می گم.

* جمعه 18 تیر 1389 ساعت 14:38

خدا بیامرزشون، تسلیت عرض میکنم

علیرضا افجه ای جمعه 18 تیر 1389 ساعت 15:30

تسلیت میگم..
خدا رحمتشون کنه...
و به شما و خانواده ی محترمتون صبر بده..

محمدحسین باقری جمعه 18 تیر 1389 ساعت 16:57

در آخرالزمان مردم گلچین میشوند . . .

امیدوارم خدا به شما و خانوادتون صبر بده و پدرتون زندگی پس از مرگ راحتی داشته باشند.

جویا یزدانی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 16:57

من الان تو شوکم...باورش واسم سخته....فقط می تونم بگم واقعا متاسف شدم کیارش جان...امیدوارم عمر نکرده پدرت رو تو بکنی

نسرین-کام جمعه 18 تیر 1389 ساعت 17:28

منم فقط میتونم بگم خدا به شما و خانواده ی گرامیتون صبر تحمل این غم عظیم رو بدهد.
تسلیت منو به عنوان یه دوست بپذیرید و منو تو این غم بزرگ شریک خودتون بدونید...

آرمان دیناروند جمعه 18 تیر 1389 ساعت 18:00

سلام من این مطلب را دیدیم واقعا شکه شدم. من عمیقا تسلیت میگم و خیلی ناراحت هستم چیز دیگری نمیتونم بگم

سبحان طحانی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 19:08


کیارش جان واقعا شوکه شدم!بچه ها بهم خبر دادن!
متاسفم.انشالله که غم آخرت باشه و خداوند روح پدر بزرگوارتون رو قرین رحمت قرار بفرمایند.
ما رو هم در عم خودت شریک بدون و خدا به شما و خونواده ی محترمت صبر عطا کنه.

محسن جمعه 18 تیر 1389 ساعت 21:08

خدا روح ایشون رو قرین رحمت بفرماید
انشالله هرچی خاک این بزرگوار هست باقی عمر بازمانده هاشون باشه

پگا مارالانی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 21:11 http://kermanshahit.com

بسیار متاسف شدم...
خدایش بیامرزاد...

زهرا میرزاهاشمی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 22:16

آقای مظفری تسلیت عرض می کنم.

خدا به شما و خانواده صبر بده انشاءلله.

روحشون شاد...

بابک سلمان جمعه 18 تیر 1389 ساعت 22:41

منم تسلیت می گم عزیزم . انشالله که غم آخرت باشه !!

عاطفه شفیعی جمعه 18 تیر 1389 ساعت 23:04

متاثر شدم-روحشان شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد