KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تاریخ و محل برگزاری مراسم معارفه انجمن علمی دانشجویان elearning

سلام علیکم


خرسند هستم به اطلاع شما دانشجویان محترم یادگیری الکترونیکی برسانم که مراسم معارفه انجمن علمی دانشجویان یادگیری الکترونیکی در تاریخ ۲۱ تیرماه سال ۱۳۸۹، ساعت 16 الی 18،  در سالن آمفی تئاتر دانشکده عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار خواهد شد.


به منظور اطلاعات بیشتر به قسمت گفتگوهای فروم forum انجمن علمی در سایت محتوی (LMS) مراجعه بفرمایید.

http://217.146.209.209/mod/forum/discuss.php?d=7342

نظرات 13 + ارسال نظر
yashar پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 15:15 http://www.denizsoft.com

این نظر توسط Persian Weblog Spammer ارسال شده است برای اطلاعات بیشتر به سایت دنیز سافت مراجعه کنید www.DenizSoft.com

نسرین-کام پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 21:38

شاددددددددباش فراوان
اگه شد حتما شرکت می کنم

حمید توکلی شنبه 19 تیر 1389 ساعت 11:16

تبریک میگم حسین جان!
خسته نباشی!

سلام
ممنون سلامت باشی

[ بدون نام ] شنبه 19 تیر 1389 ساعت 11:38

امکانش هست تاریخش رو عوض کرد؟به دلیل مراسم ختم پدر کیارش جان

بله
تغییر داده شد

امیرسام عباسی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 00:23 http://aftabir.mihanblog.com

سلام حسین عزیز
من به دلیل اشتباهی که سر جلسه رخ داد در وارد کردن گزینه ها رتبم خیلی افتاح خواهد شد
از اینکه این مطالب به درد بخور و خوب رو مینویسی واقعا ازت تشکر میکنم افرین به شما
من تا چند روز دیگه باید مهندسی کامپیوتر مجازی خواجه نصیر رو ثبت نام کنم وگرنه باید برم سربازی اما خیلی چیزایی که در انتخاب کردنم تعیین کنندست رو نمیدونم ای کاش در مورد این چیزا هم یه پست جامع مینوشتی اخه خیلی به درد بچه ها میخوره
اگه تونستید تو وبلاگ خودم یه اطلاع بدید ممنونم
اما پاسخ این سوالا ها خیلی خیلی حیاتی و مهمه باور کن
مثلا منی که میخام برم مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) رو مجازی بخونم از اونجایی که دانشکده های خواجه نصیر جدا از همه باید تو کدوم دانشگاه امتحان ها و واحد های عملیشو بگذرونم؟؟؟(خودم به نظرم میاد همین دانشکده ای که مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر داره اونجا درسته؟؟؟؟
بعدش از اونجایی که من شهرستان زندگی میکنم
باید اونجا خونه اجاره کنم یعنی به هیچ نحوی خابگاه پولی هم نمیدن ؟؟
میگم حالا خوابگاه پولی نمیدن ایا اجازه میدن منم برای تهیه ی غذا از سلف استفاده کنم؟؟؟؟؟؟؟ مثل بقیه ی دانشجو ها اخه برای من غذا پختن غیر ممکنه
و اگه به هیچ طریقی خودشون غذا ندن من از اومدن به این رشته منصرف میشم!!!!
حالا اگه لطف کنید اینا رو پاسخ بدید تا بقیه ی سوال هامو بعد بپرسم
از لطفتون واقعا تشکر میکنم و تحسینتون میکنم به خاطر فعالیت تو این وب

سلام
حرف براش خیلی زیاده و تصمیم ش یکم سخت شاید
میام وبلاگ خودت
نظر دادم در وبلاگت

امیرسام عباسی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 05:56 http://aftabir.mihanblog.com

سلام از لطفتون ممنونم
سوالامو تو چند تا کامنت میزارم اگه جوابو همینجا هم بزارید لطف کردید؟
اونطور که فهمیدم من ترم اول دانشپذیر هستم نه دانشجو !!! با این حساب از اونجایی که سال دومیم وموقع سربازیم ایا دانشگاه میتونه بهم یه برگ اشتغال موقت به تحصیل بده ؟؟؟؟ که سازمان نظام وظیفه بهم گیر نده چون ترم اول دانشجو به حساب نمیام
راستی پاسخ کامنت بالایی رو هم فراموش نکنید
من که میخام مهندسیه کامپیوتر مجازی بخونم
دروس عملی وحضوری همشون تو یه دانشکده برگزار میشن یا تو چند تا دانشکده؟؟؟

بهتر بود تماس می گرفتید !
نمی دونم در مورد نظام وظیف هاز دانشگاه بپرسید
دروس عملی توی دانشکده علومه

امیرسام عباسی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 06:05 http://aftabir.mihanblog.com

راستش از طرفی من قبلا درسم خیلی خوب بود واز طرفی هم با وجود وضع مالی کارمندی بابام میخان برام کلی خرج کنن و زحمت بکشن همون طور که تا الانشم همیجور بوده پس من میخام تو درس خوندن سنگ تموم بزارم
من میخاستم در کنار رشته ی خودم مهدسیه برق رو هم بخونم از اونجایی که یکی از دوستام روزانه ی همونجاست برا تهیه ی جزوه های برق مشکلی ندارم اما میمونه چند تا مسئله:
من میخاستم سر کلاسای برق حضورا شرکت کنم البته با اجازه گرفتن از اساتید مربوطه(به نظرت اجازه میدن؟؟؟)ایا چون من دانشجوی مجازیم از حضور خارج از برنامه ی من سر کلاسای حضوری ممانعت میکنن؟؟

سلام
به این راحتی ها نیست
هزینه هر ترم 500 یا بیشتر خواهد شد
الکترونیکی و اینجا درس خواندن طوری است که همین جا رو ساپروت کنی دشاهکار کردید
البته ممکنه ! ولی هیچ ربطی به قبل از دانشگاه نداره سطح علمی توی دانشگاه و اینجا

امیرسام عباسی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 06:17 http://aftabir.mihanblog.com

من میخاستم خونه ای که گفتمو نزدیکای دانشکده ی برق اجاره کنم اگه موقعیت جغرافیایش دستتون باشه معمولا اون طرفا خونه یا اتاقه اجاره ای با قیمت مناسب متمایل به پایین گیرمیاد اگه قراره خونه اجاره کنم باید هم خونه ای بگیرم یکی از دغدغه های پدر ومادرم اینه که همخونه های دانشجو های خوبی باشن!! میگم به نظرت از بچه های شبانه ی خواجه نصیر گیر میان برا هم خونه شدن ؟؟؟ میگم تو دانشگاه اعلامیه بدم برا هم خونه ای شدن ؟؟
و البته یکی از دلایل مهم خونه اجاره کردنم اینه که سر کلاسای حضوری برق و شاید درسای دیگه بیشتر شرکت کنم
میگم مسئولین مربوطه رو به هیچ طریقی نمیشه راضی کرد که منم بتونم از غذای سلف دانشگاه استفاده کنم؟؟؟؟؟ با توجه به خونه اجاره کردنم اونجا یا هیچ راه دیگه ای برا استفاده از غذای سلف وجود نداره ؟؟؟
اگه همین یه مورد حل نشه منظورم غذای سلفه
دیگه غیر ممکنه بتونم اونجا درس بخونم

در مورد خوابگاه اطلاعاتی ندارم
سرکلاس حضوری رفتن نمی دونم میتونه کمکتون کنه یا نه اگر ممکن باشه !
سلف به ما نمیدن فیش باید بگیرید

امیرسام عباسی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 06:54

به خبر های سال ۸۶که نگاه کردم اعتراضایی برا اینکه به مجازیا هم وام دانشجویی بدن وجود داشت این اعتراضا بالا خره به جایی رسید؟؟
در مورد خوابگاه هم اگر میشد خوابگاه پولی گیر میومد از خود دانشگاه یا یه همچین چیزی
خیلی عالی میشد
از محبتات تشکر میکنم
وبراتون ارزوی موفقیت دار
درپناه حق باشید

وام که فقط شهریه اونم هنوز کسی نگرفته پیگیری میخواد
خوابگاه نمیدن

امیرسام عباسی جمعه 25 تیر 1389 ساعت 06:56

راستی مهلت ثبت نام تا کیه؟؟؟
این جلسه ی معارفه هم شرکت کردنش ضروریه؟؟
چون من الان شهرستانم

نمیدونم
شرکت کنید ممکنه خوب باشه !!!!!!!! البته چیزه خاصی نمیگن
شما چطوری میخواید اینجا بیاید هنوز رتبه ها هم نیومده !؟

امیرسام عباسی یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 04:54 http://aftabir.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
همه ی کامنتایی که من اینجا گذاشتمو حذف کنید لطفا

مسئله ای نیست
باشه استفاده کنند دوستان

امیرسام جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 03:50

سلام
لااقل لطف کنید از بالا به پایین کامنت سومی رو حذف کنید
ضرورت داره
من قبل از کنکورم تهران درس میخوندم با تهران همچین غریب نیستم
در مورد رشته ی مجازی پولش هیچ
من خودم یه مشکلی که دارم اینه که بدون استاد نمیتونم درس بخونم
میگم اگه اطلاع دارید اخرین رتبه های قبولی در خواجه نصیر ( شبانه) چنده حتما بهم بگید

امیرسام جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 04:28

خواستم تاکید بکنم که حتما اخریت رتبه های قبولی شبانه رو بگید اونم برای منطقه ی ۲ وانایی که سهمیه ی بومی سازی ندارن یعنی بومی تهران نیستن
مثلا ریاضی محض شبانه ی خواجه رتبه چند میخاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد