KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

در 60 ثانیه (۱۲) : تجلیل از خبرها



در 60 ثانیه (۱۲) : تجلیل از خبرها


...


به جون خودم اگه مهندس امیرخان پورنصرت نبود تو همکلاسی از غصه دق می کردیم!


خدا وکیلی اگه بد می گم بگو خوب میگی!


واقعا دست و پنجه ات طلاست ! خیلی مرسی 



خواستم یه تشکر ویژه بکنم و قول بگیریم که یه وقت نخواد در اوج خداحافظی کنه!



زود تند سریع قول بده!

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر رباط پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 17:30

خداوکیلی اول که زده بودی در60 ثانیه
بدون اینکه ببینم نویسنده کیه زدم ادامه مطلب

دو خط اول رو که خوندم گفتم امیر چه مقرور شده از خودش تعریف می کنه
از امیر بعیده

بعد که نویسنده رو دیدم
تازی فهمیدم

D:D:
امیر مغرور باشه؟! امیرو این حرفا؟! x_x

امیر پورنصرت پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 19:10

سلام شایان جون. بابا با معرفت. خجالتم دادی. این کارا چیه ؟ به پای پستهای زیبای شما نمی رسه.
مهندس هم خودتی . ما مخلصیم. تا دوستان گلی مثل شما داریم مثل اختاپوس () چنبره می زنیم اینجا !
(و مریدان شایان نعره زدند !)

واقعا دستت درست ! همگی حال می کنیم وقتی پست می زنی.
بووووووس
رو مهندس تاکید فراوان داشتم!! بالاخره یه مهندس واقعی باید وسط این همه آقا مهندس و خانوم مهندس شناسایی بشه!

آخ گفتی اختاپوس! جیگر هرچی اختاپوس و هشت پائه ! x:x:
(به خاطر باخت آلمان!!)

من خودم مریدتم(;

نسرین-کام پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 19:23

بد نمی گی خوب می گی...
موافقم...
ممنون مهندسا

دستش مرسی

سینا عظیمی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 20:19


منم اول فکر کردمه خودشه
بعد دیدم خودتی

خود خودمم !

مهندس دکتر پورنصرت ستاره ی طنز همکلاسی است!
http://blog.kntoosi.net/1387/09/29/post-7390

..................................................

تصور میکنم خیلی از دوستان متن های قدیمی امیرجان را مطالعه نکرده باشند، حتما مطالعه کنند تا هم بهره برده و هم مسیر پیشرفت را برانداز کنند!
http://blog.kntoosi.net/author/261902698922337/page/7/

ممنون از متن به جا و خوبت!
پیروز و پایدار باشی!

محمد رودسرابی پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 23:47

من هم متن های ایشون رو خیلی دوس دارم
جدیدا" متن هاش رو بلافاصله پس از خوندن کپی می کنم رو سایتم

مرجان غیاثی شنبه 19 تیر 1389 ساعت 23:55

چه تجلیل به جایی
آقای پورنصرت واقعا" روز به روز دارن در نوشتن پیشرفت میکنن.نوشته هاشون رو خیلی دوست دارم.
خوب میگی آقا خووووب

صنایع شنبه 26 تیر 1389 ساعت 14:47

http://www.andarmian.blogfa.com/post-180.aspx


فکر کنم بد نباشه شما هم شرکت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد