KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

KNToosi.in - همکلاســــی

وبلاگ گروهی دانشجویان ِ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

در 60 ثانیه (10) : تحلیل خبرها

در 60 ثانیه : تحلیل خبرها 

    

   

1- در سراسر کشور قطعی برق نداریم. 

     

2- لرستان بیکارترین استان  

  

3- و ...

       

 

ممنوعیت استفاده از داروهای نیروزا سر جلسه امتحان 

  

پاشو برو بیرون آدم دوپینگی

به خدا من دوپینگ نکردم.

دروغ نگو ! دوز نسکافه ی خونت بالاست تازده دوز رد بولت هم خیلیه. 

       

       

در ریشه کنی بدحجابی نباید منتظر کار فرهنگی بود. 

  

آره داداش کار فرهنگی و این سوسول بازیا چی چیه ؟ این طوری که پنجاه سال دیگه هم بدحجابی ریشه کن نمی شه.

یشنهاد می کنم از این به بعد بدحجابها دست و پایشان در خلاف جهت بریده شده ، زنده زنده پوستشان کنده شود و داخلش کاه گذاشته شود ، در روغن داغ سرخ شوند ، در ملأ عام سرشان بریده شود ، پوست سرشان کنده شده و جمجمه شان بر سر نیزه شود . با اجرای این طرح اگر از فردا در خیابان بدحجاب دیدید همین بلاها رو سر من هم بیارید !!! 

  

تکلیف قاچاق کالا مشخص می شود. 

  

تکلیفش هم اینه : دو مرتبه از روی تصمیم کبری ، سه مرتبه از روی چوپان دروغگو بنویسند. 

  

مال حرام موجب بدحجابی می شود 

  

خواهشمندم هرچه زودتر بدحجاب ها را دستگیر و امولشان را توقیف کنید. این مفسد اقتصادی که می گفتند همین بدحجابها بودند که مال ملت رو خورده بودند و تازه پررو پررو بدحجاب هم می شدند ! ریشه ی تورم و فقر و بیکاری هم از این بدحجابهای بی رحم از خدا بی خبر بود.

من موندم واقعاً این بدحجابها وقتی اطلاعیه های "فروش کلیه" را می خواندند یک ذره خجالت نمی کشیدند ؟ وقتی کسی برای بیکاری خودش را آتش می زد شرم نمی کردند ؟ وقتی خانواده ای به خاطر نداشتن اجاره ، وسط چله زمستان توی خیابان می خوابیدند حیا نمی کردند ؟ کجا بودند وقتی جانبازی به خاطر فقر از طبقه پنجم بیمارستان خودش را به پایین پرت کرد؟

  

در سراسر کشور قطعی برق نداریم. 

  

الان که این خبر رو تحلیل می کنم خیس عرقم ! هم به خاطر این همه صداقت هم برای اینکه چند روزه کولرمون در اثر قطع مداوم برق سوخته  !

  

برخورد کامیون با تیر برق دلیل قطعی برق ! 

   

خدا خیرشان دهاد فوراً صدای این بنده ی حقیر را شنیدند و دلیل قطعی برق را بیان فرمودند.

فقط به گمانم این راننده کامیون یا مسته یا کوره ! چون حدود یک ماهه  هر روز چند دفعه می زنه به تیر برق دهان همه را مسواک کرده.

 از دوستان عزیزم خواهش می کنم اگه راننده ای کامیونی دیدید به تیر برق کوبید سریعاً منو خبر کنید کارش دارم. یه خورده حساب کوچولو بابت سوزاندن کولر آبی خونه مون باهاش دارم. 

  

لرستان بیکارترین شهر کشور 

  

دلیلش مشخصه. چون مسئولین محترم دیر به دیر به این استان سفر می کنند. اگر زودتر سفر می کردند که تا حالا افغانها هم برای کار راهی لرستان می شدند !

البته برای کاهش بیکاری توافقاتی با کشورهای عراق و عربستان صورت گرفته و این کشورها ملزم شده اند هرچه گرد و خاک در بیابانهایشان دارند همه را سوی ایران پرتاب کنند تا لرستان را خاک فرا گیرد. پیش بینی می شود با اجرای این طرح شغلهای زیر به وجود می آیند و رونق می گیرند :

1-ماسک فروشی

2- دکترمتخصص حلق و بینی

3- داروخانه : چون همه داروی ضد آسم می خرند.

4- کمربند و کش شلوار فروش : چون در اثر سرفه زیاد بند شلوار همه پاره می شود !

5- و سایر شغلهای مرتبط با خاک مثل : خاک جمع کن ،  خاک پخش کن ، خاکروبه فروش ، خاک بر سر و ... 

  

قرارداد گازی با کشور پاکستان نهایی شد. 

  

نخست وزیر پاکستان چندی پیش اعلام کرد که "در تحریم ایران با آمریکا همراه می شویم". از آنجا که این کشور در سطح جهانی کشوری تعیین کننده هست (!!!) تعداد زیادی از مسئولین ضمن نامه ای به این کشور خواستار منصرف کردن آنها در تحریم شدند. چون اگر آنها ایران را تحریم کنند کلاه ایران پس معرکه است!

برای اینکه پاکستان انگیزه ای برای منصرف شدن داشته باشد قرارداد گازیمان را باهاش نهایی کردیم تا در تحریم کوتاه بیاید ! 

  

افزایش 8 درصدی تلفات رانندگی 

  

پیش بینی می شود با اجرای فاز اول مبارزه با بدحجابی تلفات رانندگی به صفر برسد.

کوتاه شدن مدت تحصیل در پیام نور 

   

عزیزم چه مدرکی دوست داری ؟

مهندس برق.

واووو چه خوش اشتها ، برو حسابداری ده میلیون واریز کن برو  سرکلاس فردا بیا مدرکت حاضره.  

  

      

نظرات 11 + ارسال نظر
مرجان غیاثی دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 18:00

وای چه خوشحال شدم نرفته، اومدیناونم با 60 ثانیه هاتون

مگه برای امتحانم دوپینگ میکنن؟ای ول.یه چیز یاد گرفتمنمیگین جلوی بچه نباید از این حرفا ز

چه چیزهایی موجب بدحجابی نمیشود؟همش زیر سر آمریکاست

وایوایوایچه مشاغلی قراره تو لرستان بیاد.بزار یکم دیگه بگمم وای
------------

ای قدرت.ای عظیم.ای هرکول ای پاکســـــــــــتان
-----------


قرار بود نوشته هاتون رو به یه جاهایی بفرستین.یادتون نره.اگه یادتون رفت بدین خودم به اسم خودم چاپشون کنم.حاضرم ها.

موفق باشیین که هستین.خیلی قشنگ بود مثل همیشه

بابا ای نظر جامع !
خیلی ممنون همه ی این پست رو مشمول نظر و تحلیلتون قرار دادید.

من مجوزشو می دم شما چاپش کنید. پولشو حساب می کنم.

مرجان غیاثی دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 18:04

ای باور کنین برای قسمت مشاغل لرستان این شکلک قرار نبود بیاد.از بس خندیدم دستم اشتباهی رفت.میخواستین خوب وخنده دار ننویسین.من چی کار کنم

چوب کاری میفرمایید. لطف کردددییین.

عماد دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 18:07

خاک بر سر

دی:

مرسی

امیر دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 19:05

خیلی زیبا بود

لطف داری آقا امیر گل. :)

هوداد مسلمی نژاد دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 19:13

دفعه های قبل میخندیدم، این دفعه اصلا نتونستم بخندم.
اینا همه درده که فعلا هیچ راه علاجی نداره
ممنون از پست قشنگت
سبز باشی و پایدار

متاسفانه واقعیت دارند.امیدوارم یه روزی همه این مشکلات حل بشن.

ممنونم هوداد جان.لطف داری

سینا عظیمی دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 22:37

سلام.
امیر منم این دفه اصلا خندم نگرفت!
به دو علت:
اول از همه اینکه هرچیشو میخوندم یاد خاطرات دوران کودکیم باهات می افتادم و اینکه الان دیگه نیستی اونا رو زنده کنی
دیروز رفته بودم خوابگاه.دیدم تختت خالیه کمدتو نیگا کردم خبری از عطرات نبود دلم ریخت
(تازه درشم قفل کرده بودن!).
امیر رفتم رو تختت دراز کشیدم های های گریه کردم.
-----------
و اما علت دومش! این مرتیکه مریض ملقب به (امیر حسین .ش!) یه ویروس جدیدو آپدیت شده رو انداخت به جونم و رفت!دیشب فقط دو ساعت خوابیدم از دلدردتا صبح داشتم بهش فهش میدادم.الانم اینقده خوابم میاد که نتونستم از متنت لذت لازمه را ببرم!
117

سلام آقا سینای گل
دلمو تنگوندی ،سینا یه کاری نکن پاشم بیام اونجا حالا یکی بیاد منو بیرون کنه !
سینا جون ،دوستیها هیچوقت تموم نمیشه مخصوصا با دوست عزیز و دوست داشتنی مثل تو.باز هم میام تهران.خیلی گلی !
--------

ای ای.حالا خوب شدی؟از بس دوست دارم حس کردم دل منم درد گرفت!ولی فحش نده.کار خیلی بدیه !

بخواب بیدار شو بعد لذت لازم رو ببر


اوه اوه چی زود 117 شد !

سید حسین هاشمی دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 22:50

ممنون امیر جان

اگه لینک اصلی خبرهایی که تحلیل می کنی رو هم بذاری خیلی جالب خواهد شد

مثل همیشه جالب بود!

به قول سپهر، یه دونه ای امیر

حسین جان
خبرها از سایت "عصر ایران" و "فارس نیوز" هستند و من تضمین میدم خبرها کاملا درستند!
زین پس لینکها رو میزارم.

ممنون از نظرت.لطف داری

به قول سپهر یه دونه ای حسین

امیر A² دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 23:33

الحق که دستت تو طنز یکه!
تشخیص طنز یا سرگرمی بودنِ یه مطلب ذهن نسبتا قوی ای میخواد
جالبیه همکلاسی هم همینجاست! برای اینکه کسایی که جنبه ی طنز مطالب رو ندارن، طنز رو با سرگرمی بعنوان یک موضوع انتخاب کرده
خب همکلاسیه دیگه
راستی؛ خوشحال شدم که نذاشتی پست هات معلق بمونن و داری نوشتن رو ادامه میدی
آنلی امیر پورنصرت

ممنون امیر به توان دو جان

تشویق دوستان خوبی چون شما باعث دلگرمی من هست.

بله.هنوز نهضت ادامه داره تا وقتی که اجازه ادامه داشته باشه!تا حالا از خوابگاه و الانم از محیط گرم و نرم خونه.بفرما شربت خنک !
یو تو آنلی امیر 2

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 00:17

طناز من ای ناز من ای امیر !
رسیدن به خیر!
قشنگ بود مثل همیشه!
ولی هیچی به پای اون استاده سر نماز نمی رسه! ((= ((=

تازه رفته بودم تو حس دیم دارام دیم که دیدم رسیدم به سوت زدنت !

آره آمار جهانی نشون میده همه عاشقش شدن !
ممنون شایان جان.لطف کردی

™ ⑤ Д¥ДƝ}{$ ⑤ سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 02:54

منظور من سوت زدن بود ولی می تونی برای اینکه مزاحم قر دادنت نشه بوس هم تلقیش بکنی !

نمیدونی با این حرفت چه مشکل بزرگی رو از سرم برداشتی.دیگه وجدانم راحته.دستت درد نکنه!

نسرین-کام سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 11:17

واقعا زیبا می نویسید...
خوشحالم نرفته برگشتید و خوشحالم کردید. راستی فارغ تحصیلیتون مبارک

لطف دارید .ممنون!
انشالله فارغ التحصیلی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد